• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.03.2025 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.04.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.04.2025 09:50

Detail zákazky Z20251133

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.03.2025 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.04.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.04.2025 09:50

Základné údaje

Z20251133

OF-298500

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10651076

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie podpory HW ekonomického systému SPIN a systému F5

podpora, maintenance

  • 71356300-1 - Technická podpora
  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 72246000-1 - Systémové poradenstvo

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie podpory na HW a systémový SW ekonomického systému SPIN
Funkcia
Zabezpečenie podpory - maintenance - predĺženej záruky  potrebnej pre zabezpečenie prevádzky IS SPIN, ktorý slúži na ekonomické účely TTSK a OvZP na 3 roky.
Pre zabezpečenie konzistentnosti prostredia a plynulej prevádzky tejto IKT infraštruktúry ako celku je potrebné zabezpečiť servisné služby HW komponentov a komponentov bezpečnostného systému F5. Servisná podpora a údržba HW komponentov - rozsah dotknutých zariadení a úrovne podpory pre jednotlivé zariadenia sú definované ďalej v technických vlastnostiach.
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodania predĺženia maintenance na HW na 3 roky s ročnými splátkami.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
F5-SVC--BIG-STD-L-1-3 ks 2
F5-SVC--BIG-RMA-2 ks 2
BIG-IP SUBSCRIPTION: IP INTELLIGENCE LICENSE 3YR ks 2
BIG-IP SUBSCRIPTION: ADVANCED WAF THREAT CAMPAIGNS LICENSE 3YR ks 2
HPE MSA 2040 ES SAN DC SFF Storage - HPE Tech Care Basic SVC, SAID: BL460-CZ260905W3-EOS ks 1
2xHPE BL460c Gen9, 2xMSA 2040 - HPE Tech Care Basic SVC, SAID: BL460-CZ260905W3 ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa plnenie predmetu zmluvy na obdobie 3 (troch) rokov (04/2025-04/2028) s ročným predplatným. Výsledná suma bez DPH bude fakturovaná v troch častiach a fakturácia prebehne nasledovne: 1/3 sumy v mesiaci 05/2025, 1/3 sumy v mesiaci 05/2026 a 1/3 sumy v mesiaci 05/2027. K fakturovanej sume bude pripočítaná aktuálna DPH.
Ročné platby podľa predchádzajúceho bodu budú realizované na základe vystavených a doručených faktúr, faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so  všeobecne platnými právnymi predpismi.
Splatnosť faktúry je 30 dní, faktúra bude zasielaná na adresu faktury@trnava-vuc.sk
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy. Dodávateľ je v tomto prípade povinný vrátiť objednávateľovi alikvótnu časť zaplatenej sumy zodpovedajúcu obdobiu, počas ktorého neprišlo k riadnemu plneniu.
Pokiaľ je pri niektorých položkách nutné zaplatiť poplatok za znovupridanie / obnovenie predplatného pre podporu výrobcu, tento musí byť zahrnutý v cene podpory.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je registrovaný pre daň z pridanej hodnoty v zmysle § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

14.04.2025 09:00 — 14.04.2028 09:00

10,00 ks

118 594,76

96 418,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.03.2025 08:05

04.04.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.04.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 664
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.04.2025 09:10 - Vstupná ponuka 118 594,76 € Cena s DPH
04.04.2025 08:13 - Najvýhodnejšia ponuka 118 590,45 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS