00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
31680259
ITES Vranov, s. r. o.
Čemernianska 137, Vranov nad Topľou, 09303, SVK
Laboratórny nábytok
laboratórium, nábytok, skrinka, stôl, polica
Tovar, Služba
1. Laboratórny nábytok
|
|
---|---|
Funkcia |
vybavenie pracoviska |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Zostava nástenných skriniek (uzamykateľné), šírka 2400 mm, z toho: 1x Skrinka nástenná, 2 dvierková, 1200 x 340 x 600 mm, 1xSkrinka nástenná, 2 dvierková, presklenná 1200 x 340 x 600 mm | zostava | 1 | ||
2. Pracovný stôl, 2400 x 600 x 900 mm, z toho: 1x pracovná doska z vysokotlakého laminátu hr. 16mm, 2x skrinka 4 zásuvková, uzamykateľná, 2x skrinka 1dvierková, uzamykateľná, šírka skriniek 600 mm | ks | 1 | ||
3. Skrinka 2 dvierková, presklenná 1200 x 340 x 600 mm, bez uzamykania | ks | 2 | ||
4. Pracovný stôl, 2400 x 600 x 900 mm, z toho: 1x pracovná doska z vysokotlakého laminátu hr. 16mm, 2x skrinka 4 zásuvková, šírka skrinky 740 mm, bez uzamykania, 1x skrinka v strede zostavy , 4 zásuvková, šírka skrinky 900 mm, bez uzamykania | ks | 1 | ||
5. Súbor pracovnej dosky a políc do existujúcich skriniek, z toho: 1x pracovná doska z vysokotlakého laminátu hr.16mm, 3200 x 600 x 16 mm, 1x polica 800x550x18, 2x polica 770x550x18, 1x polica 750x550x18, police vrátane podperiek pod policu | súbor | 1 | ||
6. Skrinka 2 dvierková, presklenná 800 x 340 x 600 mm, bez uzamykania | ks | 4 | ||
7. Pracovný stôl (pred radiátorom), 3010 x 600 x 900 mm, z toho 1x pracovná doska z vysokotlakého laminátu hr.16mm s výrezom a ostením - pre potrubie, 2x kovová podstava - tzv.zvarenec, 1x hliníková mriežka nad radiátor | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Laboratórny nábytok | musí byť certifikovaný podľa EN 14056 |
Farebné prevedenie | drevotrieska biela/ABS modrá č.15 525, pracovné dosky sivé |
Drevotrieskové dosky | musia byť v zhode s platnými európskymi normami EN 14322 a EN 14323 |
Pracovné stoly | štandardná nosnosť min. 150 kg, musia byť certifikované podľa STN EN 13150, dodávateľ musí s dodaním tovaru doložiť platný certifikát alebo potvrdenie o zhode, vzťahujúci sa na normu STN EN 13150 |
Skrine a skrinky | dodávateľ musí s dodaním tovaru doložiť platný certifikát alebo potvrdenie o zhode, vzťahujúci sa na normu STN EN 717-1 pre zisťovanie uvoľňovania formaldehydu |
Drevené časti náybytku | t.j. korpusy skriniek, dvierka a pod. - vyrobené z drevotrieskovej dosky hrúbky min. 18 mm, napr. typu EGGER |
Hrany | všetky kontaktné hrany chránené ABS hranou hrúbky 2 mm |
Závesy na skrinkách | typu napr. BLUM alebo ekvivalent. Každý záves musí byť vybavený systémom tlmeného zatvárania dverí, bez hluku. |
Zásuvky skriniek | na plnovýsuvoch s tichým chodom a systémom automatického samovoľného doťahu pri zatvorení, bez hluku, minimálna nosnosť guličkového celovýsuvu je 35 kg, |
Dná zasuviek | obojstranne laminované drevotrieskové dosky hrúbky min. 10 mm |
Všetky skrinky (okrem nástenných) | štandardné kovové nožičky s nastaviteľnou výškou min. 120 mm |
Úchytky skriniek | kovové, povrchovo upravené technoogiou vypaľovaných práškových pigmentov, farba vo farbe korpusov skriniek, rozteč úchytiek 128 mm |
Pracovné dosky | v zhode s európskou normou EN 438, z kompaktného vysokotlakého laminátu (HPL), hrúbky 16 mm v celej štruktúre prierezu, s odolnosťou voči vode, chemikáliám, kyselinám (okrem HF a HNO3), UV žiareniu |
Kovové podstavy | vyrobené z jaklových profilov 20 x 60 x 2 mm resp. 30 x 50 x 2 mm, ošetrené vrstvou vypaľovaných práškových pigmentov, výškovo nastaviteľné |
Rozmery nábytku | maximálna prípustná odchýlka definovaných rozmerov nábytku je +/- 5%. |
Názov |
1a. Dodanie tovaru na miesto plnenia, je vrátane všetkých súvisiacich služieb, predovšetkým: vykládky, vynesenia tovaru alebo zariadenia dodávateľom na miesto - do všetkých miestností určených objednávateľom, vybalenie, odstránenie a odvoz obalového materiálu. Súčasťou plnenia predmetu zmluvy je aj montáž podľa špecifikácie položky a pokynov výrobcu tovaru, vrátane inštalácie a pripojenia médií - elektrina vrátane uzemnenia, vodovodné potrubie, odpadové potrubie a pod.), ďalej uvedenie do prevádzky..... |
1b..... Montáž pripojenia elektrických médií musí byť vykonaná oprávnenou osobou dodávateľa, disponujúcou odbornou spôsobilosťou. |
2. Predmetom zmluvy nie sú stavebné úpravy a príprava prívodov médií. |
3. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
4. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar. |
5. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností ponúkaného tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
6. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní záväzný rozpočet na jednotlivé položky v € bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny v € s DPH. |
7. Dodávateľ je povinný v rámci plnenia zmluvy na vyzvanie kontaktnej osoby objednávateľa vykonať osobne obhliadku a presné zameranie priestorov, v ktorých bude inštalovaný nábytok, s dôrazom hlavne na určenie presnosti stavebných rozmerov a prívodov médií (hlavne elektrina, odpad). Súčasťou obhliadky je aj predloženie vzorkovníka farieb a záväzné odsúhlasenie farebného odtieňa nábytku podľa požiadavky objednávateľa. |
8. Zameranie priestorov a prípadné akékoľvek zmeny, ktoré bude nutné urobiť tak, aby bol predmet kúpnej zmluvy dodaný na mieru podľa priestorov objednávateľa, budú súčasťou ceny. |
9. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na odsúhlasenie návrh konečného umiestnenia/rozloženia laboratórneho nábytku, vzorky dekoru a farebné prevedenie nábytku v lehote do 5 pracovných dní od realizácie obhliadky a presného zamerania priestorov. Objednávateľ a dodávateľ sa následne dohodnú na postupe a časovej následnosti plnenia. |
10. Až po konečnom odsúhlasení návrhu riešenia umiestnenia nábytku a dekoru nábytku, po odsúhlasení postupov a termínov plnenia pristúpi dodávateľ k realizácii dodania nábytku a súvisiacich služieb. |
11. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 2 pracovné dni vopred. |
12. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
13. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať. |
14. Záväzok dodávateľa sa považuje za splnený prevzatím tovaru po jeho montáži, inštalácii a odskúšaní. Súčasťou odovzdania tovaru budú aj doklady, dokumenty a potvrdenia podľa špecifikácie pri jednotlivých položkách predmetu zmluvy. O kompletnom dodaní tovaru zmluvné strany vyhotovia preberací protokol podpísaný poverenými zástupcami zmluvných strán. |
15. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
16. Dodávateľ sa zaväzuje v priestoroch objednávateľa počas inštalácie a montáže predmetu tejto zmluvy dodržiavať právne predpisy o ochrane pred požiarmi, právne predpisy o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci ako aj ostatné právne predpisy súvisiace s dodávkou, inštaláciou a montážou predmetu tejto zmluvy. |
17. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
18. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zák. č. 222/2004 Z. z. o DPH |
19. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak. |
20. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
21. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
22. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt. |
23. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že navrhovaný tovar alebo predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
24. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy |
25. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu. |
26. Ak je Dodávateľ identifikovaný-príslušný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude ním dodaný a fakturovaný do SR z iného členského štátu EÚ, alebo ak je Dodávateľ oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebudú pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Avšak takíto dodávatelia musia vo svojej Kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR a cenu vrátane DPH príslušnej v SR. Nedodržanie uvedenej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy, s nárokom na odstúpenie od nej. |
26. a) Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
20.03.2025 08:00 — 16.05.2025 14:00
1,00 súbor
6 248,00
5 080,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.03.2025 10:15
18.03.2025 13:00
18.03.2025 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.03.2025 13:36 - Vstupná ponuka | 6 247,17 | € | Cena s DPH |
14.03.2025 13:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 247,17 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.