• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.03.2025 10:14
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2025 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2025 11:50

Detail zákazky Z2025907

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.03.2025 10:14
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2025 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2025 11:50

Základné údaje

Z2025907

OF-298204

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10558162

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

36815799

Vision IT Solutions, a. s.

Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Aktualizácie (support od výrobcu) výpočtovej techniky - hardvér

podpora, údržba, HPE

  • 50324100-3 - Údržba systémov

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Aktualizácie (support od výrobcu) výpočtovej techniky - hardvér, výrobcu HPE (Hewlett Packard Enterprise) na obdobie od 22.3.2025 do 31.12.2026
Funkcia
Aktualizácia (support od výrobcu)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HPE DL360 Gen10 8SFF CTO Server HPE Tech Care Basic SVC SN: CZJ11000T9, CZJ11000T0, CZJ11000T1, CZJ11000SX, CZJ11000T2, CZJ11000SW, CZJ11000SY, CZJ11000SZ, CZJ11000T3, CZJ11000T6, CZJ11000T4, CZJ11000T5, CZJ11000T7, CZJ11000TB, CZJ11000TC, CZJ11000T8, CZJ11000TF, CZJ11000TD,CZ210705CV ks 19
HPE MSL2024 SN: DE17091050 ks 1
HPE SY 480 Gen10 SN: CZ211402JV, CZ211402JW, CZJ2240D2Y, CZJ2240D2Z, CZJ242234W, CZJ242234V, CZJ2501H7S ks 7
HPE Synergy 12000 CTO Frame SN:CZ211401S1 ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane aktivácie a dopravy na miesto plnenia
2. Plnenie predmetu zmluvy musí byť vykonané tak, aby nedošlo k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov objednávateľa.
3. Požadovaná lehota dodania je najneskôr do 21. 3. 2025.
4. Predpokladom pre úspešné plnenie zo zmluvy je obojstranne podpísaný akceptačný protokol, ktorý objednávateľ potvrdí iba v prípade splnenia všetkých požiadaviek.
5. Dodávateľ je povinný dodať podporu výrobcu HPE na požadované zariadenia spĺňajúce všetky požiadavky na predmet zákazky; v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať akceptačný protokol/dodací list a nezaplatiť zmluvnú cenu.
6. Ponuková cena musí obsahovať všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu zmluvy.
7. Dodávateľ je povinný do 5 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy.
8. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslaním na kontaktný email preukáže, že je certifikovaným obchodným partnerom výrobcov zariadení HPE (Hewlett Packard Enterprise) pre územie Slovenskej republiky. Uvedené je možné preukázať formou odkazu na web lokalitu výrobcu, z ktorej bude jasne identifikovateľné, že Dodávateľ je partnerom výrobcu pre územie Slovenskej republiky, formou predloženia certifikátu alebo potvrdením zodpovedného zástupcu výrobcu pre územie Slovenskej republiky v slovenskom alebo českom jazyku.
9. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
10. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
11. Úhrada plnenia bude uskutočnená na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní, s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta a bude financovaná z rozpočtu Dodávateľa. Faktúru je potrebné doručiť objednávateľovi do 30 dní od aktualizácie supportu. Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi preddavky, ani zálohy.
12. Nesplnenie povinností Dodávateľa podľa bodov 3.,6. až 8. a 11. osobitných požiadaviek a nedodržanie požadovaných vlastností sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova ul. č. 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

22.03.2025 00:01 — 31.12.2026 23:59

1,00 v celom rozsahu

81 180,00

66 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.03.2025 10:14

17.03.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.03.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 393
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.03.2025 07:13 - Vstupná ponuka 80 417,40 € Cena s DPH
14.03.2025 07:13 - Najvýhodnejšia ponuka 80 417,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS