00607266
Psychiatrická nemocnica Hronovce
Dr. J. Zelenyáka 65 , Hronovce, 93561, SVK
44827385
furbify s.r.o.
Osada Reviczkého 3869/38, Kolárovo, 94603, SVK
Repasované počítače a tlačiarne
počítač, monitor, tlačiareň, projektor
Tovar, Služba
1. Repasované kancelárske počítače s monitormi a tlačiarne
|
|
---|---|
Funkcia |
Repasované počítače a monitory vrátane operačného systému (monitory s uhlopriečkou minimálne 24") a multifunkčné čiernobiele laserové tlačiarne, projektor LCD, notebooky, klávesnice a USB myši pre potreby nemocničnej počítačovej siete a novovybudovaného psychosociálneho centra. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Repasované PC v minimálnej konfigurácií. Procesor: Intel Core i5 alebo výkonnejší, Operačná pamäť: minimálne 8GB DDR4, SSD disk: minimálne 256GB (M.2) SSD, Grafická karta: integrovaná, digitálny výstup HDMI, USB 2.0 + USB 3.0, Sieťová karta s RJ45, Audio výstup zvukovej karty, prevedenie UFF, Rok výroby 2019 a vyššie, Operačný systém: Windows 11 Pro 64bit | ks | 40 | ||
Repasované monitory, full HD, s uhlopriečkou minimálne 24" | ks | 20 | ||
Multifunkčná laserová čiernobiela tlačiareň (duplex) so scanerom, formát A4. Funkcie: tlač, kopírovanie, skenovanie. Rozlíšenie tlače: min 1200 x 1200 DPI, Procesor: min 800 MHz, Pripojenie: USB, LAN, WiFi, Rýchlosť tlače: 38 str./min (A4), Rozlíšenie skenera: min 600 x 600 DPI, Rýchlosť skenovania: 70 obr./min, Vstupný zásobník: min 350 listov, Výstupný zásobník: min 150 listov. Formáty papiera: A4, A5, A6 (Canon i-Sensys X 1238i alebo ekvivalent) | ks | 9 | ||
Notebook-Intel Core i7 1255U Alder Lake, 15,6" WVa antireflexný 1920*1080 120Hz, RAM 16 GB DDR4, Intel Iris Xe Graphics, SSD 512 GB, numerická klávesnica, podsvietená klávesnica, webkamera, USB 3.2 Gen 1, čítačka odtlačkov prstov, WiFi 6, hmotnosť 1,83 kg, Windows 11 Home | ks | 7 | ||
Projektor LCD lampový, Full HD, natívne rozlíšenie 1920/1080, 16:9, svietivosť 4000ANSI Im, kontrast 16000:1, HDMI 1.4, VGA, Kompozitný, WiFi, reproduktory | ks | 1 | ||
Klávesnica USB káblová, 12 multimediálnych klávesov, bez podsvietenia, vyklápacie nožičky na prispôsobenie výšky klávesnice, slovenská lokalizácia klávesov, s numerickou klávesnicou, dĺžka kábla minimálne 100 cm | ks | 20 | ||
Myš USB bezdrôtová-optická, pripojenie cez USB prijímač, ktorý je súčasťou balenia, citlivosť 1600 DPI | ks | 30 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uviesť za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. |
Do 3 dní po uzatvorení zmluvy sa požaduje predložiť podrobný technický opis predmetu zmluvy s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi objednávateľom požadované parametre v slovenskom alebo českom jazyku. |
Dodávané osobné počítače repasované musia byť po dôkladnej hardvérovej i softvérovej obnove, čím vzniká opätovne produkt 100%-tného technického stavu. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 3 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt. |
Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru sú 3 pracovné dni od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, spĺňať deklarované technické parametre v predloženom certifikáte. |
Z dodaných dokumentov, balenia a označenia musí byť zrejmý pôvod tovaru a spojitosť certifikátu s dodaným tovarom. V prípade nejasností objednávateľ má právo vyžiadať bližšie informácie o pôvode tovaru, napr. colné dokumenty, dodacie dokumenty pri nadobudnutí tovaru a pod... |
Termín dodania tovaru je v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. Každý kus/položka predmetu obstarávania bude zabalený/á samostatne v krabici. |
Dodávateľ na základe objednávky doručí objednávateľovi tovar spolu s faktúrou. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu. |
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia. Odberateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky odberateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Skryté vady a zrejmé vady nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu rámcovej dohody je objednávateľ povinný písomne oznámiť dodávateľovi, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. Oznámenie o vadách predmetu zmluvy musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy a popis vady. |
Dodávateľ je povinný sa písomne vyjadriť k reklamácii najneskôr do 7 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, objednávateľ má za to, že s opodstatnenosťou reklamácie dodávateľ súhlasí. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, ale formou objednávok v priebehu 6 mesiacov, podľa potrieb verejného obstarávateľa. Jednotlivé dodávky musia byť uskutočnené najneskôr do 7 dní od doručenia a prevzatia objednávky dohodnutým spôsobom. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to na 6 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, alebo do naplnenia dohodnutého maximálneho finančného rozsahu vo výške celkovej kúpnej ceny podľa tejto zmluvy v závislosti od toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena ( ďalej tiež ako“ nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nesmie postúpiť pohľadávky podľa § 524 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým budú pohľadávky predávajúceho postúpené v rozpore s vyššie uvedeným ustanovením bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas kupujúceho je platný len vtedy, keď bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. |
Verejný obstarávateľ požaduje v zmysle usmernenia Sekcie implementácie Plánu obnovy a odolnosti a reforiem, predložiť do 3 dní od uzavretia zmluvy Čestné vyhlásenie, že žiadna z osôb/subjektov na strane dodávateľa nie je uvedená v prílohe I nariadenia Rady (EÚ) č. 269/2014 o reštriktívnych opatreniach vzhľadom na konanie narúšajúce alebo ohrozujúce územnú celistvosť, zvrchovanosť a nezávislosť Ukrajiny, resp. v prílohe XIX nariadenia č. 833/2014 o reštriktívnych opatreniach s ohľadom na konanie Ruka, ktorým destabilizuje situáciu na Ukrajine. |
Hronovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
6
1,00 celok
22 601,25
18 375,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.03.2025 10:45
25.03.2025 08:30
25.03.2025 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.03.2025 15:47 - Vstupná ponuka | 22 601,19 | € | Cena s DPH |
24.03.2025 15:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 600,02 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.