• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2025 14:00
  •    Predkladanie ponúk
    03.04.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.04.2025 10:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.04.2025 10:15

Detail zákazky Z20251128

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2025 14:00
  •    Predkladanie ponúk
    03.04.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.04.2025 10:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.04.2025 10:15

Základné údaje

Z20251128

OF-298417

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10647113

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

50557050

Pixel Print s.r.o.

47, Vyšný Orlík, 09011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mediálna stena a roll up

mediálna stena, roll-up

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Roll up banner jednostranný s tlačou
Funkcia
Mediálna stena
Roll up
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mediálna stena - textilná stena s grafickým zapínaním na zips s rozmerom 270 cm x 238 cm, konštrukcia rúrkovej steny,  vysokokvalitná obojstranná plnofarebná potlač,  farby odolné voči oteru, zadná strana zabraňujúca presvitaniu, textilný obal, grafické podklady dodá objednávateľ vo formáte PDF ks 1
Roll up - prezentačný stojan s rozmerom 85 cm x 200 cm, hliníková konštrukcia, vysokokvalitná jednostranná plnofarebná potlač, farby odolné voči oteru, zadná strana zabraňujúca presvitaniu, textilný obal, grafické podklady dodá objednávateľ vo formáte PDF ks 8
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane návrhu vizualizácie, potlače, balenia, dopravy, vyloženia v sídle objednávateľa a všetkých nákladov spojených s realizáciou dodávky.
Objednávateľ požaduje uviesť názov a výrobcu tovaru, z ktorých bude vyplývať splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky, ako aj grafický návrh do 7 pracovných dní odo dňa odoslania grafických podkladov. Kontaktnú osobu predmetu zákazky oznámi objednávateľ až zazmluvnenému dodávateľovi.
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru priamo pri dodaní podľa dodacieho listu / faktúry z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie.
Dodávateľ sa zaväzuje kontaktnej osobe objednávateľa oznámiť dátum a čas dodania predmetu zákazky najmenej jeden pracovný deň pred jej dodaním. V prípade, že dodávateľ neznámi termín dodávky, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je registrovaný pre daň z pridanej hodnoty v zmysle § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
V prípade zistenia vady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový, rovnakých parametrov.
V prípade oprávnenej reklamácie náklady súvisiace s výmenou tovaru znáša dodávateľ.
Cena uvedená v zmluve je maximálna a zahŕňa všetky náklady, ktoré dodávateľovi vzniknú v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, vrátane vedľajších nevyhnutných výdavkov.
Objednávateľ zrealizuje úhradu finančných prostriedkov na účet dodávateľa  na základe faktúry vystavenej dodávateľom po zabezpečení celého predmetu zmluvy.
Faktúra na úhradu musí obsahovať náležitosti v zmysle platných zákonov upravujúcich náležitosti účtovných a daňových dokladov. Na vystavenej faktúre musia byť kompletne uvedené údaje na aký účel je predmet zákazky dodávaný.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa prevzatia faktúry objednávateľom.
Objednávateľ neposkytuje zálohy na tovar, platbu hotovostným stykom, všetky náklady spojené s dodaním tovaru musia byť uvedené vo faktúre.
Objednávateľ vykoná pred úhradou faktúry jej vecnú a formálnu kontrolu. V prípade, že faktúra nebude úplná alebo bude obsahovať nesprávne údaje vrátane príloh k faktúre alebo nebude obsahovať náležitosti vyžadované právnymi predpismi alebo náležitosti deklarované v zmluve, objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi na jej doplnenie. Dodávateľ je povinný predložiť novú, doplnenú faktúru. V takomto prípade sa zastaví plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

22.04.2025 09:00 — 30.05.2025 12:00

9,00 ks

1 149,16

934,28

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.03.2025 14:00

03.04.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.04.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 248
 53
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.03.2025 09:11 - Vstupná ponuka 1 149,16 € Cena s DPH
01.04.2025 09:31 - Najvýhodnejšia ponuka 1 146,36 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS