• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2025 12:52
  •    Predkladanie ponúk
    13.03.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.03.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.03.2025 13:50

Detail zákazky Z2025871

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2025 12:52
  •    Predkladanie ponúk
    13.03.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.03.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.03.2025 13:50

Základné údaje

Z2025871

OF-296988

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10546654

Objednávateľ

37922467

Stredná priemyselná škola stavebná Emila Belluša, Staničná 4, Trenčín

Staničná 4, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

35828382

EUROSAFE s.r.o.

Smrečianska 43, Bratislava, 81105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bezpečnostný trezor

bezpečnostný trezor

  • 44421000-7 - Pancierové alebo spevnené trezory, pancierové skrinky a dvere
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bezpečnostný trezor
Funkcia
bezpečnostná trieda S2 (STN EN 14450)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bezpečnostný trezor ks ks
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Bezpečnostný trezor - rozmery výška 1000 mm, šírka 700 mm, hĺbka 500 mm, vnútorné rozmery 880x568x371mm
Použitie: použitie: dokumenty, peniaze
Počet šanónov 14
Police 2
Zámok trezorový zámok na kľúč (KL)
Záruka 24 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa dovoz a naskladnenie tovaru u objednávateľa na 2. poschodie
Požaduje sa, aby dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručil ( e-mailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa: meno a priezvisko, mailová adresa, telefonický  kontakt.
Požaduje sa, aby dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložil rozpis ceny nasledovne: Názov položky, množstvo, jednotková cena bez DPH, s DPH, cena celkom za položku ( za požadované množstvo) v Eur s DPH.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku, splatnosť 15 dní.
Dodanie tovaru prebehne v pracovných dňoch v čase od 08.00 do 13:00, dovoz tovaru dodávateľ nahlási deň vopred.
Objednávateľ je oprávnený neprevziať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Dodávateľ sa zaväzuje v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom
Nedodržanie ktorejkoľvek  podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staničná 4, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

17.03.2025 08:00 — 20.03.2025 00:00

1,00 celok

1 600,00

1 300,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.03.2025 12:52

13.03.2025 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.03.2025 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 285
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.03.2025 10:49 - Vstupná ponuka 1 599,00 € Cena s DPH
11.03.2025 12:47 - Najvýhodnejšia ponuka 1 586,70 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS