37870475
Prešovský samosprávny kraj
Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK
44685173
PcProfi s. r. o.
Fintická 14050/119, Prešov , 08006, SVK
Elektronická dochádzková karta (čipová)
čipová karta
Tovar, Služba
|
1. Čipová karta
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Karta slúžiaca na autentifikáciu užívateľa |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| počet | ks | 450 | ||
| Záruka | mesiac | 24 | ||
| Životnosť | rokov | 10 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Farba | biela (s možnosťou následnej potlače) |
| Funkcie | FIDO2 + U2F |
| Typ rozhrania | NFC , Smart Card (kontaktný čip) |
| Programovací cyklus | 50 000 krát |
| Iné požiadavky | Nové, nerozbalené, v pôvodnom balení, NFC musí podporovať kontaktnú aj bezkontaktnú technológiu. |
| Názov |
| Dodávateľ do 3 dní od uzavretia Zmluvy oznámi svoju kontaktnú osobu, ktorá následne bude oprávnená jednať s kontaktnou osobou za Objednávateľa. |
| Kontaktná osoba Objednávateľa je vedúci Oddelenia informatiky Odboru IKT, alebo ňou poverená osoba a je určená za účelom vykonania obhliadky tovaru a skontrolovania dokladov dodávaných spolu s tovarom ako aj komunikácie s kontaktnou osobou Dodávateľa. Dodávateľ je povinný odovzdať tovar v mieste plnenia len kontaktnej osobe Objednávateľa. |
| Požaduje sa dodanie celého predmetu Zmluvy spolu s dodacím listom a faktúrou do 7 kalendárnych dní od účinnosti Zmluvy v čase pracovného dňa od 8:00 do 15:00 hod. Doručenie Dodávateľ vopred avizuje kontaktnej osobe Objednávateľa. Dodávaný tovar je nový v originálnom nepoškodenom balení, pokiaľ nie je špecifikované pre jednotlivé položky inak. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Predložené jednotkové ceny sú počas platnosti a účinnosti kúpnej zmluvy maximálne. |
| Dodávateľ je povinný uviesť na faktúre cenu bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH celkom a aj k jednotlivým položkám. Cenou sa rozumie cena vrátane dopravy na miesto plnenia určené Objednávateľom (adresa sídla Objednávateľa z Kúpnej zmluvy). Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
| Záruka funkčnosti originálu predmetu obstarania (kariet). |
| Bezplatný osobný dovoz predmetu obstarania na adresu sídla Objednávateľa. |
| V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| V prípade ak budú zistené, že tovar nezodpovedá minimálnej požadovanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, alebo je nefunkčný - Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar NEODOBRAŤ a dožadovať dodanie s adekvátnymi parametrami a funkčnosťou. |
| Odstúpenie od Zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok v zmysle OPET. Za podstatné porušenie zmluvných podmienok sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet Zmluvy v rozsahu, kvalite a požadovanej technickej špecifikácii stanovenej Objednávateľom a ak Dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 10 a viac dní. |
| Objednávateľ neposkytne Dodávateľovi žiaden preddavok. Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku bez zálohovej platby a to až po kompletnej dodávke predmetu obstarania. |
| Dodávateľ dodaním predmetu Zmluvy súhlasí s vybavovaním reklamácie tovaru po dobu trvania záruky v sídle Objednávateľa a v lehote do 30 dní, ak nie je určené inak. Na náklady Objednávateľa, vie Dodávateľ poskytovať aj pozáručny servis pre dodaný tovar. |
| Ak nebudú splnené špecifikácie súťaže, Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru alebo ho vrátiť. |
Námestie mieru 2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
24.03.2025 11:00 — 31.03.2025 14:00
1,00 komplet
10 941,00
8 895,12
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.03.2025 13:52
21.03.2025 10:00
21.03.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 17.03.2025 14:58 - Vstupná ponuka | 10 940,97 | € | Cena s DPH |
| 20.03.2025 22:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 940,85 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: