• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.03.2025 14:55
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2025 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2025 10:00

Detail zákazky Z2025893

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.03.2025 14:55
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2025 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2025 10:00

Základné údaje

Z2025893

OF-298186

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10591630

Objednávateľ

53871103

Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja

Čučoriedková 6, Bratislava, 82712, SVK

Dodávateľ

35740710

Nelux, s.r.o.

Vrábeľská 6, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Posypová soľ do síl

soľ, posypová soľ, soľ na posyp ciest

  • 34927100-2 - Soľ na posyp ciest
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Posypová soľ
Funkcia
Predmetom verejného obstarávania je nákup chemického posypového materiálu do síl s rozmrazovacou účinnosťou do -6°C pre potreby zabezpečenia zimnej údržby ciest spolu s dopravou na odberné miesta verejného obstarávateľa.
Množstvo: 600 ton (200ton do sila na každé stredisko objednávateľa t.j. Senec, Pezinok, Malacky)
Posypová sol musí spĺňať podmienky stanovené TP 09/2010 Používanie posypových materiálov na báze chloridu sodného na pozemných komunikáciách vydané Ministerstvom dopravy, pôšt a telekomunikácií SR a STN 580111 - Metódy skúšania soli
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Posypová soľ tona 600
Obsah rozpustnej účinnej substancie % 98
Nerozpustné látky % 1
Obsah síranov % 0,90
Obsah olova (Pb) mg.kg-1 0,42 1
Obsah zinku (Zn) mg.kg-1 0,50
Obsah železa (Fe) mg.kg-1 15
Obsah vody (H2O) % 2
Obsah medi (Cu) mg.kg-1 0,32 0,5
Obsah kadmia (Cd) mg.kg-1 0,015 0,10
Obsah arzénu (As) mg.kg-1 0,10
Obsah ortuti (Hg) mg.kg-1 0,0045 0,01
Protispekavý prípravok (K4Fe(CN)6) alebo ekvivalent mg.kg 10 200
Rozmrazovacia účinnosť °C -6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Potvrdenie výrobcu soli o nespékavosti dodanej soli na dobu minimálne 3 roky a zároveň zachovanie fyzikálnych vlastnosti po túto dobu. Nakoľko sa jedná o dodávku do skladových síl, kde je nevyhnutné dodať soľ ktorá pri dlhodobom skladovaní netvrdne, aby nedošlo k znefunkčneniu sila áno, vyžaduje sa predložiť potvrdenie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vloženie/nafúkanie posypového materiálu do síl na miesto plnenia (t.j. • Stredisko Malacky, Hlboká 679/31, 901 01 Malacky (200 ton) • Stredisko Senec, Pezinská 36, 903 01 Senec (200 ton) • Stredisko Pezinok, Malacká cesta 67, 902 01 Pezinok (200 ton)
Platby budú realizované na základe vystavenej faktúry až po odbere tovaru podľa skutočne odobratého množstva tovaru (dodacie listy) s uvedením celkovej aj jednotkovej ceny. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní. Tolerancia +/-5% medzi celkovým zazmluvneným množstvom tovaru a skutočne dodaným množstvom tovaru
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Predmet plnenia zákazky bude doručený priebežne na miesto plnenia najneskôr do 10 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť dodávky v pracovnej dobe obstarávateľa a to v čase od 08:00 hod do 15:00 hod.
V prípade, že obstarávateľ zistí odchýlku v kvalite požadovanej priemyselnej  soli s protispekacou prísadou alebo technicko - kvalitatívnych požiadaviek, ktoré sú uvedené v tomto opisnom formulári, nie je povinný prevziať takúto dodávku, v prípade zistenia odchylky po prevzatí, je dodávateľ povinný na vlastné náklady prevziať túto dodávku späť. Dodávateľ na vlastné náklady vykoná nápravu takej dodávky, u ktorej sa zistia závady a to bezodkladne (nesúlad s požadovanou technickou špecifikáciou ).
Predmet zákazky požaduje verejný obstarávateľ dodať v prvotriednej kvalite a v požadovaných kvalitatívnych parametroch, ktorý bude spĺňať verejným obstarávateľom určený účel t. j. funkčnú spôsobilosť spoľahlivo plniť predpísaný účel použitia.
Potvrdenie výrobcu soli o nespékavosti dodanej soli na dobu minimálne 3 roky a zároveň zachovanie fyzikálnych vlastnosti po túto dobu. Nakoľko sa jedná o dodávku do skladových síl, kde je nevyhnutné dodať soľ ktorá pri dlhodobom skladovaní netvrdne, aby nedošlo k znefunkčneniu sila, toto potvrdenie dodá do 3 dní od účinnosti zmluvy
Skladovateľnosť t. j. obdobie, počas ktorého má požadovaný predmet zákazky zachované všetky funkčné vlastnosti/požadované hodnoty. Verejný obstarávateľ požaduje minimálnu záručnú lehotu 3 roky.
- Uchádzač bude zodpovedať za to, že predmet zákazky bude dodaný podľa podmienok verejného obstarávateľa a že počas trvania zmluvy bude mať vlastnosti predložených dokladoch – certifikáte, protokoloch a vzorke z ponuky uchádzača.
- Uchádzač sa zaväzuje odstrániť prípadne vady bez zbytočného odkladu po uplatnení písomnej reklamácie verejným obstarávateľom do 3 dní od doručenia.
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa. Platobné podmienky – po dodaní tovaru dodávateľ vystaví faktúru so splatnosťou 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Kontrola dovezeného množstva na preváženie pre stredisko Pezinok bude vykonávaný na stredisku Senec na náklady predávajúceho (plne naložený a prázdny).
Predávajúci je povinný spolu s Tovarom predložiť Kupujúcemu dve vyhotovenia dodacieho listu (alebo iného obdobného dokumentu potvrdzujúceho dodanie Tovaru, ďalej len „dodací list“). Jedno vyhotovenie dodacieho listu, podpísané Kupujúcim, zostane Predávajúcemu, druhé Kupujúcemu.
Podpísaný dodací list plní funkciu preberacieho a odovzdávacieho protokolu k Tovaru. Súčasťou dodacieho listu je vážny lístok, ktorý musí obsahovať minimálne nasledovné údaje:Dve váženia v triedení brutto a netto ( príazdny a naložený),Dátum a čas vážení,Hmotnosť pri váženiach,Vypočítané množstvo tovaru – prepravovaného

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čučoriedkova 6, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

26.03.2025 10:00 — 07.04.2025 10:00

600,00 ton

101 100,00

101 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.03.2025 14:55

24.03.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.03.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 240
 16
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.03.2025 10:59 - Vstupná ponuka 96 000,00 € Cena bez DPH
13.03.2025 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka 96 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS