• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.03.2025 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2025 10:50

Detail zákazky Z2025887

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.03.2025 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2025 10:50

Základné údaje

Z2025887

OF-243712

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10558116

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

35763469

Slovak Telekom, a.s.

Bajkalská 28, Bratislava, 81762, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Evidencia sociálnych služieb

Agenda evidencie sociálnych služieb, Software as a service

  • 72268000-1 - Dodávky softvéru

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Všeobecné informácie
Funkcia
Verejný obstarávateľ vedie príslušné evidencie a registre v zmysle zákonov č. 448/2008 Z. z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov
Predmetom zákazky je zabezpečiť softvér a súvisiace služby pre efektívne plnenie povinností v zmysle uvedenej legislatívy a to najmä:
Poskytovanie agendového informačného systému Registra sociálnej pomoci pre evidenciu
Registrovanie sociálnych služieb a spracovanie súvisiacej agendy (výkazy, spracovanie žiadostí o posúdenie odkázanosti na sociálnu službu
Spracovanie žiadostí o zabezpečenie poskytovania sociálnej služby
Vedenie poradovníkov, komunikácia s poskytovateľmi, štatistiky a pod.)
 2. Technologické požiadavky
Funkcia
Systém musí byť vytvorený vo forme webových aplikácií s centrálnym úložiskom dát, prevádzkovateľný v cloud-e
Systém musí byť použiteľný prostredníctvom ľubovoľného bežne dostupného webového prehliadača (minimálne na platformách Windows, Linux, MacOS)
Dátové štruktúry a rozhrania musia byť v súlade so štandardami pre informačné systémy verejnej správy
Systém musí využívať oficiálne číselníky pre ISVS a číselníky MPSVaR
Systém musí komunikovať s inými systémami prostredníctvom webových služieb a XML správ
Bezpečnosť údajov v systéme musí byť zaručená použitím prihlasovacích mien a prístupových práv
Komunikácia medzi serverom a klientom musí byť šifrovaná pomocou protokolu SSL
 3. Prevádzkové požiadavky
Funkcia
Systém musí byť poskytovaný formou služby (Software as a Service) vo vládnom cloud-e alebo v hybridnom vládnom cloud-e
Prístup k službe pre neobmedzený počet používateľov (vrátane poskytovateľov sociálnych služieb)
Priebežné doplňovanie systému o legislatívne zmeny a nové funkcie na základe požiadaviek verejného obstarávateľa
Helpdesk pre všetkých používateľov dostupný v pracovných dňoch 7:30-16:00 e mailom aj telefonicky
 4. Funkčné požiadavky na evidenciu a registrovanie sociálnych služieb
Funkcia
Evidencia údajov o registrovaných sociálnych službách a ich poskytovateľoch v potrebnom rozsahu
Evidencia údajov o sociálnych službách a ich poskytovateľoch registrovaných v iných krajoch v potrebnom rozsahu
Vyhľadávanie v evidencií podľa rôznych parametrov
Generovanie výpisu z Registra poskytovateľov sociálnych služieb vo formáte elektronického úradného dokumentu (zákon 305/2013 Z. z.)
Generovanie registračnej karty poskytovateľa sociálnych služieb
Kontrola adries voči Registru adries
Kontrola údajov poskytovateľa voči Registru právnických osôb, vrátane generovania odpisu z RPO
Kvartálny export do XLS vo formáte pre MPSVaR
Export údajov pre zverejňovanie na internete
Možnosť elektronickej (e-mailovej) komunikácie s poskytovateľmi služieb
 5. Funkčné požiadavky v rámci evidencie prijímateľov sociálnych služieb
Funkcia
Evidencia prijímateľov služby poskytovateľmi (vrátane neprítomností klienta)
 6. Funkčné požiadavky v rámci posudzovania odkázanosti na sociálnu službu
Funkcia
Evidencia údajov žiadosti, sociálneho posudku a lekárskeho posudku
Generovanie rozhodnutia (posudku o odkázanosti na sociálnu službu)
Workflow spracovania žiadosti
Štatistiky spracovania žiadostí
 7. Funkčné požiadavky v rámci poskytovania sociálnych služieb
Funkcia
Evidencia žiadosti o zabezpečenie sociálnej služby a evidencia súvisiaceho posudku odkázanosti na sociálnu službu
Upozorňovanie na iné spracovávané žiadosti žiadateľa (vrátane informácie o jeho umiestnení do iného zariadenia)
Workflow spracovania žiadosti vrátane práce s poradovníkom
Správa poradovníkov (zoznamov čakateľov)
Export údajov pre zverejňovanie na internete
Štatistiky spracovania žiadostí
 8. Funkčné požiadavky v rámci prístupu pre poskytovateľov sociálnych služieb
Funkcia
Aktualizácia kontaktov a informácií pre zverejňovanie
Vypĺňanie ročného výkazu 7-01
Nahlasovanie údajov pre Covid-19 semafor
Evidencia prijímateľov služby vo vzťahu k žiadostiam o zabezpečenie poskytovania sociálnej služby
 9. Ostatné funkčné požiadavky
Funkcia
Spracovanie ročného výkazu 7-01
Zber a spracovanie údajov od poskytovateľov sociálnych služieb pre Covid-19 semafor
Nástroje na kontrolu správnosti údajov, exspirácií akreditácií a nájomných zmlúv
Štatistiky poskytovaných služieb a spracovania žiadostí, dopĺňané podľa potreby
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje sprevádzkovať službu do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na poskytovanie služieb, ktoré zodpovedá predmetu zmluvy.
Ak sa dodávateľ stane počas realizácie plnenia zmluvy platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade s vysúťaženou cenou t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
V prípade ak parametre a požiadavky na software nebudú v súlade s požiadavkami stanovenými objednávateľom, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

20.03.2025 08:00

12,00 mesiac

16 236,00

13 200,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.03.2025 08:42

17.03.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.03.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 443
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.03.2025 17:45 - Vstupná ponuka 16 236,00 € Cena s DPH
13.03.2025 12:37 - Najvýhodnejšia ponuka 16 221,24 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS