30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
45919887
Aspecta, s.r.o
Čerešňová 28, Trnava, 91708, SVK
Obnova licencií OpenShift
Licenčné softvérové vybavenie
Tovar
|
1. Obnova existujúcich OpenShift na 12 mesiacov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Obnova a predlženie platnosti licencii OpenShift Platform Plus with OpenShift Data Foundation Advanced na 12 mesiacov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| MW01701- licencia OpenShift Platform Plus with OpenShift Data Foundation Advanced (Bare Metal Node), Premium (1-2 sockets up to 64 cores) s podporou na 12 mesiacov. | ks | 13 |
| Názov |
| 1. Dodávateľ je povinný do 2 (dvoch) pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi potvrdenie od výrobcu alebo ním autorizovaného subjektu alebo odkaz na stránku výrobcu, dokladujúce, že uchádzač je autorizovaným partnerom výrobcu na úrovni Advanced alebo Premier pre predaj produktov na území Slovenskej republiky a, že dodávateľ je oprávnený poskytnúť predmet zákazky. |
| 2. Dodávateľ je povinný najneskôr do 2 (dvoch) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť prostredníctvom elektronickej pošty Objednávateľovi podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek (tovarov) vo formáte XLSX, konkrétnu špecifikáciu dodaného tovaru a kontaktné údaje osoby oprávnenej konať za dodávateľa vo veciach plnenia zmluvy. |
| 3. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek interné a externé náklady a výdavky Poskytovateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky vrátane zisku. |
| 4. Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
| 5. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 1 až 4 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka tovarov a služieb, ktoré nespĺňajú požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu a/alebo nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu. |
| 6. Miesto plnenia je sídlo objednávateľa. |
| 7. Fakturácia za dodanie licencií po podpise preberacieho protokolu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia. |
| 8. Preberacie protokoly a/alebo akceptačné protokoly budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť vystavenej faktúry. |
Ul. 29. augusta č. 8 a 10, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
31.03.2025 13:26
13,00 ks
260 645,64
211 907,03
Dodávateľ je povinný najneskôr do 2 (dvoch) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť prostredníctvom elektronickej pošty Objednávateľovi podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek (tovarov) vo formáte XLSX, konkrétnu špecifikáciu dodaného tovaru a kontaktné údaje osoby oprávnenej konať za dodávateľa vo veciach plnenia zmluvy.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.03.2025 13:41
19.03.2025 13:16
19.03.2025 13:31
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 17.03.2025 11:51 - Vstupná ponuka | 260 645,61 | € | Cena s DPH |
| 19.03.2025 12:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 260 456,31 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: