• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.03.2025 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    26.03.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.03.2025 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.03.2025 11:20

Detail zákazky Z20251048

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.03.2025 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    26.03.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.03.2025 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.03.2025 11:20

Základné údaje

Z20251048

OF-298247

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10606330

Objednávateľ

00151491

Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky

Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK

Dodávateľ

50254081

Fidelity Trade s.r.o.

Kornela Mahra 3, Trnava, 91708, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistenie odlučovačov jedlých tukov a olejov

Čistenie odlučovačov jedlých tukov a olejov

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistenie odlučovačov jedlých tukov a olejov
Funkcia
Predmetom zákazky je čistenie odlučovačov jedlých tukov a olejov vrátane odvozu a likvidácie odpadu a to v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z., o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, s Vyhláškou Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov v znení neskorších predpisov a v súlade s inými platnými právnymi predpismi upravujúcimi oblasť nakladania s odpadom
Číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu - 19 08 09
Názov skupiny, podskupiny a druhu odpadu - Zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky
Kategória odpadu - O (ostatné odpady)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný počet čistených lapačov za 12 mesiacov ks 25
Predpokladané množstvo odpadu tony 35
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje čistenie lapačov a odvoz odpadu č.19 08 09 zo šiestich lapačov tukov, ktoré sú súčasťou stavieb v objektoch v Bratislave a z dvoch malých reštauračných lapačov GM1E (objem 55 litrov)
Pri čistení zabudovaných lapačov požaduje objednávateľ kompletné vyčerpanie tukov a vody, oškrabanie tukov zo stien zabudovaného lapača, vysokotlakové umytie lapača, prítoku a odtoku z lapača použitím príslušného čerpacieho zariadenia, odvoz a ekologické zhodnotenie odpadu.
V prípade reštauračného odlučovača GM1E požaduje objednávateľ  postupovať v zmysle návodu od výrobcu - po odstránení veka nádoby sa odoberie tuk, kaly a nečistoty do nádoby na odpad (bandasky), odlučovač vyčistiť, vydezinfikovať a doplniť čistou vodou.
Rozsah plnenia bude záležať od aktuálnych potrieb Objednávateľa maximálne v rozsahu celkovej zmluvnej ceny
Čistenie jednotlivých lapačov sa bude realizovať v nepravidelných intervaloch, podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa na základe telefonickej, resp.emailovej objednávky 3 pracovné dni vopred
Plnenie predmetu zákazky požaduje Objednávateľ v pracovných dňoch spravidla od 6:00 hod.
Fakturácia bude realizovaná vždy na konci kalendárneho mesiaca na základe skutočne realizovaných prác
Na faktúre budú vyčíslené sumy za každý lapač samostatne, vrátane množstva odčerpaného odpadu v m/3 resp.tonách
Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je doklad o množstve zhodnoteného odpadu, katalógovom čísle odpadu s dátumom, podpisom a pečiatkou ( Vážny lístok)
Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný rozpis cien: Cenu za 1 čistenie 1 ks lapača v EUR bez DPH a s DPH. Cenu za odvoz a likvidáciu 1 tony odpadu 19 08 09 v EUR bez DPH a s DPH
Dodávateľ prehlasuje, že disponuje všetkými potrebnými zákonnými povoleniami a oprávneniami na realizáciu predmetu zákazky v súlade s platnou legislatívou a zaväzuje sa ich poskytnúť Objednávateľovi do 3 pracovných dní od písomného vyžiadania
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú v trvaní najviac 12 kalendárnych mesiacov od momentu jej uzavretia, alebo do vyčerpania vysúťaženej ceny a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr
Umiestnenie lapačov: Bratislava Staré mesto na miestach podľa požiadaviek objednávateľa
Pre čistenie lapačov sú potrebné dlhé hadice, kvôli umiesteniu lapačov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

35,00 Predpokl. množstvo na rok podľa technickej špec.

10 578,00

8 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.03.2025 08:05

26.03.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.03.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 222
 96
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.03.2025 10:52 - Vstupná ponuka 10 576,77 € Cena s DPH
26.03.2025 09:15 - Najvýhodnejšia ponuka 10 393,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS