• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.03.2025 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    26.03.2025 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    26.03.2025 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z20251078

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.03.2025 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    26.03.2025 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    26.03.2025 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z20251078

OF-298386

ukončená

Objednávateľ

00351725

Domov sociálnych služieb - Zemianske Podhradie

4, Zemianske Podhradie, 91307, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

"Záhradný malotraktor s príslušenstvom"

malotraktor, kosačka, zberný kôš

  • 16311100-9 - Kosačky trávnikov, parkov alebo športovísk
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. "Záhradný malotraktor s príslušenstvom"
Funkcia
Údržba a kosenie areálu a parku
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
"Záhradný malotraktor s príslušenstvom" 1 1 1
zberný kôš 1 1 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
zberný kôš objem zberného koša 250-350 litrov
šírka záberu kosenia 90cm -130 cm
výška kosenia 30cm -90 cm
vhodná plocha kosenia 1000 m2 - 5000 m2
funkcia mulčovania áno
signalizácia plného koša áno
nastaviteľné sedadlo áno
typ pohonu benzín
nastavenie výšky kosenia áno
zadný záves pre pripojenie ťahaného príslušenstva áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb súčasťou ceny nákupu
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ.
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady, alebo dodať chýbajúci tovar v lehote 30 dní po obdržaní reklamácie.
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí.
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou.
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
Nedodanie technického popisu výrobkov s prospektom v zmysle osobitných požiadaviek na plnenie bude považované za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry.
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Záručná doba predmetu zákazky je 24 mesiacov, ak v záručnom liste, ktorý bude súčasťou dokumentácie z odovzdania, nie je uvedená dlhšia záručná doba. Záručná doba začína plynúť dňom podpisu Záverečného preberacieho protokolu odberateľom, pričom záručná doba sa týka celého predmetu zákazky. Zárukou preberá dodávateľ zodpovednosť za to, že predmet zákazky bude po dojednanú dobu spôsobilý na užívanie na dojednaný účel a bude bez závad. Dodávateľ bude na vlastné náklady zabezpečovať záručný servis a údržbu dodaného zariadenia.
Súčasťou dodávky tovaru je i odovzdanie dokladov v slovenskom, resp. českom jazyku vzťahujúcich sa na dodávaný tovar, ak sú nevyhnutné na jeho užívanie - osvedčenia, manuál a ďalšie doklady (napr. sada príručiek a technologických postupov, preberací protokol, protokol o zaškolení, katalóg náhradných dielov, zoznam autorizovaných servisov a pod.) potrebné pre prevádzku zariadenia podľa všeobecne platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru.
Požiadavka na pozáručný servis, podľa platného cenníka dodávateľa
Dostupnosť náhradných dielov aj po záručnej dobe
Predajca je oprávnený k predaju požadovaného tovaru
Predajca je povinný predložiť oprávnenie na podnikateľskú činnosť
Názov Upresnenie
Dodanie tovaru v pracovných dňoch 7:00 -15:00

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zemianske Podhradie, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika

01.04.2025 13:48 — 14.04.2025 08:49

1,00 1

4 952,66

3 813,47

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.03.2025 09:14

26.03.2025 11:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.03.2025 11:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.03.2025 16:57 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) 4 899,09 € Cena s DPH
Celkový počet predložených ponúk: 5

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS