• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.03.2025 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    25.03.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.03.2025 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.03.2025 11:20

Detail zákazky Z20251057

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.03.2025 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    25.03.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.03.2025 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.03.2025 11:20

Základné údaje

Z20251057

OF-297686

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10599096

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

35697270

Orange Slovensko, a.s.

Metodova 8, Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kolaboračná platforma Microsoft Office 365 cez program CSP

Office 365

  • 48223000-7 - Softvérový balík pre elektronickú poštu
  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kolaboračná platforma Microsoft Office 365 cez program CSP
Funkcia
Zabezpečenie kontinuálneho pokračovania prevádzky spoločnej kolaboračnej platformy pre výkon odborných, administratívnych a organizačných prác súvisiacich s plnením úloh organizácie s viazanosťou na jeden rok od 1.7.2025.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Office 365 E3 EEA (no Teams) ks 1
Microsoft Teams EEA ks 1
Azure Active Directory Premium P1 ks 1
Visio Online Plan 2 ks 1
Exchange Online Kiosk ks 391
Microsoft 365 Business Standard (with Teams) ks 53
Microsoft 365 Business Basic (with Teams) ks 45
Microsoft Intune Plan 1 Device ks 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Licenčná zmluva na 12 mesiacov formou ročného predplatného s mesačnou fakturáciou.
Zabezpečenie možnosti dodatočného nákupu licencií v rovnakej cene v priebehu roka oznámením na dohodnutú mailovú adresu. Navýšenie licencií dodávateľ musí zabezpečiť do 24 hodín od prijatia požiadavky.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa zabezpečiť telefonický a e-mailový kontakt pre zabezpečenie administratívnej a technickej podpory.
Termín plnenia: 1.7.2025 – 30.6.2026
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka- objednávateľa. Rovnakým spôsobom dodávateľ pohľadávku voči objednávateľovi nezabezpečí ručením treťou osobou alebo žiadnym iným právne prípustným spôsobom dodávateľ neposkytne práva k takejto pohľadávke tretej osobe. Písomný súhlas objednávateľa s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
V prípade, že dôjde zo strany dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči objednávateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ musí byť Registrovaným partnerom spoločnosti Microsoft pre požadovaný produkt a program.
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová lehota splatnosti.
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v Zmluve.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

01.07.2025 00:00 — 30.06.2026 23:59

1,00 súbor

18 868,68

18 868,68

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

v súlade s opisom predmetu zákazky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.03.2025 08:06

25.03.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.03.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 415
 66
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.03.2025 13:02 - Vstupná ponuka 18 497,52 € Cena bez DPH
24.03.2025 13:02 - Najvýhodnejšia ponuka 18 497,52 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS