53871103
Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja
Čučoriedková 6, Bratislava, 82712, SVK
35740710
Nelux, s.r.o.
Koceľova 9, Bratislava, 82108, SVK
Posypová soľ do síl
soľ, posypová soľ, soľ na posyp ciest
Tovar, Služba
1. Posypová soľ
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom verejného obstarávania je nákup chemického posypového materiálu do síl s rozmrazovacou účinnosťou do -6°C pre potreby zabezpečenia zimnej údržby ciest spolu s dopravou na odberné miesta verejného obstarávateľa. |
Množstvo: 600 ton (200ton do sila na každé stredisko objednávateľa t.j. Senec, Pezinok, Malacky) |
Posypová sol musí spĺňať podmienky stanovené TP 09/2010 Používanie posypových materiálov na báze chloridu sodného na pozemných komunikáciách vydané Ministerstvom dopravy, pôšt a telekomunikácií SR a STN 580111 - Metódy skúšania soli |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Posypová soľ | tona | 600 | ||
Obsah rozpustnej účinnej substancie | % | 98 | ||
Nerozpustné látky | % | 1 | ||
Obsah síranov | % | 0,90 | ||
Obsah olova (Pb) | mg.kg-1 | 0,42 | 1 | |
Obsah zinku (Zn) | mg.kg-1 | 0,50 | ||
Obsah železa (Fe) | mg.kg-1 | 15 | ||
Obsah vody (H2O) | % | 2 | ||
Obsah medi (Cu) | mg.kg-1 | 0,32 | 0,5 | |
Obsah kadmia (Cd) | mg.kg-1 | 0,015 | 0,10 | |
Obsah arzénu (As) | mg.kg-1 | 0,10 | ||
Obsah ortuti (Hg) | mg.kg-1 | 0,0045 | 0,01 | |
Protispekavý prípravok (K4Fe(CN)6) alebo ekvivalent | mg.kg | 10 | 200 | |
Rozmrazovacia účinnosť | °C | -6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Potvrdenie výrobcu soli o nespékavosti dodanej soli na dobu minimálne 3 roky a zároveň zachovanie fyzikálnych vlastnosti po túto dobu. Nakoľko sa jedná o dodávku do skladových síl, kde je nevyhnutné dodať soľ ktorá pri dlhodobom skladovaní netvrdne, aby nedošlo k znefunkčneniu sila | áno, vyžaduje sa predložiť potvrdenie |
Názov |
Vrátane dopravy a vloženie/nafúkanie posypového materiálu do síl na miesto plnenia (t.j. • Stredisko Malacky, Hlboká 679/31, 901 01 Malacky (200 ton) • Stredisko Senec, Pezinská 36, 903 01 Senec (200 ton) • Stredisko Pezinok, Malacká cesta 67, 902 01 Pezinok (200 ton) |
Platby budú realizované na základe vystavenej faktúry až po odbere tovaru podľa skutočne odobratého množstva tovaru (dodacie listy) s uvedením celkovej aj jednotkovej ceny. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní. Tolerancia +/-5% medzi celkovým zazmluvneným množstvom tovaru a skutočne dodaným množstvom tovaru |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Predmet plnenia zákazky bude doručený priebežne na miesto plnenia najneskôr do 10 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy |
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť dodávky v pracovnej dobe obstarávateľa a to v čase od 08:00 hod do 15:00 hod. |
V prípade, že obstarávateľ zistí odchýlku v kvalite požadovanej priemyselnej soli s protispekacou prísadou alebo technicko - kvalitatívnych požiadaviek, ktoré sú uvedené v tomto opisnom formulári, nie je povinný prevziať takúto dodávku, v prípade zistenia odchylky po prevzatí, je dodávateľ povinný na vlastné náklady prevziať túto dodávku späť. Dodávateľ na vlastné náklady vykoná nápravu takej dodávky, u ktorej sa zistia závady a to bezodkladne (nesúlad s požadovanou technickou špecifikáciou ). |
Predmet zákazky požaduje verejný obstarávateľ dodať v prvotriednej kvalite a v požadovaných kvalitatívnych parametroch, ktorý bude spĺňať verejným obstarávateľom určený účel t. j. funkčnú spôsobilosť spoľahlivo plniť predpísaný účel použitia. |
Potvrdenie výrobcu soli o nespékavosti dodanej soli na dobu minimálne 3 roky a zároveň zachovanie fyzikálnych vlastnosti po túto dobu. Nakoľko sa jedná o dodávku do skladových síl, kde je nevyhnutné dodať soľ ktorá pri dlhodobom skladovaní netvrdne, aby nedošlo k znefunkčneniu sila, toto potvrdenie dodá do 3 dní od účinnosti zmluvy |
Skladovateľnosť t. j. obdobie, počas ktorého má požadovaný predmet zákazky zachované všetky funkčné vlastnosti/požadované hodnoty. Verejný obstarávateľ požaduje minimálnu záručnú lehotu 3 roky. |
- Uchádzač bude zodpovedať za to, že predmet zákazky bude dodaný podľa podmienok verejného obstarávateľa a že počas trvania zmluvy bude mať vlastnosti predložených dokladoch – certifikáte, protokoloch a vzorke z ponuky uchádzača. |
- Uchádzač sa zaväzuje odstrániť prípadne vady bez zbytočného odkladu po uplatnení písomnej reklamácie verejným obstarávateľom do 3 dní od doručenia. |
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa. Platobné podmienky – po dodaní tovaru dodávateľ vystaví faktúru so splatnosťou 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Kontrola dovezeného množstva na preváženie pre stredisko Pezinok bude vykonávaný na stredisku Senec na náklady predávajúceho (plne naložený a prázdny). |
Predávajúci je povinný spolu s Tovarom predložiť Kupujúcemu dve vyhotovenia dodacieho listu (alebo iného obdobného dokumentu potvrdzujúceho dodanie Tovaru, ďalej len „dodací list“). Jedno vyhotovenie dodacieho listu, podpísané Kupujúcim, zostane Predávajúcemu, druhé Kupujúcemu. |
Podpísaný dodací list plní funkciu preberacieho a odovzdávacieho protokolu k Tovaru. Súčasťou dodacieho listu je vážny lístok, ktorý musí obsahovať minimálne nasledovné údaje:Dve váženia v triedení brutto a netto ( príazdny a naložený),Dátum a čas vážení,Hmotnosť pri váženiach,Vypočítané množstvo tovaru – prepravovaného |
Čučoriedkova 6, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
26.03.2025 10:00 — 07.04.2025 10:00
600,00 ton
101 100,00
101 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.03.2025 14:55
24.03.2025 09:00
24.03.2025 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.03.2025 10:59 - Vstupná ponuka | 96 000,00 | € | Cena bez DPH |
13.03.2025 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 96 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: