• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.03.2025 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    18.03.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.03.2025 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.03.2025 11:50

Detail zákazky Z2025915

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.03.2025 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    18.03.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.03.2025 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.03.2025 11:50

Základné údaje

Z2025915

OF-298191

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10565702

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

34134719

ADATEX, s.r.o.

Turecká 2447/27, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výkonný 3D skener s príslušenstvom a softvérom

3D skener, softvér

  • 38520000-6 - Skenery
  • 48318000-0 - Softvérový balík pre skenery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výkonný 3D skener s príslušenstvom
Funkcia
Výkonný plne funkčný ručný 3D skener s príslušenstvom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plne funkčný 3D ručný skener minimálne s nižšie uvedenými parametrami: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Režim skenovania Laser + Infračervené skenovanie
Zdroj svetla Minimálne 50 laserových čiar + VCSEL Light Source
Presnosť pri použití laseru do 0,02 mm
Objemová presnosť pri použití lasera 0,02+0,033 mm/m
Objemová presnosť pri použití VCSEL 0,05+0,1mm/m
Rýchlosť skenovania pri použití lasera 3 600 000 bodov/s
Rýchlosť skenovania pri použití VCSEL 2 250 000 bodov/s
Trieda laseru Clase II - bezpečný pre oči
Hmotnosť tela skenera do 650 g
Pracovná teplota -20 °C až + 40 °C
Pracovná vlhkosť 10% - 90%
Certifikácia CE, FCC, ROHS, WEEE, KC, FDA, UKCA, IP50
Príslušenstvo - kalibračná doska, kabeláž, obslužný program, kufrík, značkovacie body áno
Zaškolenie obsluhy áno
Referenčný produkt Shining 3D FreeScan Combo +
 2. Vyhodnocovací softvér ku 3D skeneru (plne kompatibilný s Položkou 1)
Funkcia
Softvér pre presné vyhodnocovanie a porovnávanie nameraných dát (skenov) z 3D skenera s referenčnými 3D CAD dátami s doživotnou licenciou, kompatibilný so skenerom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plne funkčný softvér na vyhodnocovanie nameraných 3D skenov s referenčnými 3D dátami ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Import/Export Neutral CAD IGES, STEP, atď.
Import/Export Neutral Scan STL, PTS, atď.
Repeatable Inspection (Replace Meas. Data) áno
Alignments Initial Align; Best fit; RPS; 3-2-1 Align; Coordinate Align; Transform
3D porovnanie áno
2D porovnanie áno
Cmp. Pts áno
Geometry Dev áno
Ref. Geom Vector, Plane, Pt, atď.
Základné CAD nástroje Delete; Reverse Normal; Convert to Mesh; Assign Tolerance; Transform Body; Healing, Find Defect,
Skenovacie nástroje  (Mesh + Points) Merge, Fill holes, Filter Noise
Region tool áno
GD&T 2D + 3D
Curve Tools Spline, Section, Intersection, Boundary
Single Result Inspection áno
Report tools áno
Doživotná licencia áno
Referenčný produkt Geomagic Control X Essentials
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoužitý, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa
Náklady spojené s odstránením vady/poruchy v záručnej dobe znáša dodávateľ
Dodávateľ sa zaväzuje vystaviť jednu faktúru, kde bude položkovito uvedená jednotková cena za každý produkt, a to v členení na cenu bez DPH, DPH a cenu s DPH. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Preddavok na cenu sa neposkytuje.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar objednávateľovi v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 15:00.
V prípade, že objednávateľ po prebratí tovaru dodatočne zistí, že tovar je poškodený, požaduje od dodávateľa výmenu chybného tovaru do 21 dní od písomného uplatnenia reklamácie objednávateľom.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť záručný servis do 72 hodín od nahlásenia závady dodávateľovi.
Dodávateľ môže dodať tovar s lepšími technickými vlastnosťami než je uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, pri dodržaní maximálnej celkovej ceny za predmet zákazky bez DPH
Súčasťou dodávky predmetu je aj preberací protokol s označením tovaru, jeho výrobným (sériovým) číslom ak existuje, ako aj doby poskytovanej záruky. Podpísaný preberací protokol je súčasťou vystavenej faktúry.
-
Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy zasiela výsledok verejného obstarávania na vecnú a finančnú kontrolu. V prípade, že proces verejného obstarávania, ktorého výsledkom je táto zmluva, nebol schválený zo strany sprostredkovateľa prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti (najmä ak bola Objednávateľovi doručená správa z kontroly verejného obstarávania so záverom,
že v procese verejného obstarávania boli identifikované také porušenia pravidiel postupov a princípov zákona o verejnom obstarávaní, ktoré majú alebo by mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania), Objednávateľ môže od tejto zmluvy bezodplatne odstúpiť a ak bol tovar už doručený, tento tovar (nepoužívaný a v pôvodnom balení) Dodávateľovi vrátiť. Zároveň Objednávateľ odporúča Dodávateľovi dodať predmet plnenia zmluvy až po emailovom oznámení zo strany Objednávateľa o kladnom výsledku kontroly procesu verejného obstarávania.
-
Dodávateľ sa zaväzuje emailom predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených produktov do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. Ďalej uvedie ceny bez DPH, DPH a cenu s DPH za každý produkt
Objednávateľ si vyhradzuje právo NEPREVZIAŤ tovar, ktorý nebude spĺňať funkčnú aj technickú špecifikáciu predmetu zákazky a dodávateľ vopred nepredloží podrobný rozpis predmetu plnenia zmluvy.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Min. záručná doba je 24 mesiacov
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, fakulta Stavebná, katedra KSKM, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

21.03.2025 08:00 — 28.08.2025 15:00

1,00 celok

24 573,97

24 573,97

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.03.2025 08:35

18.03.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.03.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 584
 89
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.03.2025 13:17 - Vstupná ponuka 24 573,00 € Cena bez DPH
18.03.2025 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka 24 570,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS