• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2025 14:57
  •    Predkladanie ponúk
    27.03.2025 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.03.2025 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.03.2025 15:50

Detail zákazky Z20251155

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2025 14:57
  •    Predkladanie ponúk
    27.03.2025 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.03.2025 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.03.2025 15:50

Základné údaje

Z20251155

OF-298467

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10614045

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

40762335

IDEA, spol. s r.o.

Antala Staška 1859/34, Praha 4, 14000, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upgrade a rozšírenie existujúcich licencií GitLab s podporou na 12 mesiacov.

Licenčné softvérové vybavenie

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Upgrade a rozšírenie existujúcich licencií Ultimate GitLab s podporou na 12 mesiacov.
Funkcia
Upgrade licencií GitLab Ultimate, Self-managed, využíva sa na správu a verziovanie zdroj. kódu, sledovnie zmien v kóde počas celého životného cyklu vývoja softvéru . Umožňuje organizovať, testovať, efektívne a bezpečne spravovať zdroj. kód a automatizovať vývoj.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ULTI-SM-1 - GitLab Ultimate, Self-managed, 1 Year, replace subscription, A-S00103298 ks 42
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný do 2 (dvoch) pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi potvrdenie od výrobcu alebo ním autorizovaného subjektu alebo odkaz na stránku výrobcu, dokladujúce, že uchádzač je autorizovaným partnerom výrobcu  na úrovni Advanced alebo Premier pre predaj produktov na území Slovenskej republiky a, že dodávateľ je oprávnený poskytnúť predmet zákazky.
2. Dodávateľ je povinný najneskôr do 2 (dvoch) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť prostredníctvom elektronickej pošty Objednávateľovi podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek (tovarov) vo formáte XLSX, konkrétnu špecifikáciu dodaného tovaru a kontaktné údaje osoby oprávnenej konať za dodávateľa vo veciach plnenia zmluvy.
3.Objednávateľ požaduje, upgrade 10ks existujúcich subskripcií GitLab (PREM-SM-1) na úroveň Ultimate a zároveň nákup 32 ks nových subskripcií GitLab úrovne Ultimate s podporou na 12 mesiacov od 1.4.2025.
4. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek interné a externé náklady a výdavky Poskytovateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky vrátane zisku.
5. Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
6. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 1 až 4 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka tovarov a služieb, ktoré nespĺňajú požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu a/alebo nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu.
7. Miesto plnenia je sídlo objednávateľa.
8. Fakturácia za dodanie licencií po podpise preberacieho protokolu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia.
9. Preberacie protokoly a/alebo akceptačné protokoly budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť vystavenej faktúry.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. 29. augusta č. 8 a 10, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.04.2025 14:52

42,00 ks

71 147,50

57 843,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.03.2025 14:57

27.03.2025 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.03.2025 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 533
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.03.2025 11:58 - Vstupná ponuka 71 146,89 € Cena s DPH
27.03.2025 14:49 - Najvýhodnejšia ponuka 57 840,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS