• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.03.2025 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    18.03.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.03.2025 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.03.2025 10:55

Detail zákazky Z2025908

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.03.2025 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    18.03.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.03.2025 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.03.2025 10:55

Základné údaje

Z2025908

OF-298167

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10565696

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

51712831

OPAlight.SK s.r.o.

Cintorínska 12, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odborná prehliadka a odborná skúška elektroinštalácie v budove.

odborné prehliadky,

  • 71632000-7 - Technické skúšky
  • 71630000-3 - Technická inšpekcia a skúšanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odborná prehliadka a odborná skúška elektroinštalácie v budove.
Funkcia
Vykonanie pravidelných odborných prehliadok, odborných skúšok a revízií v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z. odvolávajúc sa na STN 33 2000-6, STN 33 1500, STN EN 62305-3 (STN 34 1390) a STN 34 1391 .
OP a OS elektroinštalácie zahŕňa celý objekt v rozsahu: hlavné a podružné rozvádzače, svetelná a zásuvková inštalácia, spínače tlačidlá, ovládače a pevne pripojené svietidlá I. a II. elektrickej triedy.
OP a OS sa týka členitej štvorposchodovej budovy s dvoma vchodmi, ktorá je realizovaná káblami AYKY, CYKY a vodičmi AY, CY.
Hlavné prívody do rozvádzača RS3 A RS4 sú z RIS2 A RIS5-1 vodičmi ASA 4x2,5mm2.
Rozvádzače RS3 a RS4 sú umiestnené na prízemí jednotlivých vchodov. Z rozvádzačov RS3 a RS4 sú stúpacími rozvodmi cez rozvodné krabice KT250 napájané plastové rozvodnice na jednotlivých podlažiach umiestnené na chodbách pred miestnosťami a z kovových rozvádzačov RMS1, RMS 2 - rozvádzačov dekanátu.
Elektrická inštalácia je urobená káblami AYKY a CYKY, uloženie káblov po povrchu v plastových lištách a pôvodné rozvody pod omietkou.
Predmetom odbornej prehliadky a skúšky sú: prípojková skriňa- RIS 3, RIS 5-1 rozvodnice: RS3, RS3-1, RS4, RMS1, RMS2, RPC1, RPC2, RPC3, RE2 plastové rozvodnice : R1-30, pl. rozvod. v univ. knižnici : R1,R2, svetelná a zásuvková elektroinštalácia, pevne pripojené elektrické spotrebiče.
Súčasťou požiadavky je vypracovanie revíznej správy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Budova (štvorposchodová budova s dvoma vchodmi) JV 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravných nákladov. Súčasťou ceny je vypracovanie platných revíznych správ podľa aktuálnej vyhlášky STN.
2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.;
3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy:
1. Dodávateľ je povinný mať v predmete svojho podnikania zapísané živnosti, ktoré zodpovedajú požadovanému predmetu zákazky - opravy, odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení elektrických;
2. Dodávateľ predložením ponuky objednávateľovi potvrdzuje, že má kópiu oprávnenia na výkon odborných prehliadok a odborných skúšok elektrických zariadení (revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., § 24 na skupinu E2);
3. Dodávateľ je povinný dohodnúť presný termín výkonu prác so zodpovedným pracovníkom odboru technicko-prevádzkových činností objednávateľa a po príchode na miesto plnenia sa bezpodmienečne ohlásiť u tohto zodpovedného pracovníka pred výkonom činnosti.
4. Podrobný harmonogram dodania služby dodávateľ predloží do 3 dní od uzavretia zmluvy, ktorý bude odsúhlasený objednávateľom tak, aby výrazným spôsobom nenarušil prevádzku v budovách, ktorých sa revízia týka.
5. Dodávateľ je povinný predložiť zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb na potvrdenie súpis skutočne vykonaných služieb, ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry.
6. Požaduje sa predložiť k faktúre podrobný rozpis ceny za jednotlivé položky a cenu spolu bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta.
III. Realizácia dodávky:
1. Dodávateľ je povinný predložiť zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb na potvrdenie súpis skutočne vykonaných služieb,  ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry. Dodávateľ je povinný predložiť zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení výkonu platné revízne správy podľa aktuálnej vyhlášky STN.
IV. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie termínu výkonu prác a nedodanie platných revíznych správ podľa aktuálnej vyhlášky STN v dohodnutom termíne, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu;
2. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Popradská 66, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

21.03.2025 08:00 — 04.04.2025 14:00

1,00 celkový predmet zákazky

810,00

810,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.03.2025 10:25

18.03.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.03.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 16
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.03.2025 14:43 - Vstupná ponuka 810,00 € Cena bez DPH
18.03.2025 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka 450,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS