• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.03.2025 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2025 10:50

Detail zákazky Z20251050

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.03.2025 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2025 10:50

Základné údaje

Z20251050

OF-298249

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10591670

Objednávateľ

50943499

Zdravotnícka implementačná agentúra

Limbová 2, Bratislava, 83752, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

spisové dosky, zakladače pákové, obaly, rýchloviazače PVC

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 22852100-8 - Spisové dosky
  • 22850000-3 - Rýchloviazače a súvisiace príslušenstvo
  • 22852000-7 - Zakladače
  • 30199230-1 - Obálky
  • 30197100-7 - Sponky, cvočky, pripináčiky
  • 30193000-8 - Organizéry a príslušenstvo
  • 22830000-7 - Zošity
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30192900-0 - Korekčné prostriedky
  • 30192125-3 - Zvýrazňovače

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Korekčný roller/jednorázový ks 50
2. Spisová doska so šnúrkami /A4 ks 50
3. Sponky na spisy 33 mm bal. 15
4. Spinky do zošívačky  24/6 bal. 30
5. Obálka C6/samolepiaca ks 50
6. Obálka C5/samolepiaca ks 50
7. Lepiaca páska priesvitná/číra 24mmx30m kot. 15
8. Lepiaca páska priesvitná/číra 48 mmx66m kot. 5
9. Rýchloviazač PVC ks 200
10. Guma ks 15
11. Euroobal A4 ks 3000
12.  Zakladač pákový/A4 ks 100
13. Rýchloviazač závesný/celý ks 10
14. Popisovač Centropen 2846, alebo ekvivalent ks 10
15. Popisovač Centropen 2811, alebo ekvivalent ks 10
16. Etikety samolepiace "PRINT", alebo ekvivalent /48,5x25,4 mm/ - biele bal. 5
17. Ceruzka čierna HB/s gumou ks 30
18. Zošit A5 - č. 565 ks 50
19. Zvýrazňovač 4-sada HIGLIGHTER, alebo ekvivalent sada 30
20. Nožnice kancelárske /dĺžka 25,5 cm ks 15
21. Pečiatková farba ks 3
22. Guličkové pero ks 30
23.  Lepiaca tyčinka "PRITT"/36 g, alebo ekvivalent ks 15
24. Mikroceruzka ks 5
25. Tuhy do mikroceruzky bal. 5
26. Kancelárske odkladače stohovateľné/zasúvateľné ks 50
27. Navlhčovač s hubkou ks 1
28. Pravítko 40 cm ks 15
29. Zakladač pákový/A4-celoplastový ks 100
30. Obal PVC na dokumenty A4, s gumičkou (tvrdý obal) ks 300
31. Kancelársky papier A3/80 g bal. 10
32. Dátumová pečiatka "TRODAT PRINTY-DATER 4810" ks 1
33. Sponky na spisy 77 mm bal. 5
34. Rozošívačka ks 15
35. Dierovačka ks 15
36. Zošívací strojček kancelársky ks 15
37. Rezač /otvárač krabíc/ ks 2
38. Bublinkové obálky - C13 (A5) ks 10
39. Obálka na CD/DVD/kartón ks 10
40. Bublinkové obálky - H18 ks 30
41. Obálka 4/kartón ks 30
42. Záložky DONAU priehľadné, alebo ekvivalent bal. 50
43. Samolepiace odkazové bločky /76x76 mm/ - žlté bal. 80
44. Obálka s doručenkou B6 ks 10
45. Obálka s doručenkou B6 do vlastných rúk ks 10
46. Strúhadlo malé/kovové ks 15
47. Rýchloviazač PVC s eurodierovaním ks 200
48. Klipy na dokumenty čierne, veľkosť 12 mm bal. 10
49. Klipy na dokumenty čierne, veľkosť 25 mm bal. 10
50. Klipy na dokumenty čierne, veľkosť 32 mm bal. 10
51. Klipy na dokumenty čierne, veľkosť 50 mm bal. 10
52. Pripínačky na korkovú tabuľu (mix farieb, bal.=50 ks) bal. 5
53. Magnety na magnetickú tabuľu (väčšie) bal. 10
54. Zošívací strojček kancelársky ( na 100 listov) ks 1
55. Dierovačka (na 100 listov) ks 1
56. Popisovače na magnetickú tabuľu "Whiteboard marker", alebo ekvivalent (bal.=4 ks) bal. 10
57. Kôš na papier (drôtený program) ks 10
58. Stojan s 3 odkladačmi (drôtený program) ks 5
59. Stojan na perá/kombinovaný (drôtený program) ks 15
60. Laminovacia fólia (80 mic) bal. 5
61. Nasúvacia lišta 1-30 list. bal. 5
62. Nasúvacia lišta 1-100 list. bal. 5
63. Vrchná fólia na nasúvaciu lištu/číra bal. 10
64. Zadný obal kartónový k nasúvacej lište (ku krúžkovej väzbe) bal. 10
65. Korková tabuľa, rozmer: 60x90 cm ks 1
66. Korková tabuľa, rozmer: 120x90 cm ks 1
67. Spinky do zošívačky 23/15 bal. 3
68. Rozraďovač PVC s číslami/A4 (1-10) bal. 15
69. Plastový obal s uzatváraním/A4 ks 20
70. Euroobal na katalógy/transparentný hladký prospektový obal s eurodieovaním/A4 s rozšírenou kapacitou (na katalógy) ks 30
71. Euroobal extra široký/matný, hr. 50 mic.(bal.=50 ks) bal. 2
72.Bloky "kocka" biele, nelepené bal. 20
73. Archívny box/kartón ks 10
74. Závesné obaly A4/kartón ks 100
75. Stojan na časopisy Klasik, alebo ekvivalent ks 10
76. Kniha podpisová A4/14 čierna ks 4
77. Rozraďovač kart. úzky 1/3 EKO mix farieb/100ks bal 30
78. Papier kop. biely A4/80g/100ks bal. 30
79.Záložky D.RECT 12 x 45mm/5 x 25lístkov šípka, neón ks 30
80. Záložky D.RECT 12 x 45mm/5 x 25lístkov neón ružová/oranžová/žltá/zelená/modrá ks 30
81.Blok papiera na flipchart čistý/20list. blok 10
82. Stierka magnetická, filcová PERRO alebo ekvivalent na biele tabule ks 6
83. Vankúšiky filcové do magnetickej stierky PERRO alebo ekvivalent (min.12 ks v balení) balenie 6
84.Archívna krabica A4 10cm biela ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Korekčný roller/jednorázový 50 ks
- popis produktu: jednorazová opravná korekčná páska na použitie v kancelárii
- šírka stopy: 4,2 mm
- návin pásky: 8 m
2. Spisová doska so šnúrkami/A4 50 ks
- popis produktu: jednostranne poťahované kartónové dosky bez chrbta z lepenky,spojené šnúrkami
- formát: A4
- balenie: 25 ks v balení
- prevedenie: mramor
3. Sponky na spisy 15 bal.
- popis produktu: sponky na papier - veľkosť 33mm
- balení: 100 ks v balení
4. Spinky do zošívačky 30 bal.
- rozmer: 24/6
- balenie: 1.000 ks v balení
5. Obálka C6 50 ks
- popis produktu: biela obálka, samolepiaca
- rozmer: 114x162 mm
- balenie: 1.000 ks v balení
6. Obálka C5 50 ks
- popis produktu: biela obálka, samolepiaca
- rozmer: 162x229 mm
- balenie: 1.000 ks v balení
7. Lepiaca páska priesvitná/číra 24mm 15 kot.
- popis produktu: lepiaca páska priesvitná, číra
- rozmer /šírka x návin kotúča/ 24 mm x 30 m
8. Lepiaca páska priesvitná/ číra 48mm 5 kot.
- popis produktu: lepiaca páska priesvitná, číra
9. Rýchloviazač PVC 200 ks
- popis produktu: štandardný polypropylénový rýchloviazač s priehľadnou prednou stranou a nasúvacím popisným pásikom
- formát: A4
- balenie: 10 ks v balení
10. Guma 15 ks
- popis produktu: klasická guma biela, určená na grafit. ceruzky
11. Euroobal/A4 3000 ks
- popis produktu: priehľadný z polypropylénu, otvor zhora
- formát: A4
- balenie: 100 ks v bal.
- hrúbka: 40 mic.
- povrch: matný
12. Zakladač pákový/A4 100 ks
- popis produktu: štruktúrovaný papier.poťah, vybavený rado zámkom, kovovým prítlakom, chrbtovým krúžkom a nalepeným chrbtovým štítkom
- formát: A4
- šírka chrbta: 7,5 cm
- farba: čierna
- balenie: 20 ks v balení
13. Rýchloviazač obyčajný/celý 100 ks
- formát: A4
15. Etikety samolepiace 37x19/biele 1 500 kot.
- popis produktu: etikety samolepiace v kotúčiku, vhodné aj pre použitie do etiket.klieští, na označovanie tovaru
- farba: biela
- počet ks etikiet na kotúčiku: 1 000 ks
- priemer dutinky: 25 mm
- typ etikiet: obdĺžnik
13. Rýchloviazač závesný/celý 10 ks
- formát: A4
- balenie: 50 ks v balení
popis produktu: závesný rýchloviazač s plnou prednou stranou (celá) a závesom do poradača
14. Popisovač Centropen 2846, alebo ekvivalent 10 ks
- popis produktu: permanentný popisovač  s atramentom na alkohovolovej báze s vláknovým hrotom. Vhodný na plastické hmoty, sklo, filmy a pod.
- šírka stopy: 1 mm
- typ hrotu: vláknový
- farba: čierna, modrá, červená, zelená
15. Popisovač Centropen 2811, alebo ekvivalent 10 ks
- popis produktu: jednorázový liner s jemným plastovým hrom na širšie využitie.
- šírka stopy: 0,3 mm
- dĺžka stopy: 1 500 m
- farba: zelená,červená, čierny, modrý
16. Etikety samolepiace "PRINT", alebo ekvivalent /48,5x25,4 mm/ - biele 5bal.
- popis produktu: univerzálne samolepiace etikety pre laserové a atramentové tlačiarne a kopírovacie zariadenia
- rozmer etikiet: 48,5 x 25,4 mm
- formát: A4
- farba: biela
- balenie: 100 hárkov/A4
- počet etikiet: 40 ks/hárok
- ostré rohy
17. Ceruzka čierna HB/s gumou 30 ks
- popis produktu: drevená lakovaná ceruzka s gumou
- tvrdosť tuhy: HB
- farba: čierna
18. Zošit A5 - č. 565 50 ks
- popis produktu: 60-listový, recyklovaný, úprava linajková
- formát: A5
19. Zvýrazňovač 4-sada HIGLIGHTER, alebo ekvivalent 30 sád
- popis produktu: veľkokapacitný zvýrazňovač, fluorescenčný pigmentový atrament na zvýrazňovanie textov na všetky druhy papiera, klinový hrot, šírka stopy 1-4,6 mm
- balenie: /sada/ 4 farby v sade
20. Nožnice kancelárske /dĺžka 25,5 cm 15 ks
- popis produktu: univerzálne kancelárske nožnice na strihanie papiera, kartónu, lepenky a pod. s pogumovaným úchytom a so strihacou časťou z nehrdzavejúcej ocele
- použitie: univerzálne
- veľkosť: 25,5 cm
21. Pečiatková farba 3 ks
- popis produktu: univerzálna pečiatková farba, vhodná na gumené a samofarbiace pečiatky
- objem: 30 ml
- farba: žltá,  oranžová, zelená, ružová
22. Guličkové pero 30 ks
- farby: mix farieb
- farba náplne: modrá
23.  Lepiaca tyčinka "PRITT"/36 g, alebo ekvivalent 15 ks
- popis produktu: tuhé tyčinkové lepidlo na rýchle a čisté lepenie papiera, kartónu a fotografií. Nekvapká a nerozteká sa, nekrčí papier. Po použití tyčinku zasuňte a zatlačte až na doraz. Neobsahuje rozpúšťadlá.
- hmotnosť: 36 g
24. Mikroceruzka 5 ks
- popis produktu: mikroceruzky zakončené gumou. Plastové tele, kovový klip, hrúbka tuhy 0,7 mm, tuha tvrdosti HB. Ceruzka s automatickým vysunutím hrotu.
- hrúbka tuhy: 0,7 mm
54. Tuhy do mikroceruzky 5 bal.
- popis produktu: vysoko kvalitné grafitové mikrotuhy. Tvrdosť HB. Hrúbka tuhy 0,7 mm. Dodávané v priehľadom plastovom obale s 12 tuhami.
- tvrdosť: HB
- hrúbka tuhy: 0,7 mm
26. Kancelárske odkladače stohovateľné/zasúvateľné 50 ks
- popis produktu: stohovateľné plastové priehľadné odkladače formátu A4. Zadné zarážky umožňujú odkladače stohovať aj stupňovito dozadu.
- farba: priehľadné
27. Navlhčovač s hubkou 1 ks
- popis produktu: farebná guľatá poduška s obyčajnou hubkou na navlhčovanie prstov
28. Pravítko 40 cm 15 ks
- popis produktu: rovné transparentné pravítko
- dĺžka: 40 cm
29. Zakladač pákový/A4-celoplastový 100ks
- popis produktu: celoplastový zakladač formátu A4 s kvalitnou pákovou mechaniku. Vybavený chrbtovým krúžkom, vreckom s vymeniteľným chrbtovým štítkom, ochranným spodným kovaním a uzatváracím mechanizmom.
- formát: A4
- úprava: PVC
- formát: A4
30. Obal PVC na dokumenty A4, s gumičkou (tvrdý obal) 300 ks
- popis produktu: plastové obaly formátu A4 zo silného polypropylénu, s gumičkou.
- úprava: PVC
- formát: A4
31. Kancelársky papier A3/80 g 10 bal.
- popis produktu: kvalitný kancelársky papier vhodný na každodenné použitie v kancelárii do tlačiarní, kopíriek a faxov
- formát: A3
- gramáž: 80 g
32. Dátumová pečiatka "TRODAT PRINTY-DATER 4810" 1 ks
- popis produktu: samofarbiaca dátumová pečiatka. Výška textu 3,8mm. Náhradné podušky typ 6/4910.
- farba podušky: čierna
33. Sponky na spisy 76 mm 5 bal.
- popis produktu: sponky na papier - veľkosť 76 mm
- balenie: 100 ks v balení
34. Rozošívačka 15ks
- popis produktu: klasická rozošívačka na odstraňovanie spiniek
35. Dierovačka 15 ks
- popis produktu: celokovová kancelárska dierovačka. Rozpätie dier 8 cm.
36. Zošívací strojček kancelársky 15 ks
- popis produktu: zošívačka s kovovým zásobníkom a jednoduchým vedením spiniek. Kapacita náplne 100 spiniek 24/6. Hĺbka zošívania 5,1 cm. Maximálna kapacita: 12 listov
- typ náboja: 24/6
- prevedenie: kovový
37. Rezač /otvárač krabíc/ 2 ks
- popis produktu: rezače v plastovom prevedení
- šírka čepele: 18 mm
38. Bublinkové obálky - C13 (A5) 10 ks
popis produktu: extrémne ľahké, bezpečné a hospoodárne obálky. Jednoduchý spôsob balenia samolepiacim uzáverom. Vďaka špeciálnej fólii s vankúšikmi, plnenými vzduchom a papieru Kraft, potiahnutému polyetylénom
- vonkajšie rozmery v cm: 17 x 22,5
- vnútorné rozmery v cm: 15 x 21,5
- farba: biela
- odolné voči roztrhnutiu a vode
39. Kartónové obálky na CD/DVD 10 ks
- popis produktu: biele obálky, vyrobené z jednostranne bielej skladačkovej lepenky 300 g/m2, bez lepidla, väčšie balenie: 50 ks
- rozmery v mm: 160 x 160
- farba: biela
40. Bublinkové obálky - H18 30 ks
- popis produktu: extrémne ľahké, bezpečné a hospoodárne obálky. Jednoduchý spôsob balenia samolepiacim uzáverom. Špeciálna fólia s vankúšikmi, plnenými vzduchom a papierom Kraft, potiahnuté polyetylénom
- vonkajšie rozmery v cm: 29 x 37
- vnútorné rozmery v cm: 26,5 x 36
42. Záložky DONAU priehľadné, alebo ekvivalent 50 bal.
- popis produktu: celofarebné acetátové samolepiace záložky priehľadné po celej ploche.Nezakrývajú text a sú popisovateľné. Neónové farby. Väčšie balenie.
- farby: neónové priehľadné
- rozmery: 12 x 45 mm a 12 x 42 mm
- väčšie balenie: 100+100 listov
- ostré rohy
43. Samolepiace odkazové bločky /76x76 mm/ - žlté 80 bal.
- popis produktu: super lepiace bločky v žltej farbe, vhodné na rôzne povrchy. Vďaka použitému špeciálnemu lepidlu držia spoľahlivo a dlhodobo. Po odtrhnutí nezanechávajú stopy po lepidle.
- rozmer: 76 x 76 mm
- farba: žltá
44. Obálka s doručenkou B6 10 ks
- popis produktu: biele papierové obálky rozmerov 125x176 mm s okienkom na zadnej strane a lichobežníkovou klopou
- rozmer: 125 x 176 mm
- farba: biela
- doporučene/ s doručenkou
45. Obálka s doručenkou B6 do vlastných rúk 10 ks
- popis produktu: biele papierové obálky rozmerov 125x176 mm s okienkom na zadnej strane a lichobežníkovou klopou
rozmer: 125 x 176 mm
- farba: biela
- do vlastných rúk/bez opakovaného doručenia
46. Strúhadlo malé/kovové 15 ks
- popis produktu: kovové strúhadlo na štandardné a farebné ceruzky
- úprava: kovová
47. Rýchloviazač PVC s eurodierovaním 200 ks
- popis produktu: obal s eurodierovaním z kvalitného PVC na uloženie dierovaných dokumentov do formátu A4. Predná strana priehľadná, pozdĺž chrbta biely obojstranný papierový zasúvací štítok.
- formát: A4
- prevedenie: štandardné s eurodierovaním
- počet ks v balení: 10 ks
48. Klipy na dokumenty čierne, veľkosť  12 mm 10 bal.
- popis produktu: klipy na zopnutie papierov. V balení 12 ks.
- šírka: 12 mm
- farba: čierna
- balenie: 12 ks v balení
49. Klipy na dokumenty čierne, veľkosť 25 mm 10 bal.
- popis produktu: klipy na zopnutie papierov. V balení 12 ks.
- šírka: 25 mm
- farba: čierna
- balenie: 12 ks v balení
50. Klipy na dokumenty čierne, veľkosť 32 mm 10 bal.
- popis produktu: klipy na zopnutie papierov. V balení 12 ks.
- šírka: 32 mm
- farba: čierna
- balenie: 12 ks v balení
51. Klipy na dokumenty čierne, veľkosť 50 mm 10 bal.
- popis produktu: klipy na zopnutie papierov. V balení 12 ks.
- šírka: 50 mm
- farba: čierna
- balenie: 12 ks v balení
52. Pripínačky/ špendlíky  do korkovej tabule 5 bal.
- popis produktu: nástenkové pripínačky/špendlíky určené na pripevnenie fokumentov do korkových tabúľ. Majú farebné hlavičky s veľkosťou 0,7 cm. Povrchová úprava hrodu niklovaním
- priemer hlavičky: 7 mm
- dĺžka hrotu: 12 mm
- počet ks v balení: 50 ks
- farba: MIX farieb
53. Magnety k magnetickej tabuli 10 bal.
- popis produktu: okrúhle trváícne keramické magnety s farebným plastovým krytom
- priemer: 24 mm až 30 mm
- farba: mix farieb
- balenie: 10 ks
54.  Zošívací strojček kancelársky/veľkokapacitný (na 100 list) 1 ks
- popis produktu: štandardná veľkokapacitná zošívačka do administratívnych oddelení a poštových podateľní. Zásobník spiniek s plastovým osadení a dvojitým vedením spiniek. Kapacita náplne 100 spiniek.
- kapacita: 100 listov
55. Dierovačka veľkokapacitná (na 100 listov) 1 ks
- popis produktu: veľkokapacitná dierovačka s posuvným pravítkom, nastaviteľný počet dier, kovová konštrukcia
- kapacita: 100 listov
56. Popisovač na magnetickú tabuľu "WHITEBOARD MARKER", alebo ekvivalent 10 bal.
- popis produktu: značkovač na biele smaltované/magnetické tabule, za sucha stierateľné, svetlostále, alkoholová báza, valcový hrot
- farba: mix farieb
- sada/balenie: 4 ks
57. Drôtený kôš/klasický 10 ks
- popis produktu: kôš na papier v drôtenom prevedení. Objem 19 litrov. Úprava klasická.
- prevedenie: drôtené
- farba: čierna
58. Drôtený stojan s 3 odkladačmi 5 ks
- popis produktu: stojan s 3 odkladačmi na dokumenty do formátu A4+ v drôtenej úprave. Stohovanie kolmo nad sebou.
- prevedenie: drôtené
- rozmery v mm: 350 x 290 x 260
- farba: čierna
60. Laminovacia fólia (80 mic) 5 bal.
- popis produktu: laminovacie fólie kvalitne a dlhodobo ochránia dokumentáciu pred znehodnotením a vplyvmi prostredia. Vyznačujú sa priezračnosťou a nízkou teplotou potrebnou na laminovanie.
- rozmery v mm: 216 x 303 mm/A4
- formát: A4
- hrúbka: 80 mic
- úprava: lesklá
- balenie: 100 ks
61. Nasúvacia lišta 1-30 listov 5 bal.
- popis produktu: násuvná lišta z plastu k dokumentom formátu A4, rýchla prezentácia menšieho množstva dokumentov. Nedeformuje sa.
- kapacita: 1-30 list
- množstvo v bal.: 100 ks
- prevedenie: štandardná lišta
- materiál: PVC
- počet ks v bal.: 100 ks
62. Nasúvacia lišta 1-100 listov/10 mm 5 bal.
- popis produktu: násuvná lišta z plastu k dokumentom formátu A4, rýchla prezentácia menšieho množstva dokumentov. Nedeformuje sa.
- kapacita: 1-100 listov
- materiál: PVC
- balenie: 10 ks/bal.
63. Fólia priehľadná k nasúvacej lište vrchná/čira 10 bal.
- popis produktu: fólia PVC, k nasúvacej lište, vrchná, číra/priehľadná
- materiál: PVC
- úprava: číra/priehľadná
- formát: A4
- balenie: 100 ks
64. Zadný obal kartónový k nasúvacej lište (ku krúžkovej väzbe) 10 bal.
- popis produktu: zaručujú profesionálny vzhľad a trvalosť prezentácie, formát/A4,v prevedení  kartón alebo imitácia koženky
- balenie: 100 ks
65. Korková tabuľa, rozmer: 60x90 cm 1 ks
- popis produktu: tabuľa/nástenka v svetlom drevenom ráme v korkovej úprave. Súčasťou balenia je sada špendlíkov a montážne úchytky.
- rozmer v cm: 60 x 90
66. Korková tabuľa, rozmer: 120x90 cm 1 ks
- popis produktu: tabuľa/nástenka v svetlom drevenom ráme v korkovej úprave. Súčasťou balenia je sada špendlíkov a montážne úchytky.
- rozmer v cm: 120 x 90
67.  Spinky do zošívačky 23/15 3 bal.
- rozmer: 23/15
- balenie: 1000 ks/bal.
68. Rozraďovač PVC s číslami/A4 (1-10) 15 bal.
- popis produktu: farebný rozraďovač z polypropylénu uľahčuje triedenie dokumentov, 10 dielny
- formát: A4
- materiál: PVC
- sada: 10 dielov
- väčšie balenie: 10 sád
69. Plastový rozraďovač farebný/A4 20 bal.
- popis produktu: 5-dielny plastový farebný rozraďovač s eurodierovaním. Sada: 5dielov. Väčšie balenie: 10sád.
- formát: A4
- materiál: PVC
- sada: 5 dielov
70. Euroobal na katalógy/transparentný hladký prospektový obal s eurodielovaním/A4 s rozšírenou kapacitou (na katalógy) 30 ks
- popis produktu: euroobal na katalógy/transparentný hladký prospektový obal s eurodierovaním/A4 s rozšírenou kapacitou (na katalógy)
- úprava/materiál: transparentný/číry, hladký
- formát: A4
71. Euroobal extra široký/matný 2 bal.
- popis produktu: obal s eurodierovaním vhodný na zakladanie materiálov rozšíreného formátu A4. Povrch matný. Otvor zhora.
- formát: A4
- hrúbka materiálu: 50 mic
- úprava: matný/extra široký
- balenie: 50 ks/bal.
72. Bloky "kocka" biele nelepené 20 bal.
- popis produktu: biele poznámkové bloky so 700 lístkami v tvare kocky v rovnej nelepenej úprave ako náhrada do zásobníka. Rozmery 83 x 83 x 75 mm .
- rozmer v mm: 83 x 83
75. Stojan na časopisy Klasik, alebo ekvivalent 10 ks
- popis produktu: viacúčelové plastové stojany vhodné na ukladanie časopisov, záznamov, katalógov a pod. Klasický dizajn, úprava nepriehľadná.
76. Kniha podpisová A4/14 čierna Podpisová kniha 14-dielna s okienkom na prednej strane na jednoduchú výmenu popisovateľného štitka, rozťahovateľný chrbát pre zvýšenie kapacity. Úprava v imitácii kože.
77. Rozraďovač kart. úzky 1/3 EKO mix farieb/100ks Rozraďovač rozmerov 105×235 mm. Materiál manila 190 g. Farba: mix farieb (biela, červená, zelená a modrá po 25 ks)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.0 Predmetom tejto rámcovej dohody je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto rámcovej dohode (ďalej len "zmluva" alebo aj "dohoda"), previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy.
1.1 Tovarom pre účely tejto dohody sú kancelárske potreby a kopírovací papier, ktorého špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto dohody (ďalej len "tovar"), ktorých špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy. Množstvo tovaru je uvedené ako predpokladané.
1.2 Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typ tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých minimálnych technických vlastností tovaru požiadaviek na predmet zmluvy ) technickú dokumentáciu/katalógový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP.
2.0 Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledovných podmienok:
- predložený ekvivalent bude spĺňať min. požiadavky objednávateľa na predmet zmluvy, alebo
- predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú min. požiadavky objednávateľa na predmet zmluvy, alebo
- predložený ekvivalent bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky objednávateľa na funkčnosť predmetu zmluvy, a
- predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady , ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom objednávateľ ako prijatie ekvivalentu a
- prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy
2.1 Dôkazné bremeno v prípade predloženia ekvivalentu je na strane dodávateľa. Ak predložený ekvivalent dodávateľom nebude spĺňať min. požiadavky uvedené vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
3.0 Dodávateľ je povinný do 3 pracovných odo dňa prijatia predloženého "návrhu plnenia predmetu zmluvy" objednávateľom, predložiť na pracovisko objednávateľa- Oddelenie nákupu, elektronicky e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa:
a) Kalkuláciu ceny zmluvy t.j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia Rámcovej dohody", v ktorej dodávateľ uvedie:-jednotkovú cenu v EUR bez DPH za MJ, celkovú cenu v EUR bez DPH za predpokladaný počet MJ, výšku sadzby DPH v %,celkovú cenu v EUR s DPH za predpokladaný počet MJ. Celková cena v predloženej kalkulácií musí byť zhodná s celkovou cenou uzatvorenej zmluvy, uvedenej v čl. IV - Zmluvná cena. Vzor kalkulácie ceny dohody je Prílohou č. 1 - Kalkulácia ceny.
Všetky náklady spojené s riadnym dodaním tovaru, vrátane obalov, balenia a všetkých ostatných nákladov, ktoré vzniknú pri dodaní tovaru je dodávateľ povinný započítať do celkovej ceny tovaru. Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť celkovú cenu zmluvy.
b) Zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu zmluvy a hlásenie záručných vád na tovare, v rozsahu: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkciu a zároveň meno a priezvisko, e-mailovú adresu a telefónny kontakt.
c) Prospektový materiál/katalógový list/technický list resp. iný rovnocenný doklad (ďalej len "doklad") v slovenskom resp. českom jazyku, ním ponúkaného tovaru (každej položky) s popisom technických vlastností, hodnôt a parametrov ním ponúkaných tovarov s obrazovou prílohou k tovarom, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností, hodnôt a parametrov tovaru. Tento doklad dodávateľ nepredkladá v prípade, ak ho predložil v predkladanom návrhu plnenia predmetu dohody, v čase uzatvorenia zmluvného vzťahu.
V prípade, ak sú informácie o tovare v požadovanom rozsahu zverejnené na dôveryhodnej webovej adrese, dodávateľ predloží čestné vyhlásenie, že ním ponúkaný tovar spĺňa podmienky v súlade so zmluvou a uvedie presný webový odkaz na zverejnené informácie o tovare. Objednávateľ si tieto informácie overí z verejne dostupných zdrojov, ktoré dodávateľ uviedol. V prípade podozrenia, že dodávateľ poskytol nepravdivé resp. neúplné alebo inak pozmenené informácie, objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadania originálnych dokladov/dokumentov, ktoré objednávateľ nahradil čestným vyhlásením.
d) vyplnené a podpísané čestné vyhlásenie k obmedzeniam vo verejnom obstarávaní v súvislosti s vojnovým konfliktom na Ukrajine – sankcie voči Rusku, ktoré je Prílohou č. 2 vo formáte PDF.
4.0 Objednávateľ posúdi predložené doklady/dokumenty uvedené v bode 3. a najneskôr do dvoch (2) pracovných dní odo dňa prijatia dokladov/dokumentov, zašle dodávateľovi informáciu o výsledku posúdenia predložených dokladov/dokumentov.
4.1 V prípade, ak objednávateľovi požadované doklady/dokumenty uvedené v bode 3. , nebudú dodávateľom doručené kompletne alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľa.
4.2. V prípade, ak požadované doklady/dokumenty nie je možné doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronicky, e-mailom, dodávateľ doručí doklady/dokumenty uvedené v bode 3. do miesta sídla objednávateľa najneskôr do piatich (5) kalendárnych dní.
5. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov odo dňa účinnosti tejto zmluvy resp. do vyčerpania finančného limitu zmluvy uvedeného v čl.IV. "Zmluvná cena" tejto zmluvy, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Množstvá jednotlivých položiek tovaru uvedených v tejto dohode sú predpokladané a pre objednávateľa nie sú záväzné. Objednávateľ množstvá stanovil na základe vlastných predpokladov o potrebe tovaru počas obdobia 12 mesiacov a plnenie podľa tejto zmluvy bude vykonávať na základe svojich aktuálnych prevádzkových potrieb.
6. Plnenie podľa tejto zmluvy bude vykonávané na základe čiastkových objednávok podľa prevádzkových potrieb objednávateľa, zasielaných poverenou osobou objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje tovar dodať objednávateľovi najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa zaslania objednávky objednávateľom. Za termín doručenia e-mailovej objednávky sa považuje deň odoslania e-mailovej objednávky objednávateľom, počas pracovných dní.
6.1 Poverená osoba objednávateľom v objednávke uvedie konkrétnu jednotlivú dodávku - množstvo tovaru a miesto dodania.
7. Miestom dodania predmetu zmluvy je detašované pracovisko objednávateľa: Zdravotnícka implementačná agentúra, Bardošová 2 Bratislava .
7.1 Dodávateľ je povinný min. dva (2) dni pred samotnou dodávkou tovaru kontaktovať poverenú osobu objednávateľa, ktorej oznámi predpokladaný termín a čas plánovaného dodania. Presné miesto a kontaktnú osobu zodpovednú za prevzatie tovaru, oznámi poverená osoba objednávateľa dodávateľovi po obdržaní informácie o plánovanom dodaní tovaru.
7.2 Doručenie tovaru bude realizované dodávateľom v pracovné dni, v čase od 08:00-13:30 hod. resp. po dohode s kontaktnou osobou objednávateľa.
7.3 . Súčasťou predmetu dohody sú služby spojené s dodaním tovaru, t. j. najmä zabezpečenie kompletizácie tovaru, jeho dopravy a vyloženia na mieste dodania. Všetky náklady spojené s riadnym dodaním tovaru, vrátane obalov, balenia a všetkých ostatných nákladov, ktoré vzniknú pri dodaní tovaru je dodávateľ povinný započítať do celkovej ceny tovaru. Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť celkovú cenu dohody o náklady spojené s riadnym, vecným a funkčným dodaním tovaru objednávateľovi.
8. Predmet zmluvy je financovaný čiastočne z vlastných finančných prostriedkov objednávateľa a čiastočne zo zdrojov, ktoré objednávateľ na základe uzatvorenej Zmluvy o vykonávaní častí úloh vykonávateľa sprostredkovateľom č.364/2024 uzavretou s vykonávateľom Ministerstvo zdravotníctva SR zo dňa 21.05.2024 (odkaz: https://www.crz.gov.sk/zmluva/9296026/)  .
8.1 Cena za dodanie predmetu zmluvy bude uhradená formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a to po každom čiastkovom dodaní predmetu zmluvy v súlade s podmienkami tejto zmluvy a v súlade s čiastkovou objednávkou. Objednávateľ požaduje vystavenie faktúry do pätnástich (15) dní odo dňa dodania, prevzatia objednávateľom, najneskôr však do 5-teho pracovného dňa v mesiaci , nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol predmet zmluvy dodaný.
Vystavenú faktúru v písomnej forme doručí dodávateľ do sídla objednávateľa a v elektronickej forme, v čitateľnom formáte (PDF) je dodávateľ povinný doručiť faktúru bezodkladne po vystavení na e-mailovú adresu: obstaravanie@ziaslovensko.sk
9.1 Splatnosť jednotlivých faktúr je tridsať (30) kalendárnych dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa.
9.2 V prípade, ak faktúra nebude obsahovať náležitosti alebo ak bude faktúra vykazovať iné vecné alebo formálne nedostatky, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi.
9.3 V prípade, ak dodávateľ pri predkladaní kontraktačnej ponuky nie je platca DPH, zmluvná cena bude považovaná za konečnú aj v prípade, ak sa dodávateľ počas plnenia predmetu dohody stane platca DPH. Dodávateľ nemá právo zvýšiť cenu o DPH.
10. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením alebo znehodnotením. Dodávateľ je povinný zabaliť objednaný počet kusov tovaru do prepravného obalu, ktorý sa nesmie poškodiť pri preprave, manipulácií a musí zabezpečiť účinnú ochranu tovaru voči akémukoľvek znehodnoteniu.
11. Tovar musí byť dodávateľom dodaný nový, nepoužívaný, kompletný zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. Predávajúci sa zaväzuje, že dodaný tovar je certifikovaný, schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeob. záväzným právnym predpisom.
11.1. Dodávateľ berie na vedomie, že objednanie tovaru je právom objednávateľa, nie jeho povinnosťou. Uvedenie predpokladaného množstva tovaru v tejto dohode nezaväzuje objednávateľa na odobratie tovaru v uvedenom množstve, ani k žiadnym pravidelným odberom a ani nezakladá žiadne ďalšie práva dodávateľa. Objednávky tovaru sa zakladajú výlučne na aktuálnych prevádzkových potrebách objednávateľa.
12. Splnením každej čiastkovej dodávky sa rozumie dátum riadneho odovzdania a prevzatia tovaru dohodnutým spôsobom v mieste požadovaného dodania. Prevzatie tovaru potvrdzuje oprávnená osoba objednávateľa na dodacom liste, ktorý predloží dodávateľ ihneď po dodaní tovaru.
13. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5%, v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto
plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do piatich (5) pracovných dní od zistenia nižšej ceny, doručiť objednávateľovi dodatok, predmetom, ktorého bude upravená cena.
14. Objednávateľ je povinný tovar prezrieť a skontrolovať pri jeho preberaní . V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom jeho požiadavkám, je objednávateľ oprávnený v lehote do 3 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho požiadavkám uvedeným objednávke.
Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, . Všetky náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ.
14.1 Objednávateľ je povinný vady tovaru písomne oznámiť dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr však do uplynutia záručnej doby, ktorá je určená výrobcom tovaru. Záruka sa nevzťahuje na nedostatky a vady, ktoré vznikli nesprávnou manipuláciou s tovarom. V prípade reklamácie tovaru objednávateľom je dodávateľ povinný oprávnenú reklamáciu vyriešiť do troch pracovných dní, najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa oznámenia objednávateľa o zistených vadách na tovare.
14.2. V prípade, ak dodávateľ neodstráni vadu tovaru, objednávateľ je oprávnený uplatniť si nárok na zmluvnú pokutu v súlade s Obchodnými podmienkami OPEP čl. XIII Sankcie.
15. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľa bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné, s odkazom na § 525 ods. 2 zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojim veriteľom.
16. V prípade porušenia bodu 15. je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% ( slovom desať percent ) z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky v EUR bez DPH. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
17.Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenie podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bárdošova 2, Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

3 740,00

3 740,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typ tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých minimálnych technických vlastností tovaru požiadaviek na predmet zmluvy ) technickú dokumentáciu/katalógový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.03.2025 08:18

24.03.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.03.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 430
 34
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.03.2025 08:50 - Vstupná ponuka 3 740,00 € Cena bez DPH
24.03.2025 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka 3 739,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS