• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2025 13:52
  •    Predkladanie ponúk
    21.03.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.03.2025 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.03.2025 11:20

Detail zákazky Z20251009

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2025 13:52
  •    Predkladanie ponúk
    21.03.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.03.2025 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.03.2025 11:20

Základné údaje

Z20251009

OF-298226

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10584571

Objednávateľ

37870475

Prešovský samosprávny kraj

Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

44685173

PcProfi s. r. o.

Fintická 14050/119, Prešov , 08006, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektronická dochádzková karta (čipová)

čipová karta

  • 30162000-2 - Smart (inteligentné) karty
  • 30197645-9 - Karta na tlač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čipová karta
Funkcia
Karta slúžiaca na autentifikáciu užívateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 450
Záruka mesiac 24
Životnosť rokov 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba biela (s možnosťou následnej potlače)
Funkcie FIDO2 + U2F
Typ rozhrania NFC , Smart Card (kontaktný čip)
Programovací cyklus 50 000 krát
Iné požiadavky Nové, nerozbalené, v pôvodnom balení, NFC musí podporovať kontaktnú aj bezkontaktnú technológiu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 3 dní od uzavretia Zmluvy oznámi svoju kontaktnú osobu, ktorá následne bude oprávnená jednať s kontaktnou osobou za Objednávateľa.
Kontaktná osoba Objednávateľa je vedúci Oddelenia informatiky Odboru IKT, alebo ňou poverená osoba a je určená za účelom vykonania obhliadky tovaru a skontrolovania dokladov dodávaných spolu s tovarom ako aj komunikácie s kontaktnou osobou Dodávateľa. Dodávateľ je povinný odovzdať tovar v mieste plnenia len kontaktnej osobe Objednávateľa.
Požaduje sa dodanie celého predmetu Zmluvy spolu s dodacím listom a faktúrou do 7 kalendárnych dní od účinnosti Zmluvy v čase pracovného dňa od 8:00 do 15:00 hod. Doručenie Dodávateľ vopred avizuje kontaktnej osobe Objednávateľa. Dodávaný tovar je nový v originálnom nepoškodenom balení, pokiaľ nie je špecifikované pre jednotlivé položky inak.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Predložené jednotkové ceny sú počas platnosti a účinnosti kúpnej zmluvy maximálne.
Dodávateľ je povinný uviesť na faktúre cenu bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH celkom a aj k jednotlivým položkám. Cenou sa rozumie cena vrátane dopravy na miesto plnenia určené Objednávateľom (adresa sídla Objednávateľa z Kúpnej zmluvy). Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Záruka funkčnosti originálu predmetu obstarania (kariet).
Bezplatný osobný dovoz predmetu obstarania na adresu sídla Objednávateľa.
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
V prípade ak budú zistené, že tovar nezodpovedá minimálnej požadovanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, alebo je nefunkčný - Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar NEODOBRAŤ a dožadovať dodanie s adekvátnymi parametrami a funkčnosťou.
Odstúpenie od Zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok v zmysle OPET. Za podstatné porušenie zmluvných podmienok sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet Zmluvy v rozsahu, kvalite a požadovanej technickej špecifikácii stanovenej Objednávateľom a ak Dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 10 a viac dní.
Objednávateľ neposkytne Dodávateľovi žiaden preddavok. Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku bez zálohovej platby a to až po kompletnej dodávke predmetu obstarania.
Dodávateľ dodaním predmetu Zmluvy súhlasí s vybavovaním reklamácie tovaru po dobu trvania záruky v sídle Objednávateľa a v lehote do 30 dní, ak nie je určené inak.  Na náklady Objednávateľa, vie Dodávateľ poskytovať aj pozáručny servis pre dodaný tovar.
Ak nebudú splnené špecifikácie súťaže, Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru alebo ho vrátiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie mieru 2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

24.03.2025 11:00 — 31.03.2025 14:00

1,00 komplet

10 941,00

8 895,12

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.03.2025 13:52

21.03.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.03.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 321
 31
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.03.2025 14:58 - Vstupná ponuka 10 940,97 € Cena s DPH
20.03.2025 22:20 - Najvýhodnejšia ponuka 10 940,85 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS