• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.03.2025 09:41
  •    Predkladanie ponúk
    31.03.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2025 10:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2025 10:25

Detail zákazky Z20251114

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.03.2025 09:41
  •    Predkladanie ponúk
    31.03.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2025 10:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2025 10:25

Základné údaje

Z20251114

OF-298199

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10628180

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

46946411

skRASTer s.r.o.

47, Vyšný Orlík, 09011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovový odznak reliéfny na klopu saka

odznak

  • 22460000-2 - Obchodno-reklamný materiál, komerčné katalógy a príručky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kovový odznak reliéfny na klopu saka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kovový odznak reliéfny na klopu saka: počet: ks 300
Kovový odznak reliéfny na klopu saka: rozmery: mm 20x20x2
Značkovače s pravítkom: - potlač: celokovová zákazková s reliéfnym logom a textom, veľkosť potlače: mm 20x20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadujem: celokovový oznak s reliéfnym (vystúpeným) logom a textom, ktorý má zo zadnej strany zápich na klopu saka – viď. obrázková príloha č.1.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ je povinný v cene zákazky doručiť tovar na miesto plnenia aj v prípade, pokiaľ je tovar balený paletovo a je povinný zabezpečiť jeho doručenie na miesto plnenia pomocou paletového vozíka.
Splatnosť faktúry je 30 dní.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy.
Objednávateľ poskytne logo, resp. spracované podklady na potlač v elektronickej podobe e-mailom iba úspešnému dodávateľovi.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný rozpis cien jednotlivých položiek do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Objednávateľ požaduje predložiť spracovanú grafickú vizualizáciu pred zahájením potlače jednotlivých predmetov do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v 1.akostnej triede a zodpovedá nielen kvalitatívne, ale aj požadovaným farebným vyhotovením požiadavkám objednávateľa.
Dodávateľ je povinný dodržať vizuálne spracovanie spresnené v obrázkovej prílohe a žiadne ekvivalenty predmetov sa nepripúšťajú, nakoľko sa jedná o špecifické obrandované predmety.
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Žilina 010 26, EDIS shop rektorát ŽU , Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

24.04.2025 08:00 — 25.04.2025 14:00

300,00 ks

660,00

660,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.03.2025 09:41

31.03.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.03.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 170
 53
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.03.2025 11:41 - Vstupná ponuka 660,00 € Cena bez DPH
26.03.2025 15:53 - Najvýhodnejšia ponuka 620,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS