Z20251090
OF-298457
zrušená
186490
Technické a záhradnícke služby mesta Michalovce
Partizánska 55, Michalovce, 07101, SVK
Balotina na vodorovné dopravné značenie
farba na vozovky, náterové látky, balotina
Tovar, Služba
|
1. Balotina k farbe s trvanlivosťou min. 90% po 18 mesiacoch
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Balotina na dodatočný posyp akrylátových, rozpúštadlových náterových látok na vodorovné dopravné značenie. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Balotina k farbe: trvanlivosť farby min. 90% po 18 mesiacoch | kg | 500 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| použitie | zabezpečenie reflexnosti náteru |
| farba | biela |
| zrnitosť | 100 – 630 mikrometrov |
| doporučené množstvo dávkovania | max. 300 g/m2 |
| balenie | vrecia, resp. pevne uzavreté balenie o hmotnosti 25 - 30 kg. |
| trvanlivosť | min. 18 mesiacov |
| Názov |
| Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za danú položku obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy a tiež všetky dane, clá, poplatky, (doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste plnenia, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje predložiť od dodávateľa technické listy a karty bezpečnostných údajov na balotinu do 2 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy. |
| Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet - záväzný rozpis všetkých položiek tovaru v zložení: obchodný názov tovaru, jednotková cena za každú položku bez DPH, cena položky v požadovanom množstve bez DPH, cena celkom bez DPH. Záväzný rozpis položiek tovaru bude neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy. Nepredloženie aktualizovaného rozpočtu je porušenie povinnosti dodávateľa podstatným spôsobom. |
| Zmluvné strany za zaväzujú navzájom si oznámiť svoje kontaktné osoby, ich e-mailové adresy a telefónne čísla do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. V rovnakej lehote je Dodávateľ povinný predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy, najmä prijať a potvrdiť objednávku predmetu plnenia. |
| Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru až po riadnom odovzdaní a prevzatí predmetu plnenia Objednávateľom na základe dodacieho listu potvrdeného Objednávateľom a Dodávateľom. Lehota splatnosti faktúry je stanovená na 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dodávateľ doručí faktúru okrem korešpondenčnej adresy aj na e-mailovú adresu tazsmi@tazsmi.sk |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet kúpy uvedený v technickej špecifikácií tejto zmluvy spoločne s dokladmi, ktoré sú potrebné na prevzatie a užívanie predmetu kúpy a ktorými sú dodací list so základnými údajmi o dodávke. |
| Objednávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením výrobku, uvedením zloženia výrobku, dátumu spotreby a s návodom na použitie v slovenskom resp. českom jazyku. V prípade, ak sa označenie výrobku, uvedením zloženia výrobku, dátumu spotreby a návodu na použitie v slovenskom resp. českom jazyku nenachádza na etikete výrobku, nebude Objednávateľom prevzatý. |
Partizánska 55, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika
28.03.2025 08:00 — 31.03.2025 13:00
500,00 kg
402,50
402,50
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.03.2025 12:52
25.03.2025 13:00
25.03.2025 13:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: