00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
PC zostava a notebook
počítač, monitor, notebook,
Tovar, Služba
1. Stolné počítače
|
|
---|---|
Funkcia |
PC zostava (klávesnica a myš) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
16 jadier | |
16 GB RAM DDR4 (PC4) 3200 Mhz | |
512 GB SSD | |
Predné porty (1x USB-C) | |
4x USB 3.2 | |
Čítačka pamäťových kariet, | |
1x Kombinovaný konektor pre slúchadlá a mikrofón | |
i7-13700 | |
Intel UHD Graphics 770 | |
WiFi 802.11ax, Bluetooth v5.1 | |
zadné porty (4x USB, HDMI, VGA, DisplayPort, RJ-45, vstup pre slúchadlá | |
zdroj minimálne 250W | |
Windows 11 Pro | |
klávesnica a myš, záruka 36 mesiacov | |
Danej špecifikácií vyhovuje napr.: | Lenovo ThinkCentre neo 50t 12JD000CCK |
2. Stolné počítače - Monitor
|
|
---|---|
Funkcia |
Monitor |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
23.8", IPS, Full HD, 16:9, min 75 Hz, matný, odozva max 5 ms, jas 250 cd/m2, natívny contrast 1000:1, Filter modrého svetla, Flicker-free, reproduktory, HDMI, DisplayPort, VEGA, VESA, extra úzky rámček | |
čierna farba | |
Danej špecifikácií vyhovuje napr.: | Philips 243V7QJABF |
3. Notebook
|
|
---|---|
Funkcia |
Notebook |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Procesor AMD Ryzen 5 8640U 3.5GHz | |
16 GB RAM | |
512GB SSD M2 | |
uhlopriečka 13.3" | |
rozlíšenie 1920x1200 | |
400 nits | |
5MP kamera | |
Bluetooth 5.3 | |
2× USB-C 3.2 Gen 2 | |
2xUSB 3.2 | |
operačný systém Windows 11 | |
DisplayPort, HDMI, vrátane napájacieho adaptéra, | |
hmotnosť do 1 kg (vrátane), | |
celokovový, | |
záruka 3 roky | |
Danej špecifikácií vyhovuje napr.: | HP Pavilion Aero 13-bg0000nc |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru a upresniť dátum dodania do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe. |
Ak sa v Opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa. |
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom. |
Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Objednávateľ ďalej požaduje, aby súčasťou faktúry boli tieto údaje: názov projektu a ITMS kód projektu. S týmito údajmi objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzatvorení kúpnej zmluvy prostredníctvom Elektronického trhoviska. |
Podpísaný preberací protokol je súčasťou vystavenej faktúry. |
Splatnosť faktúr: 60 dní. |
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky. |
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. |
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar objednávateľovi v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 15:00 |
Právna účinnosť zmluvy je naviazaná na výsledky kontroly predmetného VO zo strany RO/NO. |
Ak výsledok predmetnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka nadobudnutia účinnosti zmluvy s súlade so Všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Prijímateľ (tu objednávateľ) po doručení správy z kontroly VO bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Lehoty plnenia zmluvy zohľadňuje lehotu potrebnú na ex-post kontrolu VO vykonávanú RO/NO. |
Prijímateľ (tu objednávateľ) po doručení správy z kontroly VO bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
K plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane právne účinnou. |
Verejný obstarávateľ si v súlade s ods. 4.3 čl. IV, Všeobecných zmluvných podmienok – 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska (verzia 3.7) uplatňuje ODKLADACIU PODMIENKU nadobudnutia účinnosti zmluvy spočívajúcu vo vydaní schvaľujúceho stanoviska riadiaceho orgánu v „Správe z kontroly“ tohto verejného obstarávania – kúpna zmluva nadobudne účinnosť v deň nasledujúci po dni, kedy verejný obstarávateľ (Objednávateľ) oznámi Dodávateľovi, že mu bola doručená takáto Správa z kontroly. |
Predmet zmluvy je spolufinancovaný zo zdrojov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo NEPREVZIAŤ tovar, ktorý nebude spĺňať funkčnú aj technickú špecifikáciu predmetu zákazky a dodávateľ vopred nepredloží podrobný rozpis predmetu plnenia zmluvy. |
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne. |
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako osoba, ktorá nie je platiteľom DPH vyhlasuje, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH. |
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na FS všetkých bankových účtov, používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť. |
Veľký diel 3323, Žilina 010 08, Fakulta riadenia a informatiky, dekanát, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
05.05.2025 08:00 — 23.05.2025 14:00
9,00 Ks
4 133,48
4 133,48
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.03.2025 08:46
20.03.2025 10:00
20.03.2025 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.03.2025 09:02 - Vstupná ponuka | 4 133,40 | € | Cena bez DPH |
20.03.2025 07:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 099,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.