Z20251078
OF-298386
ukončená
00351725
Domov sociálnych služieb - Zemianske Podhradie
4, Zemianske Podhradie, 91307, SVK
"Záhradný malotraktor s príslušenstvom"
malotraktor, kosačka, zberný kôš
Tovar
1. "Záhradný malotraktor s príslušenstvom"
|
|
---|---|
Funkcia |
Údržba a kosenie areálu a parku |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
"Záhradný malotraktor s príslušenstvom" | 1 | 1 | 1 | |
zberný kôš | 1 | 1 | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
zberný kôš | objem zberného koša 250-350 litrov |
šírka záberu kosenia | 90cm -130 cm |
výška kosenia | 30cm -90 cm |
vhodná plocha kosenia | 1000 m2 - 5000 m2 |
funkcia mulčovania | áno |
signalizácia plného koša | áno |
nastaviteľné sedadlo | áno |
typ pohonu | benzín |
nastavenie výšky kosenia | áno |
zadný záves pre pripojenie ťahaného príslušenstva | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb súčasťou ceny nákupu |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady, alebo dodať chýbajúci tovar v lehote 30 dní po obdržaní reklamácie. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou. |
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
Nedodanie technického popisu výrobkov s prospektom v zmysle osobitných požiadaviek na plnenie bude považované za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Záručná doba predmetu zákazky je 24 mesiacov, ak v záručnom liste, ktorý bude súčasťou dokumentácie z odovzdania, nie je uvedená dlhšia záručná doba. Záručná doba začína plynúť dňom podpisu Záverečného preberacieho protokolu odberateľom, pričom záručná doba sa týka celého predmetu zákazky. Zárukou preberá dodávateľ zodpovednosť za to, že predmet zákazky bude po dojednanú dobu spôsobilý na užívanie na dojednaný účel a bude bez závad. Dodávateľ bude na vlastné náklady zabezpečovať záručný servis a údržbu dodaného zariadenia. |
Súčasťou dodávky tovaru je i odovzdanie dokladov v slovenskom, resp. českom jazyku vzťahujúcich sa na dodávaný tovar, ak sú nevyhnutné na jeho užívanie - osvedčenia, manuál a ďalšie doklady (napr. sada príručiek a technologických postupov, preberací protokol, protokol o zaškolení, katalóg náhradných dielov, zoznam autorizovaných servisov a pod.) potrebné pre prevádzku zariadenia podľa všeobecne platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru. |
Požiadavka na pozáručný servis, podľa platného cenníka dodávateľa |
Dostupnosť náhradných dielov aj po záručnej dobe |
Predajca je oprávnený k predaju požadovaného tovaru |
Predajca je povinný predložiť oprávnenie na podnikateľskú činnosť |
Názov | Upresnenie |
Dodanie tovaru v pracovných dňoch | 7:00 -15:00 |
Zemianske Podhradie, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika
01.04.2025 13:48 — 14.04.2025 08:49
1,00 1
4 952,66
3 813,47
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.03.2025 09:14
26.03.2025 11:15
26.03.2025 11:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
21.03.2025 16:57 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) | 4 899,09 | € | Cena s DPH | |
Celkový počet predložených ponúk: 5 |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: