Z2025886
OF-243714
zrušená
36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
Register povolení
Register povolení, Software as a service
Služba
1. Všeobecné informácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Informačný systém verejnej správy pre evidenciu povolení |
Systém bude slúžiť pre pracovníkov objednávateľa, pre poskytovateľov zdravotnej starostlivosti, vrátane prevádzkovateľov lekárenskej starostlivosti a pre občanov (zverejňovanie na webovom portáli) |
2. Technologické požiadavky
|
|
---|---|
Funkcia |
Systém musí byť vytvorený vo forme webových aplikácií s centrálnym úložiskom dát |
Musí byť použiteľný prostredníctvom ľubovoľného bežne dostupného webového prehliadača |
Dátové štruktúry a rozhrania musia byť v súlade so štandardami pre informačné systémy verejnej správy a so štandardami zdravotníckej informatiky |
Musí využívať oficiálne číselníky pre ISVS a číselníky zdravotníckej informatiky |
Musí komunikovať s inými systémami prostredníctvom webových služieb a XML správ |
Bezpečnosť údajov v systéme musí byť zaručená použitím prihlasovacích mien a prístupových práv |
Komunikácia medzi serverom a klientom musí byť šifrovaná pomocou protokolu SSL |
Musí obsahovať priebežne aktualizovanú databázu ulíc pre potreby určovania zdravotných obvodov |
3. Prevádzkové požiadavky
|
|
---|---|
Funkcia |
Systém musí byť poskytovaný formou služby (Software as a Service) vo vládnom cloud-e alebo v hybridnom vládnom cloud-e |
Prístup k službe pre neobmedzený počet používateľov (vrátane poskytovateľov zdravotnej starostlivosti) |
Priebežné doplňovanie systému o legislatívne zmeny a nové funkcie na základe požiadaviek verejného obstarávateľa |
Helpdesk pre všetkých používateľov dostupný v pracovných dňoch 7:30-16:00 e mailom aj telefonicky |
4. Funkčné požiadavky - pracovníci verejného obstarávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Vedenie registrov povolení v zmysle zákonov č. 578/2004 Z.z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti a 362/2011 Z.z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach |
Evidencia údajov o zdravotníckych zariadeniach, lekárňach a výdajniach zdravotníckych pomôcok v rozsahu zákonov č. 576/2004 o zdravotnej starostlivosti, č. 577/2004 rozsahu zdravotnej starostlivosti uhrádzanej na základe verejného zdravotného poistenia, č. 578/2004 Z.z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti, č. 581/2004 Z.z. o zdravotných poisťovniach, č. 362/2011 Z.z. o liekoch a zdravotných pomôckach, č. 153/2013 Z.z. o Národnom zdravotníckom informačnom systéme, vyhlášky č. 84/2016, ktorou sa ustanovujú určujúce znaky zdravotníckych zariadení, Nariadenia vlády č. 640/2008 Z.z. |
Evidencia ďalších údajov o poskytovateľoch: kontaktné informácie vrátane e-mailov, poznámky, slúžiaci lekári a sestry, GPS súradnice miesta prevádzky, informácie o poplatkoch v procese povoľovacieho konania, nájomné a vlastnícke zmluvy k priestorom prevádzky |
Zobrazovanie, vyhľadávanie a triedenie zoznamov a detailov zdravotníckych zariadení, poskytovateľov/prevádzkovateľov podľa rôznych kritérií alebo v režime fulltext |
Vytváranie štatistík na požiadanie z dát vedených v informačnom systéme a nástrojov |
Prepínanie zobrazenia medzi „všetky zariadenia poskytovateľa/prevádzkovateľa“ a „poskytovateľ/prevádzkovateľ daného zariadenia“ |
Hierarchické usporiadanie ambulantných zariadení v rámci polikliniky alebo nemocnice |
Zobrazovanie kódov poskytovateľov pridelených Úradom pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou pri odborných zameraniach zariadení |
Evidencia, vyhľadávanie a upravovanie neprítomností nahlásených poskytovateľmi zdravotnej starostlivosti (minimálne v tvare: nahlásené za posledných X dní, aktuálne a budúce neprítomnosti, všetky neprítomnosti) a to vrátane upozornenia na zle vyplnené hlásenia |
Evidencia, vyhľadávanie a upravovanie prekážok v prevádzkovaní lekární nahlásených prevádzkovateľmi (minimálne v tvare: nahlásené za posledných X dní, aktuálne a budúce prekážky, všetky prekážky) |
Evidencia zdravotných obvodov v štruktúre okres, obec, ulica, časť ulice vrátane aktualizovanej databázy ulíc, s upozorňovaním na obvody bez pridelených poskytovateľov a obvody s pridelenými poskytovateľmi so zrušeným povolením |
Možnosť zadávania rozsahu prideleného zdravotného obvodu vymenovaním ulíc pri zdravotníckom zariadení |
Možnosť priradenia zdravotníckeho zariadenia k obci, ulici alebo časti ulice |
Evidencia ordinačných hodín ambulantných zdravotníckych zariadení, vrátane ich histórie |
Schvaľovanie ordinačných hodín na základe elektronických aj listinných žiadostí poskytovateľov vrátane e-mailovej notifikácie žiadateľa o stave procesu schvaľovania |
Automatická kalkulácia ordinačného času a lekárskeho úväzku v schvaľovaných ordinačných hodinách |
Evidencia prevádzkových časov lekární a výdajní, vrátane ich histórie |
Schvaľovanie prevádzkových časov na základe elektronických aj listinných žiadostí prevádzkovateľov vrátane e-mailovej notifikácie žiadateľa o stave procesu schvaľovania |
Vytváranie, schvaľovanie, evidencia a rozposielanie rozpisov zabezpečenia ambulantnej pohotovostnej služby vrátane upozorňovania na predchádzajúce služby alebo dovolenky pri zadávaných poskytovateľoch |
Rozposielanie e-mailových notifikácií o schválených rozpisoch ambulantnej pohotovostnej služby organizátorom a slúžiacim poskytovateľom a lekárom v momente schválenia rozpisu a 2 dni pred službou |
Vytváranie, evidencia a rozposielanie rozpisov zabezpečenia lekárenskej pohotovostnej služby |
Rozposielanie e-mailových notifikácií o schválených rozpisoch lekárenskej pohotovostnej služby všetkým lekárňam v spádovom území, príslušným organizátorom ambulantnej pohotovostnej služby v momente schválenia rozpisu |
Zber a sumarizácia ročných hlásení o spotrebe omamných a psychotropných látok s exportom pre ministerstvo zdravotníctva vrátane aktualizácie zoznamov a prepočítavacích koeficientov liekov a látok s obsahom omamných a psychotropných látok (OPL) |
Možnosť drill-down analýzy v hláseniach OPL podľa konkrétnej bázy OPL alebo liek |
Zobrazovanie mimoriadnych oznamov ŠÚKL o stiahnutí liekov alebo zdravotníckych pomôcok z trhu a ich rozposielanie všetkým poskytovateľom/prevádzkovateľom do 30 minút od zverejnenia |
Evidencia a vybavovanie podnetov a sťažností voči poskytovateľom/prevádzkovateľom vrátane automatického upozorňovania na predchádzajúce podnety a sťažnosti voči poskytovateľovi |
Rozposielanie e-mailových správ s prílohami všetkým poskytovateľom alebo prevádzkovateľom s platným povolením alebo ich zoznamu na základe vyhľadávania podľa rôznych kritérií |
Opakované zasielanie adresátom, ktorí nepotvrdili prijatie |
Možnosť dopĺňania adresátov na základe „autocomplete“ zadávania mena odborného zástupcu alebo názvu poskytovateľa |
Všetky vyššie uvedené funkcionality musia byť dostupné aj pre zariadenia povolené Ministerstvom zdravotníctva Slovenskej republiky (ich aktualizáciu zabezpečí dodávateľ systému) |
5. Funkčné požiadavky - pracovníci verejného obstarávateľa - tlačové zostavy
|
|
---|---|
Funkcia |
Rozhodnutie o povolení (všetky druhy) |
Vyznačenie zmeny v povolení |
Určenie zdravotného obvodu |
Schválené ordinačné hodiny |
Rozpis zabezpečenia poskytovania ambulantnej pohotovostnej služby |
Schválený prevádzkový čas |
Rozpis zabezpečenia lekárenskej pohotovostnej služby |
6. Funkčné požiadavky - pracovníci verejného obstarávateľa - štatistiky s možnosťou tlače
|
|
---|---|
Funkcia |
Lekárske úväzky v kraji podľa odborných zameraní a podľa okresov |
Poskytovatelia podľa formy podnikania |
Štatistika zastúpenia odborných zástupcov zdravotníckych zariadení vo vekových kategóriách rozdelená podľa okresov s možnosťou výberu odborných zameraní |
Štatistika zastúpenia odborných zástupcov zdravotníckych zariadení vo vekových kategóriách rozdelená podľa okresov s možnosťou výberu odborných zameraní - výsledky zoskupené podľa špecializačného odboru odborného zástupcu |
Štatistika zastúpenia odborných zástupcov vo vekových kategóriách rozdelená podľa druhu zdravotníckeho zariadenia a podľa okresov - pre všeobecnú ambulantnú starostlivosť pre dospelých, všeobecnú ambulantnú starostlivosť pre deti a dorast, špecializovanú gynekologickú ambulantnú starostlivosť a špecializovanú zubno-lekársku ambulantnú starostlivosť |
Zmeny a vydania povolení v kraji za konkrétny rok rozdelené po okresoch a po mesiacoch |
Štatistika účasti poskytovateľov na službách konkrétneho druhu ambulantnej pohotovostnej služby (APS) v priebehu zvoleného roka rozdelená podľa zariadení APS a podľa mesiacov v rámci roka, vrátane prehľadu poskytovateľov, ktorí v priebehu daného roka APS neslúžili |
Štatistika ambulancií a miest prevádzky v rámci okresov a celého kraja, osobitne počty všeobecných ambulancií pre dospelých a pre deti a dorast, a špecializovaných gynekologických a stomatologických ambulancií a osobitne počty všetkých špecializovaných ambulancií podľa odborného zamerania |
Štatistika rozdelenia zdravotných obvodov medzi poskytovateľov usporiadaná po okresoch - pri každom poskytovateľovi počet ulíc/obcí jemu prideleného obvodu |
Ročná štatistika podnetov: počet podaní a počet vybavených podaní, pričom zobrazí podiely rôznych spôsobov vybavenia, podiely rôznych druhov podaní a množstvá podaní odstúpených na iné inštitúcie, zároveň aj počet prijatých a počet vybavených podnetov pre každý mesiac v roku |
Ročná štatistika schvaľovania ordinačných hodín, ktorá vyhodnocuje počet žiadostí; počet schválených žiadostí, ktoré obsahujú poplatok za prednostné poskytnutie zdravotnej starostlivosti, ak je taký schválený; počet schválených žiadostí, ktoré obsahujú práve v 1 dni ordinačné hodiny po 12:00; počet schválených žiadostí, ktoré obsahujú v 2 a viac dňoch ordinačné hodiny po 12:00; podiel schválených s 2 a viac dňami popoludní na všetkých schválených ordinačných hodinách; prehľad po mesiacoch, štvrťrokoch, polrokoch a za celý rok |
Štatistika nových rozhodnutí pre fyzické a právnické osoby (nové rozhodnutie, vyznačenie zmeny novým rozhodnutím) |
Štatistika doručenia cenníka všetkých zdravotných výkonov podľa § 79 ods. 1 písm. g) a zoznamu zdravotných výkonov a služieb, pri ktorých možno požadovať úhradu podľa § 79 ods. 1 písm. zv) zákona č. 578/2004 Z.z. o poskytovateľoch |
Štatistika priradených kódov poskytovateľov |
Štatistika vybraných druhov ambulancií podľa veku odborného zástupcu |
Štatistika lekární a výdajní zdravotníckych pomôcok v rámci okresov a celého kraja rozdelená podľa typu lekárne, s medzisúčtami pre lekárne a pre výdajne zdravotníckych pomôcok |
7. Funkčné požiadavky - pracovníci verejného obstarávateľa - nástroje
|
|
---|---|
Funkcia |
Generovanie zoznamov zariadení na základe výsledkov vyhľadávania vo formáte XLS (s osobnými údajmi aj bez osobných údajov) |
Generovanie e-mailových distribučných zoznamov vo formáte vCard na základe výsledkov vyhľadávania |
Zobrazovanie polohy zariadení na mape na základe výsledkov vyhľadávania |
Kontrola nájomných zmlúv zariadení |
Kontrola správnosti vyplnenia ulíc a miest |
Kontrola správnosti vyplnenia údajov registra povolení |
Kontrola nepriradených zdravotných obvodov |
Zobrazenie obsahu číselníkov |
Kontrola správnosti údajov pre export do NCZI |
Kontrola existencie odborného zástupcu v inom zdravotníckom zariadení v rámci SR |
Lokálna kópia registra právnických osôb (len poskytovatelia zdravotnej starostlivosti) – aktualizácia registra |
Kontrola „exspirácie“ náhradných odborných zástupcov |
Kontrola lekární s dočasne pozastavenou činnosťou |
8. Funkčné požiadavky - poskytovatelia zdravotnej starostlivosti
|
|
---|---|
Funkcia |
Webová aplikácia v responzívnom dizajne |
Možnosť kontroly evidovaných údajov |
Možnosť aktualizácie kontaktných údajov verejných aj určených len pre potreby verejného obstarávateľa |
Možnosť doplnenia doplnkových informácií, ktoré budú pri zariadení zverejnené na internete (môže slúžiť pre marketingové účely) |
Nahlasovanie neprítomnosť v ambulancii |
Prezeranie schválených ordinačných hodín |
Možnosť žiadať o schválenie nových ordinačných hodín |
Oznamovanie spôsobu zabezpečenia služieb APS |
Zobrazovanie mimoriadnych oznamov ŠÚKL o liekoch a zdravotníckych pomôckach |
Zobrazovanie oznamov |
Upozorňovanie na nedoriešené problémy, napr. chýbajúce kódy PZS |
9. Funkčné požiadavky - prevádzkovatelia lekární a výdajní zdravotníckych pomôcok a ortopedicko-protetických pomôcok
|
|
---|---|
Funkcia |
Webová aplikácia v responzívnom dizajne |
Možnosť kontroly evidovaných údajov |
Možnosť aktualizácie kontaktných údajov verejných aj určených len pre potreby verejného obstarávateľa |
Možnosť doplnenia doplnkových informácií, ktoré budú pri zariadení zverejnené na internete (môže slúžiť pre reklamné účely) |
Prezeranie schválených prevádzkových časov |
Možnosť žiadať o schválenie nového prevádzkového času |
Nahlasovanie prekážky v prevádzkovaní |
Vypĺňanie a odosielanie Hlásenie o spotrebe omamných a psychotropných látok |
Zobrazovanie mimoriadnych oznamov ŠÚKL o liekoch a zdravotníckych pomôckach |
Zobrazovanie oznamov |
Upozorňovanie na nedoriešené problémy, napr. chýbajúce kódy PZS |
10. Funkčné požiadavky - zverejňovanie informácií pre občanov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zoznam poskytovateľov a ich zdravotníckych zariadení, vrátane zariadení lekárenskej starostlivosti |
Zoznam zrušených lekární |
Zoznam pohotovostných lekární a rozpisov LPS (vrátane PDF) |
Zoznam rozpisov APS (vrátane PDF) |
Zoznam zdravotných obvodov |
Obsahy číselníkov |
Mimoriadne oznamy ŠÚKL |
11. Funkčné požiadavky – integrácia na iné orgány verejnej moci a registre
|
|
---|---|
Funkcia |
NCZI: export údajov o povoleniach a zariadeniach podľa štandardov pre zdravotnícku informatiku |
ÚDZS: export údajov o povoleniach a zariadeniach podľa štandardov pre zdravotnícku informatiku |
ÚDZS: import údajov o pridelených kódoch PZS |
MZ SR: import všetkých údajov z registra povolení MZ SR |
MZ SR: export sumárnych hlásení o spotrebe omamných a psychotropných látok |
ŠÚ SR (Register právnických osôb - RPO): vyhľadávanie údajov o poskytovateľoch v RPO |
ŠÚ SR (Register právnických osôb - RPO): generovanie IPO/IČO pre novovzniknuté právnické osoby (aj fyzické osoby – podnikatelia) |
ŠÚ SR (Register právnických osôb - RPO): zápis fyzických osôb – podnikateľov do RPO |
Sociálna poisťovňa: export údajov o zmenách v povolení fyzických osôb |
ŠÚKL: import zoznamu liekov s obsahom omamných a psychotropných látok |
ŠÚKL: import mimoriadnych oznamov |
MV SR (Register adries): využitie adresných bodov pri vypĺňaní adries a zostavovaní zdravotných obvodov |
12. Integrácie na ostatné systémy verejnej správy
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie údajov do NCZI |
Poskytovanie údajov do ÚDZ |
Prijímanie údajov z ÚDZS (spárované KPZS) |
Generovanie IPO/IČO a zápis fyzických osôb do RPO (ŠÚSR) |
Prijímanie údajov z RPO |
Prijímanie údajov z Registra adries (MV SR) |
Prijímanie mimoriadnych oznamov zo ŠÚKL |
Sumarizácia a zasielanie hlásení OPL na MZ SR |
Názov |
Objednávateľ požaduje sprevádzkovať službu do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na poskytovanie služieb, ktoré zodpovedá predmetu zmluvy. |
Ak sa dodávateľ stane počas realizácie plnenia zmluvy platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade s vysúťaženou cenou t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
V prípade ak parametre a požiadavky na software nebudú v súlade s požiadavkami stanovenými objednávateľom, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
20.03.2025 08:00
12,00 mesiac
30 996,00
25 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.03.2025 08:40
17.03.2025 10:00
17.03.2025 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: