36644331
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK
48146676
Siemens Healthcare s. r. o.
Lamačská cesta 3/B, Bratislava, 84104, SVK
Pozáručný servis RTG a USG prístrojov značky Siemens
servis, pozáručný servis, RTG a USG prístroje, Siemens
Služba
1. Pozáručný servis zdravotníckej techniky výrobcu značky Siemens
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie servisnej starostlivosti pre zdravotnícke prístroje - RTG a USG značky Siemens |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prístroj č.1 - Axiom Aristos VX Plus | ks | 1 | ||
Prístroj č.2 - Arcadis Avantic Gen2 | ks | 1 | ||
Prístroj č.3 - Arcadis Varic Gen2 | ks | 1 | ||
Prístroj č.4 - Mobilett XP Digital | ks | 1 | ||
Prístroj č.5 - Acuson X300 Premium Edition | ks | 1 | ||
Prístroj č.6 - Mobilett Elara Max | ks | 1 | ||
Prístroj č.7 - Cios Alpha VA30 | ks | 1 | ||
Prístroj č.8 - Acuson Sequoia | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prístroj č.1 - Axiom Aristos VX Plus | --- |
1.1 výrobné číslo: | 1171 |
1.2 požadovaný rozsah servisu: | kontroly bezpečnosti |
- | prevedenie kontroly kvality QA |
- | služby telefonickej a reaktívnej podpory |
- | opravy porúch - práce |
- | pokrytie nákladov na dopravu |
- | elektrická revízia (odborná prehliadka a odborná skúška) |
- | diaľková diagnostika (pomocou SRS pripojenia) |
- | prístup na elektronický portál/mobilnú aplikáciu pre manažment zariadení a nahlasovanie porúch |
- | preventívna prehliadka v rozsahu 2-krát ročne |
- | rozsah servisnej služby typu C |
Prístroj č.2 - Arcadis Avantic Gen2 | --- |
2.1 výrobné číslo: | 32200 |
2.2 požadovaný rozsah servisu: | kontroly bezpečnosti |
- | prevedenie kontroly kvality QA |
- | služby telefonickej a reaktívnej podpory |
- | opravy porúch - práce |
- | pokrytie nákladov na dopravu |
- | diaľková diagnostika (pomocou SRS pripojenia) |
- | prístup na elektronický portál/mobilnú aplikáciu pre manažment zariadení a nahlasovanie porúch |
- | preventívna prehliadka v rozsahu 2-krát ročne |
- | rozsah servisnej služby typu C |
Prístroj č.3 - Arcadis Varic Gen2 | --- |
3.1 výrobné číslo: | 15552 |
3.2 požadovaný rozsah servisu: | kontroly bezpečnosti |
- | prevedenie kontroly kvality QA |
- | služby telefonickej a reaktívnej podpory |
- | opravy porúch - práce (príchod technika do 48hod v pracovných dňoch) |
- | pokrytie nákladov na dopravu |
- | diaľková diagnostika (pomocou SRS pripojenia) |
- | prístup na elektronický portál/mobilnú aplikáciu pre manažment zariadení a nahlasovanie porúch |
- | preventívna prehliadka v rozsahu 2-krát ročne |
- | rozsah servisnej služby typu C |
Prístroj č.4 - Mobilett XP Digital | --- |
4.1 výrobné číslo: | 2177 |
4.2 požadovaný rozsah servisu: | kontroly bezpečnosti |
- | prevedenie kontroly kvality QA |
- | služby telefonickej a reaktívnej podpory |
- | opravy porúch - práce |
- | pokrytie nákladov na dopravu |
- | diaľková diagnostika (pomocou SRS pripojenia) |
- | prístup na elektronický portál/mobilnú aplikáciu pre manažment zariadení a nahlasovanie porúch |
- | preventívna prehliadka v rozsahu 2-krát ročne |
- | rozsah servisnej služby typu C |
Prístroj č.5 - Acuson X300 Premium Edition | --- |
5.1 výrobné číslo: | 346721 |
5.2 požadovaný rozsah servisu: | kontroly bezpečnosti |
- | prevedenie kontroly kvality QA |
- | prevádzanie aktualizácií tzv. Updates |
- | služby telefonickej a reaktívnej podpory |
- | opravy porúch - práce |
- | pokrytie nákladov na dopravu |
- | prístup na elektronický portál/mobilnú aplikáciu pre manažment zariadení a nahlasovanie porúch |
- | preventívna prehliadka v rozsahu 1-krát ročne |
- | rozsah servisnej služby typu B |
Prístroj č.6 - Mobilett Elara Max | --- |
6.1 výrobné číslo: | 10855 |
6.2 požadovaný rozsah servisu: | hlavná doba pokrytia služieb v prac. dňoch - 8,5 hod. (8:00 - 16:30) |
- | kontroly bezpečnosti |
- | prevedenie kontroly kvality QA |
- | prevádzanie aktualizácií tzv. Updates |
- | služby telefonickej a reaktívnej podpory |
- | opravy porúch - práce |
- | pokrytie nákladov na dopravu |
- | elektrická revízia (odborná prehliadka a odborná skúška) |
- | diaľková diagnostika (pomocou SRS pripojenia) |
- | prístup na elektronický portál/mobilnú aplikáciu pre manažment zariadení a nahlasovanie porúch |
- | preventívna prehliadka v rozsahu 1-krát ročne |
- | rozsah servisnej služby typu A |
Prístroj č.7 - Cios Alpha VA30 | --- |
7.1 výrobné číslo: | 43244 |
7.2 požadovaný rozsah servisu: | hlavná doba pokrytia služieb v prac. dňoch - 8,5 hod. (8:00 - 16:30) |
- | kontroly bezpečnosti |
- | prevedenie kontroly kvality QA |
- | prevádzanie aktualizácií tzv. Updates |
- | služby telefonickej a reaktívnej podpory |
- | opravy porúch - práce |
- | príchod technika v prac. dňoch - do 24 hod. |
- | čas vzdialenej reakcie v prac. dňoch - do 8 hod. |
- | pokrytie náhradných dielov |
- | pokrytie nákladov na dopravu |
- | diaľková diagnostika (pomocou SRS pripojenia) |
- | prístup na elektronický portál/mobilnú aplikáciu pre manažment zariadení a nahlasovanie porúch |
- | preventívna prehliadka v rozsahu 1-krát ročne |
- | dodávka RTG žiariča v prípade zlyhania |
- | pokrytie Detectora CMOS 20x20 |
- | rozsah servisnej služby typu A |
Prístroj č.8 - Acuson Sequoia | --- |
8.1 výrobné číslo: | 801292 |
8.2 požadovaný rozsah servisu: | hlavná doba pokrytia služieb v prac. dňoch - 8,5 hod. (8:00 - 16:30) |
- | kontroly bezpečnosti |
- | prevedenie kontroly kvality QA |
- | prevádzanie aktualizácií tzv. Updates |
- | služby telefonickej a reaktívnej podpory |
- | opravy porúch - práce |
- | prístup na elektronický portál/mobilnú aplikáciu pre manažment zariadení a nahlasovanie porúch |
- | preventívna prehliadka v rozsahu 1-krát ročne |
- | rozsah servisnej služby typu B |
Názov |
1. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na obdobie 18 mesiacov počas lehoty plnenia zmluvy. |
2. Požaduje sa poskytovať rozsah servisných služieb pre jednotlivé prístroje podľa časti 1.2 Opisného formulára "Funkčná a technická špecifikácia predmetu" |
3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
4. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia. |
5. Cena služieb zahŕňa cestovné a iné ďalšie náklady spojené s výkonom služby, resp. s činnosťou servisného pracovníka počas výkonu služby vykonávanej v rozsahu zmluvy. |
6. Požaduje sa poskytovať službu na pracovisku objednávateľa. |
7. Požaduje sa aby dodávateľ vykonával autorizovaný servis, ktorý bude vykonávaný prostredníctvom servisných technikov, ktorí majú oprávnenie na poskytovanie servisnej služby od výrobcu zariadení. Dodávateľ predloží scan originálu Potvrdenia o autorizovanom servise vydané výrobcom prístroja a Potvrdenie o odbornom vyškolení servisných technikov vydané výrobcom prístroja. |
8. Požaduje sa aby dodávateľ vykonával elektrické revízie prostredníctvom osôb - revíznych technikov s odbornou kvalifikáciou. Dodávateľ predloží scan originálu Osvedčenia o odbornej kvalifikácii osôb vykonávať elektrické revízie. |
9. Požaduje sa pri servisnej inštalácii náhradných dielov, použitie originálnych náhradných dielov, alebo dielov preukázateľne schválených výrobcom. |
10. Dodávateľ musí mať v momente uzavretia zmluvy zápis v registri partnerov verejného sektora v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
11. Požaduje sa nahlasovanie porúch objednávateľom na bezplatnom telefónnom čísle dodávateľa s nepretržitou 24 hodinovou podporou. Možnosť nahlasovania porúch je možné aj písomne na e-mailovej adrese dodávateľa. |
12. Pre vykonanie opravy, platia pre jednotlivé servisné služby nasledovné lehoty: |
12.1 rozsah servisných služieb typu A - lehota na odstránenie poruchy bez nutnosti dodania náhradných dielov je do 2 (dvoch) pracovných dní od nástupu technika na opravu, v prípade nutnosti dodania náhradných dielov do 3 (troch) pracovných dní od nástupu technika na opravu, |
12.2 rozsah servisných služieb typu B - lehota na odstránenie poruchy bez nutnosti dodania náhradných dielov je do 3 (troch) pracovných dní od nástupu technika na opravu, v prípade nutnosti dodania náhradných dielov do 4 (štyroch) pracovných dní od nástupu technika na opravu, resp. od schválenia ponuky na náhradný diel objednávateľom, |
12.3 rozsah servisných služieb typu C - lehota na odstránenie poruchy bez nutnosti dodania náhradných dielov je do 3 (troch) pracovných dní od nástupu technika na opravu, v prípade nutnosti dodania náhradných dielov do 4 (štyroch) pracovných dní od schválenia ponuky na náhradný diel objednávateľom (v prípade dostupnosti náhradných dielov, resp. do vypredania skladových zásob). |
13. V prípade nedodržania lehoty na odstránenie poruchy, dodávateľ nie je oprávnený účtovať príslušnú čiastku mesačného paušálu za daný prístroj. |
14. Požaduje sa, aby poskytnutie servisných služieb bolo zdokumentované v servisnom výkaze, podpísanom zodpovednými osobami oboch zmluvných strán, pričom obsahuje najmä - rozsah vykonanej služby, stav zdravotníckej techniky, čas trvania poskytnutej služby a dátum poskytnutia služby. |
15. Odplata za servisné služby za celú lehotu plnenia zmluvy je dohodnutá ako najnižšia predložená cena po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk na celý predmet zákazky, pričom mesačná paušálna odplata tvorí 1/18 ceny za celý predmet zákazky. |
16. Odplatu za servisné služby v rozsahu zmluvy bude dodávateľ fakturovať objednávateľovi kumulatívne raz za mesiac. |
17. Splatnosť faktúry vystavenej dodávateľom je v lehote 30 dní od dátumu doručenia. V prípade omeškania objednávateľa so splnením peňažného záväzku alebo jeho časti, má dodávateľ právo uplatniť si u objednávateľa nárok na úrok z omeškania v zákonom stanovenej výške platnej k prvému dňu omeškania objednávateľa, ktorá sa uplatní počas celej doby omeškania objednávateľa. |
18. Poskytovateľ služby je povinný vystaviť faktúru za poskytnutie služby najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni poskytnutia služby. |
19. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti. |
20. Požaduje sa predložiť na adresu objednávateľa do 3 dní od uzavretia zmluvy: |
20.1 zoznam kontaktných oprávnených osôb dodávateľa, ktorý obsahuje údaje - meno, priezvisko, telefón, e-mail a pracovnú pozíciu zodpovedných osôb dodávateľa, pre účely zasielania informácií týkajúcich sa administratívnych, technických a servisných činností, |
20.2 telefónne číslo a e-mailová adresa dodávateľa pre nahlasovanie porúch objednávateľa, |
20.3 podrobnú kalkuláciu ceny plnenia - ceny pre paušálny servis s výškou ceny na mesiac, |
20.4 doklady o poskytovaní autorizovaného servisu, ktorý bude vykonávaný prostredníctvom servisných technikov, ktorí majú oprávnenie na poskytovanie servisnej služby od výrobcu zariadení. |
21. Poskytované servisné služby musia spĺňať objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty predmetu zákazky uvedené v Opisnom formulári. |
22. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
23. Vzťahy neuvedené v tejto zmluve sa riadia obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
26.03.2025 09:00 — 26.09.2026 00:00
1,00 celok
132 888,60
132 888,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.03.2025 08:14
24.03.2025 08:05
24.03.2025 08:20
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.03.2025 09:19 - Vstupná ponuka | 132 888,60 | € | Cena bez DPH |
19.03.2025 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 132 888,60 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.