30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
50700308
CSFIT s.r.o.
Galvaniho 7/D, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK
Licencie pre službu WAF
Licencie
Tovar
1. FortiCare Premium Support (for 1-Unlimited GB/Day of Logs)
|
|
---|---|
Funkcia |
Požadovaná položka je nutná z dôvodu, že ide o obnovu, resp. predĺženie funkčnosti existujúcich licencií spoločnosti Fortinet, ktoré sú potrebné pre zabezpečenie funkčnosti LAN siete prevádzkovanej verejným obstarávateľom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
FC4-10-LV0VM-248-02-12 - Produktový kód (SKU) | ks | 2 |
2. FortiWeb VM04, Virtual Appliance
|
|
---|---|
Funkcia |
Požadovaná položka je nutná z dôvodu, že ide o obnovu, resp. predĺženie funkčnosti existujúcich WAF licencií spoločnosti Fortinet, ktoré sú potrebné pre zabezpečenie funkčnosti Web Application Firewallu (FortiWeb spoločnosti Fortinet) LAN siete prevádzkovanej verejným obstarávateľom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
FWB-VM04 - Produktový kód (SKU) | ks | 1 |
3. FortiWeb, FortiWeb-VM04 Enterprise Bundle - Advanced bundle plus Advanced Bot Protection (900,000 monthly requests) and Data Loss Prevention service
|
|
---|---|
Funkcia |
Požadovaná položka je nutná z dôvodu, že ide o obnovu, resp. predĺženie funkčnosti existujúcich WAF licencií spoločnosti Fortinet, ktoré sú potrebné pre zabezpečenie funkčnosti Web Application Firewallu (FortiWeb spoločnosti Fortinet) LAN siete prevádzkovanej verejným obstarávateľom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
FC-10-VVM04-734-02-12 - Produktový kód (SKU) | ks | 2 |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu predmetu zmluvy tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady (doprava tovaru do miesta plnenia, náklady na odstraňovanie chýb počas záručnej doby atď.) spojené s plnením zmluvy. |
2. Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy objednávateľovi do miesta sídla objednávateľa nachádzajúceho sa v Bratislave najneskôr do 15 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
3. Dodávateľ je povinný doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy potvrdenie od výrobcu dodávaných licencii, že je (akýmkoľvek) partnerom spoločnosti Fortinet nie staršie ako 12 mesiacov. |
4. Dodávateľ je povinný v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi záväzný návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý už nebude môcť dodatočne upravovať, s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy. |
5. Predmet zmluvy musí pochádzať z oficiálnej distribúcie pre SR (resp. EU) a musí byť dodaný cez oficiálnu distribúciu spoločnosti Fortinet. |
6. Dodávateľ je povinný zaregistrovať dodané licencie do databázy výrobcu Fortinet za účelom uchovania záznamov so sériovými číslami licencií pre zabezpečenie služieb podpory a údržby. |
7. Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru za celý predmet zmluvy naraz, najneskôr do 15 dní odo dňa podpísania preberacieho protokolu obidvoma zmluvnými stranami. Preberací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami musí byť súčasťou faktúry a musí z neho vyplývať riadne (bez vád) a včasné dodanie predmetu zmluvy. |
8. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry z e-mailovej adresy dodávateľa, ktorú oznámi objednávateľovi v zmysle bodu 13. osobitných požiadaviek na plnenie na e-mailovú adresu objednávateľa určenej na fakturáciu vo formáte PDF, ktorú objednávateľ oznámi dodávateľovi v zmysle bodu 14. osobitných požiadaviek na plnenie. Objednávateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese určenej na fakturáciu. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť emailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy. |
9. Elektronická faktúra musí spĺňať všetky náležitosti faktúry podľa § 74 zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru zaručeným elektronickým podpisom. |
10. Za deň doručenia elektronickej faktúry objednávateľovi sa považuje deň odoslania elektronickej faktúry na adresu určenú na fakturáciu. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade pochybností sa elektronická faktúra považuje za doručenú uplynutím troch pracovných dní odo dňa preukázateľného odoslania elektronickej faktúry objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty na emailovú adresu určenú na fakturáciu. |
11. Ak objednávateľ elektronickú faktúru v obvyklej dobe jej doručenia nemá doručenú na e-mailovú adresu určenú na fakturáciu je jeho povinnosťou nahlásiť túto skutočnosť bez zbytočného odkladu na kontaktný e-mail dodávateľa. V tomto prípade je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi faktúru v listinnej podobe na adresu jeho sídla uvedenú v článku I. Zmluvné strany tejto zmluvy. |
12. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. V prípade, ak splatnosť faktúry pripadne na deň pracovného pokoja alebo deň pracovného voľna, bude sa za deň splatnosti považovať najbližší nasledujúci pracovný deň. |
13. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy a informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach a adresách elektronickej pošty, prostredníctvom ktorých môže objednávateľ komunikovať s dodávateľom pri plnení v zmysle tejto zmluvy. |
14. Objednávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy a informovať dodávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu, prostredníctvom ktorých môže dodávateľ komunikovať s objednávateľom pri plnení v zmysle tejto zmluvy. |
15. Dodávateľ má v momente uzavretia zmluvy zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod, ak jeho plnenia prekračujú zákonom ustanovené finančné limity. V opačnom prípade podľa článku IV. bodu 4.4 Obchodných podmienok elektronickej platformy časť 2. (verzia 1.2 účinná odo dňa 03.11.2022) (ďalej len „OPEP“) zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť v zmysle článku XVIII bodu 18.2 písm. w) OPEP. |
16. Porušenie ktorejkoľvek povinnosti v zmysle bodov 1., 2., 3., 4., 5., 6. alebo 13. osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a je dôvodom na okamžité odstúpenie objednávateľa od tejto zmluvy. |
Imricha Karvaša č. 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
08.04.2025 00:01 — 22.04.2025 23:59
1,00 predmet zákazky ako celok
120 000,00
120 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.03.2025 12:19
04.04.2025 12:00
04.04.2025 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.04.2025 15:12 - Vstupná ponuka | 120 000,00 | € | Cena bez DPH |
04.04.2025 11:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 119 850,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.