• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.03.2025 09:12
  •    Predkladanie ponúk
    25.03.2025 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    25.03.2025 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.03.2025 10:05

Detail zákazky Z20251079

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.03.2025 09:12
  •    Predkladanie ponúk
    25.03.2025 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    25.03.2025 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.03.2025 10:05

Základné údaje

Z20251079

OF-234602

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10599114

Objednávateľ

36084221

Nemocnica Alexandra Wintera n. o.

Winterova 66, Piešťany, 92163, SVK

Dodávateľ

36402249

ARCHÍV SB, s.r.o.

Priemyselná 1947/1, Liptovský Mikuláš, 031 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odvoz a likvidácia ostatného odpadu a nebezpečného odpadu

služby, zdravotnícky odpad, nebezpečný odpad, likvidácia odpadu, odvoz odpadu

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90524000-6 - Služby súvisiace so zdravotníckym odpadom
  • 90524400-0 - Zber, doprava a likvidácia nemocničného odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. NEBEZPEČNE ODPADY
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kat. číslo odpadu - 18 01 03   odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy t 25
Kat. číslo odpadu - 18 01 06   Chemikálie pozostávajúce z nebezpečných látok alebo obsahujúce nebezpečné látky l 100
Kat. číslo odpadu - 18 01 08   cytotoxické a cytostatické liečivá kg 20
 2. OSTATNÉ ODPADY
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kat. číslo odpadu - 18 01 01   ostré predmety okrem 18 01 03 kg 200
Kat. číslo odpadu - 18 01 02   Časti a orgány tiel vrátane krvných vreciek a krvných konzerv okrem 18 01 03 t 1
Kat. číslo odpadu - 18 01 04   požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy, napríklad obväzy, sadrové odtlačky a obväzy, posteľná bielizeň, jednorazové odevy kg 500
Kat. číslo odpadu - 18 01 07   chemikálie iné ako uvedené v 18 01 06 l 100
Kat. číslo odpadu - 18 01 09   liečivá iné ako uvedené v 18 01 08 kg 20
Kat. číslo odpadu - 20 01 08   kuchynský odpad kg 500
Kat. číslo odpadu - 20 01 25   Jedlé oleje a tuky kg 20
 3. Prenájom nádob
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kontajner na NO ks 3
Nádoba na nebezpečný odpad 5 l ks 100
Klimabox 60 l ks 120
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Prevzatie odpadu zo zdravotnej starostlivosti z miest dočasného zhromažďovania v zariadeniach objednávateľa sa bude   dodávateľom uskutočňovať 1 x týždenne z pracovísk objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od dodávateľa realizovať zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadov podľa skutočných množstiev. V prípade, že  počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadov, ako sú predpokladané množstvá, nevzniká dodávateľovi  automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v technickej špecifikácii  predmetu zákazky.
V prípade výskytu väčšieho množstva odpadov dodávateľ zabezpečí mimoriadne prevzatie, prevoz a  zhodnotenie alebo likvidáciu takéhoto odpadu mimo interval, na základe telefonickej výzvy a e-mailu.
Hmotnosť odpadov bude zistená odvážením na úradne overenom vážnom zariadení dodávateľa.
Nakládku odpadov zabezpečí dodávateľ na vlastné náklady a vlastnými zamestnancami.
Dodávateľ pri každom prevzatí odpadu kategórie N (nebezpečný) vyhotoví sprievodný list nebezpečného odpadu (SLNO), ktorý bude potvrdený pôvodcom odpadu, príjemcom a dopravcom. Objednávateľ požaduje predkladať doklady potvrdené všetkými subjektami, ktoré sa nakladania s odpadmi zúčastňujú, a tieto doklady spolu s vážnymi lístkami predkladať spolu s účtovným dokladom - faktúrou.
Dopravný prostriedok/kontajner dodávateľ musí vyhovovať ustanoveniam medzinárodných zmlúv o preprave nebezpečných vecí (dohoda ADR).
Dodávateľ je povinný zabezpečiť plnenie zmluvy aj počas prípadnej odstávky zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadov, nepredvídateľných okolnostiach na strane dodávateľa a nasledujúci pracovný deň po dni sviatku, ak tento pripadne na deň prevzatia odpadu u objednávateľa.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred začatím poskytovania služby, požaduje objednávateľ od dodávateľa predložiť  nasledovné doklady:
a) doklad o oprávnení podnikať v predmete zmluvy;
b) súhlas na nakladanie s nebezpečnými odpadmi- Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou  legislatívou  (napr.: príslušný súhlas vydaný Orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva podľa § 97 ods.1 zákona o odpadoch č. 97/2015 Z. z. alebo registráciu § 98 ods. 1 a ods.2 zákona č. 97/2015 Z. z.). Súhlas musí zahŕňať odpady kategórie triedy (N), ktoré sa zhromažďujú u pôvodcu, označený odpad sa ukladá oddelene do pevných obalov, ktoré sú predmetom zmluvy;
c) súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadov a odpadu zo zdravotnej starostlivosti (pre katalógové čísla odpadov, ktoré sú predmetom zmluvy) - Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade splatnou legislatívou alebo platnú zmluvu s prevádzkovateľom takéhoto zariadenia;
d) rozhodnutie - súhlas na prepravu odpadov v rámci viacerých krajov v súlade s platnou  legislatívou - vydané s príslušným orgánom štátnej správy;
e) čestné vyhlásenie, že prevádzkovateľ zhodnocovacieho alebo zneškodňovacieho zariadenia má dostatočnú kapacitu pre  spracovanie objemu odpadov objednávateľa počas trvania zmluvy.
V prípade, ak dodávateľ využije technické a odborné kapacity inej osoby, musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na plnenie zmluvy. Pre splnenie tejto podmienky predloží dodávateľ zmluvu s vlastníkom súhlasu na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadov.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH a cena celkom bez DPH, s DPH.
Fakturácia za skutočne poskytnutú službu, hmotnosti jednotlivých druhov odpadov sa bude  realizovať 1-krát mesačne. Súčasťou faktúry musia byť doklady o skutočnom množstve odváženého a prevzatého odpadu na  zhodnotenie alebo zneškodňovanie.
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340 b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 60 dní odo dňa doručenia  faktúry objednávateľovi.
V prípade, že dodávateľ neodoberie dohodnutý odpad včas, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10% z ceny neodobratého dohodnutého odpadu.
Zmluvný vzťah je možné ukončiť písomnou výpoveďou zo strany objednávateľa alebo dodávateľa aj bez udania dôvodu v 1-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje,
pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvná strana v pozícii veriteľa nie je oprávnená akokoľvek postúpiť pohľadávku voči druhej zmluvnej strane v pozícii dlžníka bez predchádzajúceho súhlasu zmluvnej strany v pozícii dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa ust. §39 Občianskeho zákonníka neplatný.
Dodávateľ musí mať v momente uzatvorenia zmluvy v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, inak zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa všeobecných zmluvných podmienok OPET-u tým nie sú dotknuté.
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, objednávateľ v zmysle OPET-u a podľa tejto zmluvy môže od zmluvy odstúpiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Winterova 66, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor

51 093,20

51 093,20

Opis služby je špecifikovaný pri predmetnej položke zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.03.2025 09:12

25.03.2025 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.03.2025 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 239
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.03.2025 10:09 - Vstupná ponuka 51 093,20 € Cena bez DPH
20.03.2025 10:09 - Najvýhodnejšia ponuka 51 093,20 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS