Z2025873
OF-298184
zrušená
00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
Veterinárne zdravotnícke pomôcky
katéter, šicí materiál, sonda, trubica, hlavica, bandáž
Tovar, Služba
1. Veterinárne zdravotnícke pomôcky
|
|
---|---|
Funkcia |
Veterinárne zdravotnícke pomôcky potrebné pri práci s koňmi - vybavenie pracoviska - materiál potrebný na vyšetrovanie zvierat |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. katéter - IV-kateter 16Gx3col | ks | 10 | ||
2. katéter - IV-kateter 14Gx3,5col | ks | 30 | ||
3. katéter - IV-kateter 14Gx5,25col | ks | 20 | ||
4. katéter - IV-kateter 12Gx5,25col | ks | 10 | ||
5. katéter - endoskopický vyplachový kateter 1,3x220mm | ks | 50 | ||
6. katéter - kateter pre žrebca 7,3x1350mm sterilný | ks | 50 | ||
7. katéter - sadač.8 na preplach očí koňa | ks | 8 | ||
8. sonda - veľkosť L nosohlt. sonda19x3600mm | ks | 1 | ||
9. sonda - veľkosť M nosohlt.sonda16x3600mm | ks | 1 | ||
10. sonda - veľkosť S nosohlt.sonda13x3200mm | ks | 1 | ||
11. katéter - vypl.kateter 190cm sterilný | ks | 30 | ||
12. šijací materiál - KRUUSE PGA Naht,USP 0,90cm,30mm,ihla1/2 | ks | 72 | ||
13. Čepieľky č. 22, kompatibilné s držiakom Kruuse | ks | 200 | ||
14. Čepieľky č. 11, kompatibilné s držiakom Kruuse | ks | 200 | ||
15. Inhalačný prístroj EQUINEHALER alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
16. Trubica endotracheálna silikon I.D.22,O.D.30mm , dĺžka 90cm | ks | 1 | ||
17. Trubica endotracheálna silikon I.D.26,O.D.35mm, dĺžka 100cm | ks | 1 | ||
18. Respiračný vak 30l | ks | 1 | ||
19. Transfúzný vak 500ml | ks | 60 | ||
20. Infúzny set | ks | 50 | ||
21. Rukavice gynekologické / 100 ks/bal | bal | 50 | ||
22. Rukavice gynekologické / 50 ks/bal | bal | 50 | ||
23. Hlavice do strojčeka OSTER 40 | ks | 10 | ||
24. Hlavice do strojčeka OSTER 50 | ks | 10 | ||
25. Holiaci strojček | ks | 2 | ||
26. Bandáž absorpčná - šírka 30cm , napr. Kruuse Equipadding | ks | 30 | ||
27. Bandáž absorpčná - šírka 45cm , napr. Kruuse Equipadding | ks | 30 | ||
28. špirálový infúzny set pre malé zvieratá, Kruuse IV | ks | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
HiFlow Long term (HFLT), IV katéter vyrobený z polyuretánu, v žile môže byť až 30dní, 16G-hrúbka ihly, 3col-dĺžka katétra, napr. EQUIVET | 1. katéter - IV-kateter 16Gx3col |
HiFlow Long term (HFLT), IV katéter vyrobený z polyuretánu, v žile môže byť až 30dní, 14G-hrúbka ihly, 3,5col-dĺžka katétra; napr. EQUIVET | 2. katéter - IV-kateter 14Gx3,5col |
HiFlow Long term (HFLT), IV katéter vyrobený z polyuretánu, v žile môže byť až 30dní, 14G-hrúbka ihly, 5,25col-dĺžka katétra; napr. EQUIVET | 3. katéter - IV-kateter 14Gx5,25col |
HiFlow Long term (HFLT), IV katéter vyrobený z polyuretánu, v žile môže byť až 30dní, 12G-hrúbka ihly, 5,25col -dĺžka katétra ; napr. EQUIVET | 4. katéter - IV-kateter 12Gx5,25col |
Katéter pre endoskop, vonk. priemer 2,5 mm, vnútorný priemer 1,5mm, dlžka 220mm, koncovka pasuje na injekčné striekačky luer a luerlock ; napr. EQUIVET | 5. katéter - endoskopický vyplachový kateter 1,3x220mm |
Močový katéter pre valachov a žrebcov, atraumatický distálny hrot s 2 bočnými otvormi, ohybné PVC lekárskej kvality s PA mandrénom, sterilný ; napr. EQUIVET | 6. katéter - kateter pre žrebca 7,3x1350mm sterilný |
Subpalpebrálny katéter na dlhodobé použitie u pacienta, sada obsahuje silikónový preplachovací katéter 90cm, trokár, ihlu, injekčná nádobku s ochr.uzáverom ; napr. EQUIVET | 7. katéter - sadač.8 na preplach očí koňa |
Flexibilná sonda 19x3600mm, hladký povrch, na jednom konci 2 atraumatické bočné otvory, nie je citlivá na teplo ; napr. EQUIVET | 8. sonda - veľkosť L nosohlt. sonda19x3600mm |
Flexibilná sonda 16x3600mm, hladký povrch, na jednom konci 2 atraumatické bočné otvory, nie je citlivá na teplo ; napr. EQUIVET | 9. sonda - veľkosť M nosohlt.sonda16x3600mm |
Flexibilná sonda 13x3200mm, hladký povrch, na jednom konci 2 atraumatické bočné otvory, nie je citlivá na teplo ; napr. EQUIVET | 10. sonda - veľkosť S nosohlt.sonda13x3200mm |
Katéter na vyplachovanie maternice, PVC, 190cm, sterilný ; napr. EQUIVET | 11. katéter - vypl.kateter 190cm sterilný |
Vstrebateľný šijací materiál, USP0/EPE 3,5, fialový, 90cm, ihla 30mm, polkruh, kužeľovitý hrot, | 12. šijací materiál - KRUUSE PGA Naht,USP 0,90cm,30mm,ihla1/2 |
Nehrdzavejúca oceľ, sterilné, jednotlivé balenie, odolné voči korózii, na rukoväť č.4 | 13. Čepieľky č. 22 Kruuse |
Nehrdzavejúca oceľ, sterilné, jednotlivé balenie, odolné voči korózii, na rukoväť č.3 | 14. Čepieľky č. 11 Kruuse |
Inhalačná maska pre koňa vyvinutá na presné dávkovanie liečiv pri zápalových ochoreniach dých.ciest, pre všetky typy inhalačných aerosólov | 15. Inhalačný prístroj EQUINEHALER alebo ekvivalent |
Silikónová endotraechálna trubica s manžetou, maximálna doba sterilizácie 115°/20min | 16. Trubica endotracheálna silikon I.D.22,O.D.30mm , dĺžka 90cm |
Silikónová endotraechálna trubica s manžetou, maximálna doba sterilizácie 115°/20min | 17. Trubica endotracheálna silikon I.D.26,O.D.35mm, dĺžka 100cm |
Respiračný vak z čiernej antistatickej gumy | 18. Respiračný vak 30l |
Vak na odber, skladovanie a transfúziu plnej krvi. Na odber 500ml krvi, navarená ihla 1,6x40mm. Obsahuje 70ml CPDA antikoagulantu | 19. Transfúzný vak 500ml |
Dĺžka1,85m, vnútorný prieme 4,8mm, vonkajší priemer 6,5mm, sterilné | 20. Infúzny set |
100% polyetylén, dĺžka 90cm, hrúbka 20µm, 100 ks v balení | 21. Rukavice gynekologické / 100 ks/bal |
100% polyetylén, dĺžka 90cm, hrúbka 25µm, s krčným otvorom pre ochranu ramena, 50 ks v balení | 22. Rukavice gynekologické / 50 ks/bal |
Hlavica pre strojček Oster A5, kryogénne ošetrená, výška strihu 0,25mm | 23. Hlavice do strojčeka OSTER 40 |
Hlavica pre strojček Oster A5, kryogénne ošetrená, výška strihu 0,20mm | 24. Hlavice do strojčeka OSTER 50 |
akumulátorový 2-rýchlostný strihací strojček, 2600/3100 ot/min, rozmery DxŠxV 204x50x44mm, hmotnosť s batériou 415g, napätie 7,2V, kapacita lítium-iónovej batérie 2850 mAh, napr. Heiniger Opal, | 25. Holiaci strojček |
Medicínsky bielená savá bavlna s dĺžkou vlákna 2-2,5cm, pokrytá gázovými niťami, možno sterilizovať, 30cm x3,2m, 500g, vhodná na ochranu dolných končatín, podpora šliach a kĺbov, výplň rán, tepelná izolácia | 26. Bandáž absorpčná - šírka 30cm , napr. Kruuse Equipadding |
Medicínsky bielená savá bavlna s dĺžkou vlákna 2-2,5cm, pokrytá gázovými niťami, možno sterilizovať, 45cm x2,5m, 500g, vhodná na ochranu dolných končatín, podpora šliach a kĺbov, výplň rán, tepelná izolácia | 27. Bandáž absorpčná - šírka 45cm , napr. Kruuse Equipadding |
Infúzna súprava bez vzduchového odvzdušňovača, otočný zámok Luer Lock bez ihly, valčeková svorka regulujúca prietok, 350cm špirálová hadička, približne 20kv/ml, sterilné, nepoužívať na krv alebo zložky krvi | 28. špirálový infúzny set pre malé zvieratá, Kruuse IV |
Názov |
I. Požiadavky a súčasť predmetu zmluvy |
I.1 Dodávateľ dodá predmet zákazky a tj. rámcovej dohody (ďalej aj „zmluva“), ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom, platným na území SR. |
I.2 Požaduje sa dodávať nepoužitý a nepoškodený tovar, v originálnom balení. |
I.3 Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti, uvedené v špecifikácii. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky/zmluvy, tu uvedené, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka a plnenie dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky/zmluvy je prípustná. Objednávateľ si vyhradzuje právo na dodanie vzorky z niektorých položiek za účelom zistenia kvality predmetu zákazky v lehote 7 dní pred predpokladaným dodaním predmetu zákazky. |
I.4 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý je maximálne v prvej polovici doby použiteľnosti (v 1./2 doby spotreby). V prípade porušenia tejto povinnosti je objednávateľ oprávnený tovar neprevziať a/alebo je dodávateľ povinný tovar vymeniť v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uplatnenia požiadavky objednávateľa na výmenu. |
I.5a Predmet zákazky/zmluvy je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol zrozumiteľne vyšpecifikovaný. Ak niektorý z použitých názvov alebo opisov položiek uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru. Ekvivalent musí spĺňať ..... |
..... minimálne funkčné a akostné parametre a požiadavky, stanovené objednávateľom a bez potreby akýchkoľvek ďalších nákladov objednávateľa. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. |
I.5b V prípade, že dodávateľ ponúkne k určitej položke tovar, ktorý považuje za ekvivalentný, požaduje objednávateľ od dodávateľa, do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy – v rámci povinností dodávateľa podľa bodu II.1 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy, písomné oznámenie, že k danej položke predkladá ekvivalentný produkt. Súčasne predloží dokumentáciu k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na špecifikácie danej položky. Objednávateľ si ..... |
..... na základe podrobného porovnania dodávateľom predložených údajov o ponúkanom tovare vyhradzuje právo vyhodnotiť a rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
I.5c Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude sa toto považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy a/alebo uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi v zmysle OPEPu. Pokutu možno uložiť aj opakovane počas trvania zmluvy. |
I.6 Súčasťou dodania tovaru je - pri každom čiastkovom plnení, doprava na miesto plnenia a vynesenia na určené na pracovisko/do určenej budovy, definovanej v čiastkových objednávkach (výzvach) objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je považované za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy a/alebo uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi podľa čl. XIII ods. 13.1 Obchodných podmienok elektronickej platformy verzia 1.2 časť 2. „Všeobecné zmluvné podmienky“. |
I.7 Plnenie a dodávka predmetu zákazky/zmluvy bude realizovaná priebežne, podľa potrieb jednotlivých pracovísk objednávateľa, aj denne, vždy na základe samostatných objednávok (výziev), vystavených objednávateľom. |
I.8 V zmysle ustanovení OPEP, týkajúcich sa rámcovej dohody, objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celkovej zmluvnej cene, ale množstvo skutočne odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa. |
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy: |
II.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, konkrétne doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa: |
II.1a - položkovitý rozpočet: podrobný rozpis cien pre všetky položky - cena za mernú jednotku položky v EUR bez DPH, sadzba DPH, cena za mernú jednotku položky s DPH, a celková cena položky bez- a s DPH. Celková cena položky musí byť zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Rovnaký rozpis cien bude pre dodávateľa záväzný ako maximálny pri jednotlivých faktúrach. ..... |
...... Zároveň: - Celková cena tohto rozpočtu nesmie presiahnuť cenu uzavretej rámcovej dohody ;; - pre uchádzača a dodávateľa, identifikovaného pre DPH v inom členskom štáte EÚ, platí podmienka sadzby DPH v ponuke a vo fakturácii tak, ako je uvedená v bode III.8 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy ;; |
II. 1b - rozpis položiek s identifikáciou ponúkaného/zazmluvneného tovaru každej položky, s uvedením obchodného názvu alebo značky tovaru (príp. vrátane výrobcu), špecifikáciu/parametre tovaru, prípadne aj odkaz na webovú stránku. Z údajov podľa predchádzajúcej vety musí byť pre objednávateľa možné získať informácie získať tak, aby mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný/zazmluvnený tovar každej položky a vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie. |
II.2 Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v prípadnej dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu a zmluvnú pokutu v súlade s OPEP. |
II.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi, na vyžiadanie, karty bezpečnostných údajov k jednotlivým položkám-tovarom, príp. iné relevantné dokumenty o technickej špecifikácii tovaru - ak tento nespadá pod povinnosť evidencie kariet bezpečnostných údajov. |
III. Objednávanie, dodanie a fakturácia tovaru. |
III.1 Tovar bude objednávaný na základe čiastkových výziev, zasielaných elektronicky vždy do 16:00 hod. daného pracovného dňa. V čiastkovej výzve objednávateľ uvedie položky a ich množstvá, ktoré požaduje dodať v čiastkovom plnení, a tiež miesto dodania tovaru, t. j. pracovisko a budovu objednávateľa. Čiastková výzva môže byť v listinnej, elektronickej alebo telefonickej forme. |
III.2 Lehota plnenia je pre dodávateľa dohodnutá do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie. V odôvodnených prípadoch môže objednávateľ túto lehotu primerane skrátiť. |
III.3 Dodanie sa požaduje v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Oznámenie o termíne plnenia zabezpečí dodávateľ minimálne 1 pracovný deň vopred, osobe, uvedenej ako kontakt pri danej objednávke/výzve. |
III.4 Dodávaný tovar bude dodávateľom identifikovaný (označený) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej čiastkovej výzvy. |
III.5 Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nedodržania požiadaviek, tento tovar neprevziať. |
III.6 Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom termíne a kvalite bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, a objednávateľ si vyhradzuje právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
III.7a Fakturácia sa uskutoční na základe čiastkových objednávok (výziev), vystavených objednávateľom. Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi so splatnosťou 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Súčasťou faktúry budú aj kópie dodacích listov, potvrdených objednávateľom o prevzatí fakturovaného tovaru. |
III.7b Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti. |
III.7c Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk . Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. |
III.7d Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
III.8 Ak je Dodávateľ identifikovaný-príslušný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude ním dodaný a fakturovaný do SR z iného členského štátu EÚ, alebo ak je Dodávateľ oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebudú pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Avšak takíto dodávatelia musia vo svojej Kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR a cenu vrátane DPH príslušnej v SR. Nedodržanie uvedenej podmienky .............. |
........ bude považované za podstatné porušenie zmluvy, s nárokom na odstúpenie od nej. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR. |
III.9 V prípade, ak bude súčasťou čiastkovej výzvy aj požiadavka na doklady podľa bodu II.3 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy, dodávateľ tieto predloží (dodá) ako súčasť dodávaného tovaru čiastkovej výzvy. |
IV. Ďalšie ustanovenia o plnení zmluvy: |
IV.1 Požaduje sa, aby sa výsledná cena predmetu zákazky/zmluvy, ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie, nevymykala reálnym (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) na trhu obvyklým cenám jednotlivých položiek predmetu zákazky. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie na určenom pracovisku/ v určenej budove, a ostatné nevyhnutné náklady na plnenie predmetu zmluvy. |
IV.2 Požaduje sa, aby dodávateľ v súlade s čl. XVI bod 16.1.8 až 16.1.10 časti II. "Všeobecné zmluvné podmienky" OPEPu poskytol súčinnosť objednávateľovi pri prehodnocovaní cien tovaru, s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu. |
VI.3 Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak. |
IV.4 V prípade, ak dodávateľ nedodá predmet zákazky/zmluvy tu definovaný, v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
IV.5 Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 podľa opisu - súbor
10 856,00
8 975,05
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.03.2025 13:40
14.03.2025 10:00
14.03.2025 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.