• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2025 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2025 12:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2025 13:10

Detail zákazky Z2025982

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2025 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2025 12:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2025 13:10

Základné údaje

Z2025982

OF-298246

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10591636

Objednávateľ

35528052

Technické služby mesta Levoča

Hradby 2, Levoča, 05401, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obstaranie elektronických jedálnych kupónov

elektronické jedálne kupóny

  • 30199770-8 - Stravné poukážky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektronické jedálne kupóny
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou elektronických jedálnych kupónov. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zák. č. 311/2011 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky jedného elektronického jedálneho kupónu (ďalej len EJK) Eur/ks 7,00
Predpokladané množstvo EJK ks 30000
Výška provízie na jednom EJK Eur/ks 0,00
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektronická stravovacia karta obsahuje:
- názov a logo Dodávateľa áno
- číslo karty áno
- platnosť karty áno
- meno zamestnanca, ktorému je určená áno
- farebné logo zamestnávateľa áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť  dodanie EJK, ktorých peňažná hodnota bude uchovávaná na účte k elektronickej stravovacej karte zamestnancov  Objednávateľa.
Podanie objednávky EJK môže Objednávateľ zadať  e-mailom alebo elektronicky priamo vo svojej zákazníckej zóne.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty EJK počas doby platnosti zmluvy je právom Objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota EJK. Výška dohodnutej provízie a poskytnutej zľavy sa zmenou nominálneho hodnoty EJK nemení.
Nové prostriedky budú na účte k elektronickej stravovacej karte zamestnancov Objednávateľa pripísané najneskôr do 48 hodín od podania objednávky.
Celková cena pokrýva všetky náklady Dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, predovšetkým všetky náklady Dodávateľa spojené s vyhotovením a dodaním elektronických stravovacích kariet, s pripísaním prostriedkov na účet k elektronickej stravovacej karte a všetky ďalšie prípadné náklady Dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky.
Poplatky za prvé vydanie elektronickej stravovacej karty, prípadne za automatické nahradenie stravovacej karty s ukončenou platnosťou pôvodnej elektronickej stravovacej karty; poplatky za aktivovanie karty a dočasné deaktivovanie karty si Dodávateľ nebude uplatňovať.
Požaduje sa, aby Dodávateľ doručil Objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy rozpis štruktúry ceny za elektronický jedálny kupón vrátane všetkých poplatkov.
Možnosť  minimálnej platby prostredníctvom elektronickej stravovacej karty  bude stanovená už od sumy 0,01 €.
Bezkontaktná platba prostredníctvom elektronickej stravovacej karty bude možná min. do výšky 50,00 €.
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom na číslo účtu Dodávateľa uvedené vo faktúre. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu Objednávateľa.
Počas trvania zmluvy sa dodávateľ zaväzuje mať uzatvorené zmluvy na platbu prostredníctvom jeho elektronických stravovacích kariet s minimálne 10 zariadeniami poskytujúcimi stravovacie služby v okrese Levoča a z toho minimálne s piatimi v meste Levoča na nasledujúcich uliciach: Nám. Majstra Pavla, Košická ulica, Kláštorská ulica, Kukučínova ulica. Ich zoznam predloží Dodávateľ Objednávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy.
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom v mesiaci, nasledujúceho po doručení výpovede.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva zaniká uplynutím času alebo odobratím dohodnutého množstva EJK. Zmluva zanikne uplynutím času, aj ak Objednávateľ neodobral dohodnuté množstvo.
Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého Dodávateľom.
Doba platnosti EJK minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom bola hodnota pripísaná na účet, okrem hodnoty pripísanej na účet počas posledného kalendárneho štvrťroka, kedy stráca platnosť až v posledný deň nasledujúceho kalendárneho roka.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hradby 2, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika

01.04.2025 00:00 — 31.03.2027 23:59

30 000,00 ks

210 000,00

210 000,00

Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy rozpis štruktúry ceny za elektronický jedálny kupón vrátane všetkých poplatkov. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy zoznam minimálne 10 zariadení poskytujúcich stravovacie služby v okrese Levoča (z toho minimálne s piatimi v meste Levoča na nasledujúcich uliciach: Nám. Majstra Pavla, Košická ulica, Kláštorská ulica, Kukučínova ulica), s ktorými má Objednávateľ uzatvorené zmluvy na platbu prostredníctvom jeho elektronických stravovacích kariet.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.03.2025 09:26

24.03.2025 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.03.2025 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 318
 38
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.03.2025 10:37 - Vstupná ponuka 209 999,00 € Cena bez DPH
17.03.2025 16:09 - Najvýhodnejšia ponuka 209 998,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS