• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.03.2025 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    31.03.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2025 09:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2025 09:50

Detail zákazky Z20251164

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.03.2025 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    31.03.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2025 09:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2025 09:50

Základné údaje

Z20251164

OF-298486

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10628145

Objednávateľ

37917340

Úrad pre obrannú štandardizáciu, kodifikáciu a štátne overovanie kvality

M.Rázusa 7, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

53706587

LIsyst s.r.o.

Žilinská 864/6, Beluša, 01861, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Multifunkčné farebné zariadenie

Multifunkčné farebné zariadenie

  • 30000000-9 - Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multifunkčné zariadenie KYocera TaskAlfa 4054ci k pripojeniu existujúcej infraštruktúre tlačového servera
Funkcia
tlač, skenovanie, kopírovanie dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kyocera Taskalfa 4054ci ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farebná laserová technológia áno
DADF (duplexný automatický podávač predlôh minimálne 140 listov
Počet zásobníkov na papier 4 x zásobník na min. 500 listov (52-300g/m2)
Rýchlosť tlače minimálne 40 strán A4 za minútu čiernobiele a farebné,   minimálne 20 strán A3 za minútu čiernobiele a farebné
viacúčelová priehradka min. 150 listov 52-300 g/m2 (banner 135-165 g/m2
tlač banneru max. 304,8x1 220 mm
Displej minimálne 25,6 cm (10,1") farebný dotykový displej s možnosťou nastavenia uhlov natočenia 15 až 90 stupňov
farebné tonery 3 ks farebé tonery - každý z nich na 20.000 strán, čierny toner na 30.000 strán
Mesačné zaťaženie minimálne 15.000 strán, maximálne 100.000 strán
Životnosť tlačových válcov: minimálne 600.000 strán
Riadiaci jazyk PEESCRIBE
tlačové formáty PCL6 (PCL5c/PCL-XL), KPDL3 (PostScript 3 kompatibilný), PDF priama tlač, XPS priama tlač, a XPS
Možnosť nastavenia  zabezpečenej tlače overenie cez PIN
čítačka RFID kariet áno
zošívací finišer zošívací finišer (zošije až 65 str.A4), brožúrovacia a dierovacia jednotka
brožúrovacia jednota A4 a A3 áno, s minimálnym zošitím 65 strán formátu A4 (80 g papier)
dierkovacia jednotka (2 alebo 4 diery) minimálne 60 strán
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Pri preberaní predloží dodávateľ dodací list s uvedením jednotkovej ceny bez DPH a s DPH
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar musí byť z novovýroby, nepoužívaný, nerepasovaný
Konečná cena musí zahrňovať všetky náklady súvisiace s dodaním do miesta plnenia
Splatnosť faktúry do 30 dní od doručenia oprávnenej faktúry
Vrátane inštálacie na mieste plnenia, vrátane inštruktáže k zariadeniu v rozsahu max. 1 hod. pre 3 osoby pomocou ID karty
Vrátane inštalácie na mieste dodania
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Martina Rázusa č.7, 91101, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

01.04.2025 09:40 — 04.04.2025 09:40

1,00 ks

7 500,00

7 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.03.2025 10:36

31.03.2025 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.03.2025 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 268
 79
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.03.2025 11:54 - Vstupná ponuka 7 500,00 € Cena s DPH
25.03.2025 21:31 - Najvýhodnejšia ponuka 7 498,08 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS