• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2025 16:16
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2025 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2025 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2025 14:50

Detail zákazky Z2025879

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2025 16:16
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2025 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2025 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2025 14:50

Základné údaje

Z2025879

OF-286531

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10558114

Objednávateľ

17639760

Stredisko sociálnej starostlivosti

Vl. Clementisa 51, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

43555811

Ľubica Jelačičová - Veľkoobchod OZ

Coburgova 84, Trnava, 91702, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup zeleniny ovociá a suchých strukovín

ovocie, zelenina a suché strukoviny

  • 15300000-1 - Ovocie, zelenina a súvisiace výrobky
  • 03212210-5 - Suché strukoviny

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup zeleniny ovociá a suchých strukovín
Funkcia
Priebežné dodávanie požadovaného tovaru počas zmluvného obdobia  do troch kuchýň Objednávateľa.
Dodávanie požadovaného tovaru sa bude realizovať vždy zodpovednému pracovníkovi na adresách kuchýň Objednávateľa.
Dodávanie požadovaného tovaru bude Dodávateľ realizovať na svoje vlastné náklady, ktoré musia byť súčasťou jeho cenovej ponuky na celý predmet zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Banány kilo 320
Broskyne kilo 30
Brokolica kilo 10
Cesnak kilo 40
Cibuľa kilo 340
Citróny kilo 65
Cuketa kilo 20
Čínska kapusta kilo 120
Fazuľa vylúpaná suchá kilo 15
Hrach vylúpaný suchý kilo 90
Hliva ústricová kilo 20
Hrozno stolové kilo 180
Hrstková zmes vylúpaná suchá obsahujúca šošovicu, hrach a fazuľu kilo 15
Hrušky kilo 320
Jablká kilo 550
Jahody kilo 10
Jarná cibuľka kilo 10
Kaleráb bez vňate kilo 25
Kapusta hlávková kilo 270
Kapusta hlávková červená kilo 30
Karfiol kilo 10
Kel kilo 20
Kiwi kilo 200
Kyslá kapusta kilo 240
Mandarinky kilo 170
Marhule kilo 25
Melón červený kilo 170
Melón žltý kilo 25
Mrkva bez vňate kilo 165
Nektárinky kilo 25
Paprika kilo 50
Petržlen kilo 90
Pomaranče kilo 300
Pór kilo 25
Rajčiny kilo 255
Reďkovka biela kilo 10
Reďkovka červená kilo 42
Slivky kilo 25
Šampiňóny čerstvé kilo 5
Šošovica vylúpaná suchá kilo 75
Tekvica Hokaido kilo 40
Uhorky šalátové kilo 180
Vňať petržlenová kilo 5
Zeler bez vňate kilo 110
Zemiaky čistené kilo 25
Zemiaky kilo 5400
Zmes listových šalátov (šalát mix) kilo 54
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodávateľ bude predbežne dodávať tovar, ktorý je predmetom tejto zákazky na adresy troch kuchýň Objednávateľa na základe telefonických objednávok, prípadne emailových objednávok. Plnenie predmetu zákazky je vrátane dopravy.
Dodávanie požadovaného tovaru do 24 hodín od objednania. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Uvedené predpokladané množstvo nie je pre Objednávateľa záväzné, nakoľko sa počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky počas platnosti zmluvy je prípustné.
Dodávateľ sa zaväzuje, že aj v prípade neodobrania alebo prekročenia predpokladaného množstva predmetu zákazky za zmluvné obdobie, nebude požadovať navýšenie jednotkovej ceny, alebo úhradu za neodobranie predmetu zákazky. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky počas platnosti zmluvy je prípustné.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v jeho cenovej ponuke budú zarátané všetky náklady spojené s výkonom predmetu tejto zákazky ako sú: dodanie tovaru na adresy kuchýň Objednávateľa, pohonné hmoty, mzdy pracovníkov a všetky ostatné náklady súvisiace s výkonom predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s výkonom predmetu zákazky budú súčasťou konečnej ceny počas platnosti zmluvy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nedodržanie požiadaviek objednávateľa v technickej špecifikácii predmetu zákazky a v osobných požiadavkách na plnenie zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod odstúpenia od zmluvy.
Názov Upresnenie
1. Dodávateľ predloží Objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 7 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko zoznam tovarov, ktoré sú predmetom tejto zákazky v ktorom bude uvedená cena k jednotlivých druhov tovaru za jeden kg bez DPH a s DPH. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Cena za jednotlivé druhy tovaru bude zaokrúhlená na základe matematických pravidiel, na dve desatinné miesta. Zoznam tovarov bude v originálnom vyhotovení podpísaný osobou oprávnenou konať v mene Dodávateľa. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Pri predložení zoznamu tovarov, ktoré sú predmetom tejto zákazky v ktorom bude uvedená cena k jednotlivých druhov, musí Dodávateľ dbať na to aby po vynásobení cien tovaru s presnou hodnotou počtu kilogramov bola výsledná suma zhodná s jeho vysúťaženou víťaznou ponukou bez DPH. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
2. Dodávateľ predloží Objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 7 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko  kópiu platného rozhodnutia Štátnej veterinárnej správy SR, alebo príslušnej regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o schválení prevádzky uchádzača na činnosť skladovania a obchodovania s predmetom tejto zákazky a jeho vývoz do členských štátov EÚ. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
3. Dodávateľ predloží Objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 7 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko  kópiu,  potvrdenia príslušnej regionálnej veterinárnej a potravinovej správy, že prevádzka uchádzača disponuje dopravným prostriedkom, ktorý je spôsobilý na prepravu predmetu tejto zákazky. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
4. Platba za plnenie tejto zákazky bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom, na základe faktúry doručenej Dodávateľom. Faktúra bude predložená Objednávateľovi raz za 10 dní v súlade s dodaným tovarom a dodacími listami. Splatnosť vystavenej faktúry bude 20 kalendárnych dní od jej doručenia Objednávateľovi. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
5. Na faktúre a dodacom liste musia byť uvedené ceny, ktoré boli vysúťažené v elektronickom trhovisku, a ktoré budú uvedené na zozname tovarov podľa bodu 1. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
6. Cena za predmet zmluvy je konečná, v ktorej sú zahrnuté všetky náklady na dodanie tovaru. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
7. Dodávateľ ručí objednávateľovi, že dodávaný tovar zodpovedá platným normám akosti. Zodpovedá za kvalitu predávaného tovaru Objednávateľovi pred ukončením záruky a znáša sankcie uložené kontrolnými orgánmi z titulu nekvality výroby. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
8. Objednávateľ je povinný reklamovať zistené vady na tovare v kvalite a kvantite, prípadné iné reklamačné dôvody písomnou formou bez zbytočného odkladu. V reklamácii musí byť uvedený dôvod reklamácie. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky následné uznané reklamačné nároky bude realizovať výmenou tovaru v čo najkratšom možnom čase. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ulica Vladimíra Clementisa 51, Hospodárska 62, Hodžova 38, Trnava, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

01.04.2025 07:00 — 30.09.2025 15:00

10 221,00 kilo

11 000,00

11 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.03.2025 16:16

17.03.2025 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.03.2025 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 247
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.03.2025 05:59 - Vstupná ponuka 11 000,00 € Cena bez DPH
11.03.2025 05:59 - Najvýhodnejšia ponuka 11 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS