31118259
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Skartovač
Skartovač, kancelársky stroj
Tovar, Služba
|
1. Skartovač
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Skartovač |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Skartovač | ks | 2 | ||
| objem odpadového koša | l | 23 | ||
| pracovná lišta | mm | 230 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| funkcia rezania na častice | áno |
| funkcia zabraňujúceho nahromadenia papiera | áno |
| stupeň utajenia | DIN 66399 – 2 - vysoké požiadavky na ochranu |
| bezpečnostný stupeň podľa ISO – P-4O-1T-2E-2F-1 | |
| rezací výkon | max 13 ks |
| možnosť skartácie | papier, kreditné karty, CD, DVD |
| Skartovač | na kolieskach |
| automatický štart/stop |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Obstarávateľ požaduje dodať tovar, ktorý je originálny, nový, nepoužívaný, plne funkčný a spĺňajúci všetky technické špecifikácie. S príslušnou dokumentáciou ( záručný list, návod na obsluhu.....) v slovenskom jazyku - nedodržanie týchto podmienok sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, obstarávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou, úplne identickou špecifikáciou. |
| Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Dodávateľ do 3 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov a vyobrazenia kontaktnej osobe obstarávateľa. |
| Obstarávateľ do 3 dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne-pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
| Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, alebo nekvalitný predmet zákazky do 5 dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom Obstarávateľom. |
| Záručná doba je štandardná. |
| Dodanie predmetu zákazky na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe. |
| Záruka a servis na predmet zákazky začína plynúť odo dňa odovzdania predmetu zákazky Dodávateľa Obstarávateľovi na základe podpísaného protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky. |
| Dodávateľ po odsúhlasení predmetu zákazky obstarávateľom, uvedie zoznam poskytovateľov pozáručného servisu. |
| Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zákazky spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zákazky poskytuje záruku pri dodržaní podmienok súvisiacich s jeho nakladaním a uskladnením. |
| Obstarávateľ zálohu neposkytuje. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia Obstarávateľovi. |
| V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 23 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Obstarávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
| Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, za ktoré je obstarávateľ oprávnený fakturovať zmluvnú pokutu a vystaviť negatívnu referenciu. Uplatnením zmluvnej pokuty nezaniká právo obstarávateľa na uplatnenie náhrady škody. |
Študentská 1, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
04.04.2025 08:15
1,00 ks
618,00
618,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.03.2025 08:17
14.03.2025 10:30
14.03.2025 10:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 11.03.2025 11:24 - Vstupná ponuka | 618,00 | € | Cena bez DPH |
| 14.03.2025 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 616,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: