• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2025 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    20.03.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.03.2025 14:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.03.2025 14:45

Detail zákazky Z2025959

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2025 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    20.03.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.03.2025 14:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.03.2025 14:45

Základné údaje

Z2025959

OF-298230

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10578582

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

PC zostava a notebook

počítač, monitor, notebook,

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30213100-6 - Prenosné počítače

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolné počítače
Funkcia
PC zostava (klávesnica a myš)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
16 jadier
16 GB RAM DDR4 (PC4) 3200 Mhz
512 GB SSD
Predné porty (1x USB-C)
4x USB 3.2
Čítačka pamäťových kariet,
1x Kombinovaný konektor pre slúchadlá a mikrofón
i7-13700
Intel UHD Graphics 770
WiFi 802.11ax, Bluetooth v5.1
zadné porty (4x USB, HDMI, VGA, DisplayPort, RJ-45, vstup pre slúchadlá
zdroj minimálne 250W
Windows 11 Pro
klávesnica a myš, záruka 36 mesiacov
Danej špecifikácií vyhovuje napr.: Lenovo ThinkCentre neo 50t 12JD000CCK
 2. Stolné počítače - Monitor
Funkcia
Monitor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
23.8", IPS, Full HD, 16:9, min 75 Hz, matný, odozva max 5 ms, jas 250 cd/m2, natívny contrast 1000:1, Filter modrého svetla, Flicker-free, reproduktory, HDMI, DisplayPort, VEGA, VESA, extra úzky rámček
čierna farba
Danej špecifikácií vyhovuje napr.: Philips 243V7QJABF
 3. Notebook
Funkcia
Notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor AMD Ryzen 5 8640U 3.5GHz
16 GB RAM
512GB SSD M2
uhlopriečka 13.3"
rozlíšenie 1920x1200
400 nits
5MP kamera
Bluetooth 5.3
2× USB-C 3.2 Gen 2
2xUSB 3.2
operačný systém Windows 11
DisplayPort, HDMI, vrátane napájacieho adaptéra,
hmotnosť do 1 kg (vrátane),
celokovový,
záruka 3 roky
Danej špecifikácií vyhovuje napr.: HP Pavilion Aero 13-bg0000nc
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru a upresniť dátum dodania do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Ak sa v Opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Objednávateľ ďalej požaduje, aby súčasťou faktúry boli tieto údaje: názov projektu a ITMS kód projektu. S týmito údajmi objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzatvorení kúpnej zmluvy prostredníctvom Elektronického trhoviska.
Podpísaný preberací protokol je súčasťou vystavenej faktúry.
Splatnosť faktúr: 60 dní.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar objednávateľovi v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 15:00
Právna účinnosť zmluvy je naviazaná na výsledky kontroly predmetného VO zo strany RO/NO.
Ak výsledok predmetnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka nadobudnutia účinnosti zmluvy s súlade so Všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Prijímateľ (tu objednávateľ) po doručení správy z kontroly VO bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa.
Lehoty plnenia zmluvy zohľadňuje lehotu potrebnú na ex-post kontrolu VO vykonávanú RO/NO.
Prijímateľ (tu objednávateľ) po doručení správy z kontroly VO bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa.
K plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane právne účinnou.
Verejný obstarávateľ si v súlade s ods. 4.3 čl. IV, Všeobecných zmluvných podmienok – 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska (verzia 3.7) uplatňuje ODKLADACIU PODMIENKU nadobudnutia účinnosti zmluvy spočívajúcu vo vydaní schvaľujúceho stanoviska riadiaceho orgánu v „Správe z kontroly“ tohto verejného obstarávania – kúpna zmluva nadobudne účinnosť v deň nasledujúci po dni, kedy verejný obstarávateľ (Objednávateľ) oznámi Dodávateľovi, že mu bola doručená takáto Správa z kontroly.
Predmet zmluvy je spolufinancovaný zo zdrojov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Objednávateľ si vyhradzuje právo NEPREVZIAŤ tovar, ktorý nebude spĺňať funkčnú aj technickú špecifikáciu predmetu zákazky a dodávateľ vopred nepredloží podrobný rozpis predmetu plnenia zmluvy.
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako osoba, ktorá nie je platiteľom DPH vyhlasuje, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na FS všetkých bankových účtov, používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Veľký diel 3323, Žilina 010 08, Fakulta riadenia a informatiky, dekanát, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

05.05.2025 08:00 — 23.05.2025 14:00

9,00 Ks

4 133,48

4 133,48

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.03.2025 08:46

20.03.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.03.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 372
 336
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.03.2025 09:02 - Vstupná ponuka 4 133,40 € Cena bez DPH
20.03.2025 07:11 - Najvýhodnejšia ponuka 4 099,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS