• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.03.2025 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    14.03.2025 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.03.2025 13:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.03.2025 13:15

Detail zákazky Z2025885

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.03.2025 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    14.03.2025 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.03.2025 13:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.03.2025 13:15

Základné údaje

Z2025885

OF-298202

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10552511

Objednávateľ

31118259

Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne

Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skartovač

Skartovač, kancelársky stroj

  • 30191400-8 - Skartovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skartovač
Funkcia
Skartovač
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skartovač ks 2
objem odpadového koša l 23
pracovná lišta mm 230
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
funkcia rezania na častice áno
funkcia zabraňujúceho nahromadenia papiera áno
stupeň utajenia DIN 66399 – 2 - vysoké požiadavky na ochranu
bezpečnostný stupeň podľa ISO – P-4O-1T-2E-2F-1
rezací výkon max 13 ks
možnosť skartácie papier, kreditné karty, CD, DVD
Skartovač na kolieskach
automatický štart/stop
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Obstarávateľ požaduje dodať tovar, ktorý je originálny, nový, nepoužívaný, plne funkčný a spĺňajúci všetky technické špecifikácie. S príslušnou dokumentáciou ( záručný list, návod na obsluhu.....) v slovenskom jazyku - nedodržanie týchto podmienok sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, obstarávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou, úplne identickou špecifikáciou.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ do 3 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov a vyobrazenia kontaktnej osobe obstarávateľa.
Obstarávateľ do 3 dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne-pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, alebo nekvalitný predmet zákazky do 5 dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom Obstarávateľom.
Záručná doba je štandardná.
Dodanie predmetu zákazky na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Záruka a servis na predmet zákazky začína plynúť odo dňa odovzdania predmetu zákazky Dodávateľa Obstarávateľovi na základe podpísaného protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky.
Dodávateľ po odsúhlasení predmetu zákazky obstarávateľom, uvedie zoznam poskytovateľov pozáručného servisu.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zákazky spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zákazky poskytuje záruku pri dodržaní podmienok súvisiacich s jeho nakladaním a uskladnením.
Obstarávateľ zálohu neposkytuje.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia Obstarávateľovi.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 23 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Obstarávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, za ktoré je obstarávateľ oprávnený fakturovať zmluvnú pokutu a vystaviť negatívnu referenciu. Uplatnením zmluvnej pokuty nezaniká právo obstarávateľa na uplatnenie náhrady škody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Študentská 1, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

04.04.2025 08:15

1,00 ks

618,00

618,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.03.2025 08:17

14.03.2025 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.03.2025 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 308
 132
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.03.2025 11:24 - Vstupná ponuka 618,00 € Cena bez DPH
14.03.2025 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka 616,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS