• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.03.2025 14:59
  •    Predkladanie ponúk
    25.03.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.03.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.03.2025 12:00

Detail zákazky Z20251072

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.03.2025 14:59
  •    Predkladanie ponúk
    25.03.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.03.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.03.2025 12:00

Základné údaje

Z20251072

OF-298418

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10599088

Objednávateľ

36167908

NsP Sv. Jakuba, n.o., Bardejov

Sv. Jakuba 21, Bardejov, 08501, SVK

Dodávateľ

36473219

CIMBAĽÁK s.r.o.

Duklianska 17A/3579, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvé mäso

bravčové mäso, hovädzie mäso

  • 15113000-3 - Bravčové mäso
  • 15111100-0 - Hovädzie mäso
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mäso
Funkcia
zabezpečenie potravín v kvalite podľa platných noriem podľa potrieb objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania
Čerstvé mäso
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bravčové karé bez kosti, opracované, bez mastných šliach, bledoružovej farby, kuchynská úprava, chladené a vákuovo nebalené kg 3000
Bravčová panenka, opracované, bez mastných šliach, bledoružovej farby, kuchynská úprava, chladené a vákuovo nebalené kg 150
Bravčové stehno bez kosti, orech, opracované, bez mastných šliach, bledoružovej farby, kuchynská úprava, chladené a vákuovo nebalené kg 2700
Bravčová pečeň chladená kg 210
Bravčové kosti na polievku, lopatky chladené kg 2400
Bravčová krkovička bez kosti, opracované, bez mastných šliach, bledoružovej farby, kuchynská úprava, chladené a vákuovo nebalené kg 195
Bravčové pliecko bez kosti, opracované, bez mastných šliach, bledoružovej farby, kuchynská úprava, chladené a vákuovo nebalené kg 1050
Hovädzie predné bez kosti opracované, biely tuk, bez mastných šliach, bledoružovej farby, kuchynská úprava, chladené a vákuovo nebalené kg 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby Akosť 1. trieda
Všetky položky predmetu zákazky musia byť dodávané v chladenom nie mrazenom stave na chladenom mäse sa nevyskytujú známky po zamrznutí respektíve zmrazení
mäso čerstvé, nie mrazené ani rozmrazené mäso,  bez cudzieho zápachu a cudzej príchute, bez krvných podliatín
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovných dňoch od 05:30 - do 06:30 hod., dopravu na miesto plnenia zabezpečí dodávateľ  v súlade s platnými hygienickými predpismi
Splatnosť faktúry od doručenia je 30 dní,  súčasťou faktúry je dodací list. V prípade, že faktúra nespĺňa požadované náležitosti, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť bez zaplatenia v lehote splatnosti. Dňom doručenia opravenej faktúry začína plynúť nová lehota splatnosti v zmysle dohodnutých platobných podmienok.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé a schválené s náležitými dokladmi RVaPS na prepravu predmetu zákazky.
Obaly , označenie a preprava tovaru bude v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v platnom znení vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, platných právnych predpisov k tomu zákonu, hygienických noriem a Potravinového kódexu SR, bez viditeľných známok poškodenia a kontaminácie.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávok objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo mailom podľa potrieb objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 3 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným zložením, respektíve lepším zložením.
Ceny jednotlivých položiek predmetu obstarávania platia po celé zmluvné obdobie, cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, na obdobie 3 mesiacov,  od 01.04.2025 do 31.12. 2025.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH a s DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy. Jednotkovú cenu s DPH požadujeme zaokrúhliť maximálne na dve desatinné miesta.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu tretinu výrobcom stanovenej minimálnej doby trvanlivosti/dátumu spotreby, a počas doby trvanlivosti/spotreby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, e-mail, telefonický kontakt.
Dodávateľ sa zaväzuje tovar dovážať tri krát do týždňa - pondelok, streda, piatok.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky, resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.
Názov Upresnenie
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na prevádzkovanie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy pred samotným plnením zmluvy predložiť doklad o oprávnení dodávať tovar. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: Certifikát bezpečnosti potravín ISO 22000:2005 - Systémy manažérstva bezpečnosti potravín alebo Značky kvality SK alebo HACCP alebo podobnej kvality, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sv. Jakuba 21, Bardejov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika

01.04.2025 00:00 — 31.12.2025 00:00

9 855,00 kg

31 000,00

31 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.03.2025 14:59

25.03.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.03.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 145
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.03.2025 20:18 - Vstupná ponuka 31 000,00 € Cena bez DPH
24.03.2025 20:18 - Najvýhodnejšia ponuka 31 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS