00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
36408972
Sk - technik, s.r.o.
Jaseňova 3223/36, Žilina, 01007, SVK
Nákup pracovných staníc
počítač, pracovná stanica
Tovar, Služba
|
1. Pracovná stanica
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kompaktná a spoľahlivá pracovná stanica pre kancelársku prácu, správu dát a náročné pracovné úlohy vyžadujúce dostatočný operačný a grafický výkon, plnú konektivitu a kompatibilitu a jednoduchý prístup k externým úložiskám |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Pracovná stanica - počet | ks | 2 | ||
| Kapacita SSD disku | GB | 512 | ||
| Veľkosť RAM | GB | 16 | ||
| Počet jadier procesora | ks | 6 | ||
| Frekvencia procesora | MHz | 3000 | ||
| Vyrovnávacia pamäť procesora | MB | 18 | ||
| Predné USB-C porty | ks | 1 | ||
| Predné USB 3.2 porty | ks | 2 | ||
| Predné USB 2.0 porty | ks | 2 | ||
| Analógové audio vstup/výstup | ks | 1 | ||
| HDMI port | ks | 1 | ||
| Zadné USB 3.2 porty | ks | 2 | ||
| Zadné USB 2.0 porty | ks | 2 | ||
| Hĺbka | mm | 295 | ||
| Šírka | mm | 95 | ||
| Výška | mm | 290 | ||
| Hmotnosť | kg | 5 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Typ grafickej karty | integrovaná |
| Operačný systém | Kompatibilný s operačným systémom, ktorý verejný obstarávateľ v súčasnosti používa, t.j. s Windows 11 Pro |
| Danej špecifikácii vyhovuje napr. | DELL OptiPlex 7020 SFF (R20J7) |
| Min. záručná doba | 24 mesiacov |
| Názov |
| Dodávateľ sa zaväzuje emailom predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu s obrazovou ukážkou, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených produktov do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. Prvým dňom lehoty je pracovný deň po dni nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
| V prípade, že dodávateľ nepredloží požadovaný dokument alebo jeho časť v potrebnej lehote, Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. V prípade, že Dodávateľ predloží funkčnú a technickú špecifikáciu s obrazovou ukážkou, ktorá je v rozpore s požadovanými parametrami predmetu zákazky, Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo NEPREVZIAŤ tovar, ktorý nebude spĺňať funkčnú aj technickú špecifikáciu predmetu zákazky a dodávateľ vopred nepredloží podrobný rozpis predmetu plnenia zmluvy. |
| Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy zasiela výsledok verejného obstarávania na finančnú kontrolu. |
| V prípade, že proces verejného obstarávania, ktorého výsledkom je táto zmluva, nebol schválený zo strany sprostredkovateľa prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti, najmä ak bola objednávateľovi doručená správa z kontroly verejného obstarávania so záverom, že v procese verejného obstarávania boli identifikované také porušenia pravidiel postupov a princípov zákona o verejnom obstarávaní, ktoré majú alebo by mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, objednávateľ môže od tejto zmluvy bezodplatne odstúpiť. |
| Objednávateľ odporúča dodávateľovi dodať predmet plnenia zmluvy až po emailovom oznámení zo strany objednávateľa o kladnom výsledku finančnej kontroly procesu verejného obstarávania. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Preddavok na cenu sa neposkytuje. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
| Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoužitý, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa. |
| Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie. |
| Verejný obstarávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru verejným obstarávateľom. |
| Náklady spojené s odstránením vady/poruchy v záručnej dobe znáša dodávateľ. |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar objednávateľovi v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 15:00. |
| V prípade, že objednávateľ po prebratí tovaru dodatočne zistí, že tovar je poškodený, požaduje od dodávateľa výmenu chybného tovaru do 3 dní od písomného uplatnenia reklamácie objednávateľom. |
| Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť záručný servis do 72 hodín od nahlásenia závady dodávateľovi, a pozáručný servis do 96 hodín od nahlásenia závady dodávateľovi. |
| Dodávateľ garantuje, že objednávateľovi nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky súvisiace s používaním softvéru nainštalovaného dodávateľom v pracovnej stanici. |
| Dodávateľ môže dodať tovar s lepšími technickými vlastnosťami než je uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, pri dodržaní maximálnej celkovej ceny za predmet zákazky bez DPH. |
| Súčasťou dodávky predmetu je aj preberací protokol s označením tovaru, jeho výrobným (sériovým) číslom ak existuje ako aj doby poskytovanej záruky. Podpísaný preberací protokol je súčasťou vystavenej faktúry. |
| V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne. |
| Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na FS všetkých bankových účtov, používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť. |
Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Výskumné centrum UNIZA, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
07.04.2025 08:00 — 07.10.2025 15:00
2,00 ks
1 215,83
1 215,83
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.03.2025 10:39
31.03.2025 12:00
31.03.2025 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 26.03.2025 11:07 - Vstupná ponuka | 1 215,83 | € | Cena bez DPH |
| 27.03.2025 11:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 149,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: