00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
PC zostava a notebook
počítač, monitor, notebook,
Tovar, Služba
|
1. Stolné počítače
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| PC zostava (klávesnica a myš) |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 4 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 16 jadier | |
| 16 GB RAM DDR4 (PC4) 3200 Mhz | |
| 512 GB SSD | |
| Predné porty (1x USB-C) | |
| 4x USB 3.2 | |
| Čítačka pamäťových kariet, | |
| 1x Kombinovaný konektor pre slúchadlá a mikrofón | |
| i7-13700 | |
| Intel UHD Graphics 770 | |
| WiFi 802.11ax, Bluetooth v5.1 | |
| zadné porty (4x USB, HDMI, VGA, DisplayPort, RJ-45, vstup pre slúchadlá | |
| zdroj minimálne 250W | |
| Windows 11 Pro | |
| klávesnica a myš, záruka 36 mesiacov | |
| Danej špecifikácií vyhovuje napr.: | Lenovo ThinkCentre neo 50t 12JD000CCK |
|
2. Stolné počítače - Monitor
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Monitor |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 4 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 23.8", IPS, Full HD, 16:9, min 75 Hz, matný, odozva max 5 ms, jas 250 cd/m2, natívny contrast 1000:1, Filter modrého svetla, Flicker-free, reproduktory, HDMI, DisplayPort, VEGA, VESA, extra úzky rámček | |
| čierna farba | |
| Danej špecifikácií vyhovuje napr.: | Philips 243V7QJABF |
|
3. Notebook
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Notebook |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Procesor AMD Ryzen 5 8640U 3.5GHz | |
| 16 GB RAM | |
| 512GB SSD M2 | |
| uhlopriečka 13.3" | |
| rozlíšenie 1920x1200 | |
| 400 nits | |
| 5MP kamera | |
| Bluetooth 5.3 | |
| 2× USB-C 3.2 Gen 2 | |
| 2xUSB 3.2 | |
| operačný systém Windows 11 | |
| DisplayPort, HDMI, vrátane napájacieho adaptéra, | |
| hmotnosť do 1 kg (vrátane), | |
| celokovový, | |
| záruka 3 roky | |
| Danej špecifikácií vyhovuje napr.: | HP Pavilion Aero 13-bg0000nc |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru a upresniť dátum dodania do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe. |
| Ak sa v Opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
| Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa. |
| Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom. |
| Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie. |
| Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
| Objednávateľ ďalej požaduje, aby súčasťou faktúry boli tieto údaje: názov projektu a ITMS kód projektu. S týmito údajmi objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzatvorení kúpnej zmluvy prostredníctvom Elektronického trhoviska. |
| Podpísaný preberací protokol je súčasťou vystavenej faktúry. |
| Splatnosť faktúr: 60 dní. |
| Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky. |
| Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. |
| Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru. |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar objednávateľovi v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 15:00 |
| Právna účinnosť zmluvy je naviazaná na výsledky kontroly predmetného VO zo strany RO/NO. |
| Ak výsledok predmetnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka nadobudnutia účinnosti zmluvy s súlade so Všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Prijímateľ (tu objednávateľ) po doručení správy z kontroly VO bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
| Lehoty plnenia zmluvy zohľadňuje lehotu potrebnú na ex-post kontrolu VO vykonávanú RO/NO. |
| Prijímateľ (tu objednávateľ) po doručení správy z kontroly VO bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
| K plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane právne účinnou. |
| Verejný obstarávateľ si v súlade s ods. 4.3 čl. IV, Všeobecných zmluvných podmienok – 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska (verzia 3.7) uplatňuje ODKLADACIU PODMIENKU nadobudnutia účinnosti zmluvy spočívajúcu vo vydaní schvaľujúceho stanoviska riadiaceho orgánu v „Správe z kontroly“ tohto verejného obstarávania – kúpna zmluva nadobudne účinnosť v deň nasledujúci po dni, kedy verejný obstarávateľ (Objednávateľ) oznámi Dodávateľovi, že mu bola doručená takáto Správa z kontroly. |
| Predmet zmluvy je spolufinancovaný zo zdrojov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo NEPREVZIAŤ tovar, ktorý nebude spĺňať funkčnú aj technickú špecifikáciu predmetu zákazky a dodávateľ vopred nepredloží podrobný rozpis predmetu plnenia zmluvy. |
| V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne. |
| Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako osoba, ktorá nie je platiteľom DPH vyhlasuje, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH. |
| Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na FS všetkých bankových účtov, používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť. |
Veľký diel 3323, Žilina 010 08, Fakulta riadenia a informatiky, dekanát, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
05.05.2025 08:00 — 23.05.2025 14:00
9,00 Ks
4 133,48
4 133,48
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.03.2025 08:46
20.03.2025 10:00
20.03.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 17.03.2025 09:02 - Vstupná ponuka | 4 133,40 | € | Cena bez DPH |
| 20.03.2025 07:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 099,99 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: