00610470
Fakultná nemocnica Trenčín
Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK
35697270
Orange Slovensko, a.s.
Metodova 8, Bratislava, 82108, SVK
Kolaboračná platforma Microsoft Office 365 cez program CSP
Office 365
Tovar, Služba
|
1. Kolaboračná platforma Microsoft Office 365 cez program CSP
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie kontinuálneho pokračovania prevádzky spoločnej kolaboračnej platformy pre výkon odborných, administratívnych a organizačných prác súvisiacich s plnením úloh organizácie s viazanosťou na jeden rok od 1.7.2025. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Office 365 E3 EEA (no Teams) | ks | 1 | ||
| Microsoft Teams EEA | ks | 1 | ||
| Azure Active Directory Premium P1 | ks | 1 | ||
| Visio Online Plan 2 | ks | 1 | ||
| Exchange Online Kiosk | ks | 391 | ||
| Microsoft 365 Business Standard (with Teams) | ks | 53 | ||
| Microsoft 365 Business Basic (with Teams) | ks | 45 | ||
| Microsoft Intune Plan 1 Device | ks | 20 |
| Názov |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Licenčná zmluva na 12 mesiacov formou ročného predplatného s mesačnou fakturáciou. |
| Zabezpečenie možnosti dodatočného nákupu licencií v rovnakej cene v priebehu roka oznámením na dohodnutú mailovú adresu. Navýšenie licencií dodávateľ musí zabezpečiť do 24 hodín od prijatia požiadavky. |
| Objednávateľ požaduje od dodávateľa zabezpečiť telefonický a e-mailový kontakt pre zabezpečenie administratívnej a technickej podpory. |
| Termín plnenia: 1.7.2025 – 30.6.2026 |
| Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka- objednávateľa. Rovnakým spôsobom dodávateľ pohľadávku voči objednávateľovi nezabezpečí ručením treťou osobou alebo žiadnym iným právne prípustným spôsobom dodávateľ neposkytne práva k takejto pohľadávke tretej osobe. Písomný súhlas objednávateľa s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
| V prípade, že dôjde zo strany dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči objednávateľovi. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Dodávateľ musí byť Registrovaným partnerom spoločnosti Microsoft pre požadovaný produkt a program. |
| Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
| Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová lehota splatnosti. |
| Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v Zmluve. |
Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
01.07.2025 00:00 — 30.06.2026 23:59
1,00 súbor
18 868,68
18 868,68
v súlade s opisom predmetu zákazky
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.03.2025 08:06
25.03.2025 10:00
25.03.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 24.03.2025 13:02 - Vstupná ponuka | 18 497,52 | € | Cena bez DPH |
| 24.03.2025 13:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 497,52 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: