• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.03.2025 11:35
  •    Predkladanie ponúk
    20.03.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.03.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.03.2025 10:50

Detail zákazky Z2025936

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.03.2025 11:35
  •    Predkladanie ponúk
    20.03.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.03.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.03.2025 10:50

Základné údaje

Z2025936

OF-298065

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10578561

Objednávateľ

00164763

Slovenské národné divadlo

Pribinova 17, Bratislava, 81901, SVK

Dodávateľ

31365213

ARGUSS, s.r.o.

Tallerová 10, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nakládka, odvoz a likvidácia nebezpečného odpadu

nebezpečný odpad - nakládka, odvoz, preprava, spracovanie, zneškodnenie, likvidácia

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90520000-8 - Služby súvisiace s rádioaktívnym, toxickým, zdravotníckym a nebezpečným odpadom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nakládka, odvoz a likvidácia nebezpečného odpadu.
Funkcia
Predmetom zákazky je zhodnotenie, zneškodňovanie, preprava a likvidácia nebezpečných odpadov (NO), ktoré vznikli v organizácii objednávateľa v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch. Druhy odpadov sú označené šesťmiestnym číselným kódom a názvom skupiny, podskupiny a druhu odpadu podľa Vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov určené na zhodnotenie/zneškodnenie NO.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Katalógové číslo: 07 07 04 - iné organické rozpúšťadlá, premývacie kvapaliny a matečné lúhy kg 200
2. Katalógové číslo: 08 01 11 - odpadové farby a laky obsahujúce organické rozpúšťadlá alebo iné nebezpečné látky kg 600
3. Katalógové číslo: 15 01 10 - obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami kg 500
4. Katalógové číslo: 15 01 11 - kovové obaly obsahujúce nebezpečný tuhý pórovitý základný materiál (napríklad azbest) vrátane prázdnych tlakových nádob kg 300
5. Katalógové číslo: 13 02 06 - syntetické motorové, prevodové a mazacie oleje kg 300
6. Katalógové číslo: 16 05 06 - laboratórne chemikálie pozostávajúce z nebezpečných látok alebo obsahujúce nebezpečné látky vrátane zmesí laboratórnych chemikálií kg 200
7. Katalógové číslo: 16 05 07 - vyradené anorganické chemikálie pozostávajúce z nebezpečných látok alebo obsahujúce nebezpečné látky kg 200
8. Katalógové číslo: 16 05 08 - vyradené organické chemikálie pozostávajúce z nebezpečných látok alebo obsahujúce nebezpečné látky kg 200
9. Katalógové číslo: 16 10 01 - vodné kvapalné odpady obsahujúce nebezpečné látky kg 1 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodávateľ zabezpečí váženie, nakládku, odvoz a likvidáciu nebezpečného odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "zákon o odpadoch"), vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z. z. . ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov.
Zhodnotenie/zneškodnenie NO pozostáva: z odobratia NO zo skladu, preloženia NO do vlastných prepravných obalov dodávateľa, naloženia NO na prepravné prostriedky dodávateľa a ich prepravy, váženia, resp. merania množstva NO a vlastného zhodnotenia/zneškodnenia NO.
Súčasťou každého vývozu bude vystavenie: SLNO (sprievodný list nebezpečného odpadu), ILNO (Identifikačného listu nebezpečného odpadu)
Poskytnutie odpadových nádob na dobu trvania zmluvy: cca 1m3 nádoba (1000l) podľa potreby max. 9ks
Označenie odpadových nádob: identifikačnými listami s uvedením katalógového čísla a popisom odpadu pre jednoduchšiu orientáciu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Objednávateľ požaduje uzatvorenie Rámcovej dohody na obdobie maximálne 12 mesiacov. Objednávateľ nie je viazaný vyčerpaním finančného limitu Rámcovej dohody. V prípade vyčerpania finančného limitu Rámcovej dohody za obdobie kratšie ako 12 mesiacov, Rámcová dohoda bude ukončená.
2. Uvedené množstvá odpadov sú orientačné a nezáväzné, Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva odpadov. Objednávateľ uvedie konkrétne množstvá v jednotlivých objednávkach v závislosti od svojich potrieb počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia u Objednávateľa i na miesto likvidácie odpadu.
4. Dodávateľ predloží podrobný položkový rozpočet najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny za poskytnutie služby na položky č.1 až 9 - jednotlivé druhy odpadu podľa katalógového čísla odpadov s uvedením jednotkovej ceny za zneškodnenie / zhodnotenie za 1 kg príslušného druhu odpadu a celkovej ceny za zneškodnenie / zhodnotenie za príslušný druh odpadu, sadzba za výkon práce, vystavenie dokumentov SLNO a ILNO prenájom nádob na skladovanie nebezpečného odpadu a pod. Ceny budú uvedené bez DPH.
5. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť Objednávateľovi doklad o registrácii Dodávateľa u vecne a miestne príslušného orgánu štátnej správy odpadového hospodárstva, a to na nakladanie s odpadmi vrátane ich prepravy, na základe požadovaných kategórií.
6. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť Objednávateľovi adresu a kontaktnú osobu prevádzkovateľa skládky odpadov a zariadenia na zhodnocovanie odpadov.
7. Dodávateľ bude realizovať predmet Rámcovej dohody na základe Čiastkových výziev (Objednávok), vystavených Objednávateľom vždy podľa potreby počas platnosti rámcovej dohody. Nakladanie a odvoz sa jedná v Bratislave - SND – nová budova, Pribinova 17; SND - Umelecko-dekoračné dielne, Mliekarenská 6; SND – Umelecko-dekoračné dielne, Hodonínska 2952.
8. Dodávateľ je povinný preložiť nebezpečný odpad do vlastných prepravných nádob, resp. vozidla a zabezpečiť odvoz odpadu najneskôr do 14 kalendárnych dní od doručenia Čiastkovej výzvy (resp. e-mailovej objednávky) Dodávateľovi. Náklady na prepravu sú zahrnuté v celkovej cene zákazky.
9. Odvoz odpadu bude dodávateľom vykonávaný v čase od 08.00 h do 14.00 h len v pracovných dňoch resp. po dohode s objednávateľom.
10. Objednávateľ uvedie v Čiastkovej výzve (v objednávke) kód odpadu, odhadované množstvo v kilách a určí miesto nakládky odpadu.
11. Dodávateľ je povinný vystaviť tlačivo - Sprievodný list nebezpečného odpadu v zmysle platnej legislatívy (bude tvoriť prílohu k faktúre).
12. Faktúru v dvoch vyhotoveniach vystaví Dodávateľ po odobratí odpadu od Objednávateľa za skutočne odobraté množstvo odpadu na základe vážnych lístkov, ktoré budú tvoriť prílohy k faktúram. Objednávateľ požaduje váženie odpadu v tonách.
13. Splatnosť faktúry : do 30 kalendárnych dní od jej doručenia Objednávateľovi po každom realizovanom vývoze. Vo faktúre uvedie Dodávateľ číslo Rámcovej dohody, čísla Čiastkových výziev (objednávok) a kontaktnú osobu Objednávateľa.
14. Povinnou prílohou faktúry bude v prípade NO vážny lístok o odobranom množstve odpadu alebo potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov. Vážny lístok o odobratom množstve odpadu, potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov musia byť potvrdené podpisom objednávateľa.
15. Dodávateľ bude realizovať predmet Rámcovej dohody v súlade s platnou legislatívou Európskej únie a SR. Dodávateľ bude realizovať uvedený predmet najmä v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
16. Cena Rámcovej dohody je cenou konečnou a sú v nej zahrnuté všetky náklady a súvisiace poplatky, spojené s nakládkou, odvozom, prepravou, zneškodnením, zhodnotením a likvidáciou nebezpečného odpadu, v súlade s platnou legislatívou EÚ a SR.
17. Množstvo špecifikovaného odpadu je len orientačné - odhadované. Dodávateľ je povinný akceptovať požiadavku objednávateľa na zvýšenie, resp. zníženie rozsahu plnenia.
18. Dodávateľ je povinný odovzdávať odpad, ktorý prevezme od Objednávateľa, Zhodnotiteľom, majúcim príslušné oprávnenie.
19. Nepredloženie dokladov, požadovaných Objednávateľom, v požadovanej lehote bude dôvodom pre odstúpenie od Rámcovej dohody.
20. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu RD.
21. Dodávateľ je zodpovedný za manipuláciu a nakladanie s nebezpečným odpadom od momentu prevzatia odpadu na prepravu.
22. Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí pri plnení tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pribinova 17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

9,00 položky

18 450,00

15 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.03.2025 11:35

20.03.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.03.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 243
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.03.2025 12:01 - Vstupná ponuka 18 450,00 € Cena s DPH
17.03.2025 12:01 - Najvýhodnejšia ponuka 18 450,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS