• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2025 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    13.03.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.03.2025 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.03.2025 11:20

Detail zákazky Z2025853

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2025 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    13.03.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.03.2025 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.03.2025 11:20

Základné údaje

Z2025853

OF-298118

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10546644

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

53314832

CNCteam, s.r.o.

Kasárenská 1504/51, Senica, 90501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Propagačné predmety

propagačné predmety

  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Propagačné predmety s termínom dodania do 28.05.2025
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nerezová 700 ml nepriepustná fľaša na vodu s remienkom na zápästie, farba grafitová. Potlač: jednofarebná potlač loga biela. kus 100
Plstený zápisník z RPET, obsahujúce 160 linajkových strán z recyklovaného papiera so špirálovou väzbou a pútkom na guľôčkové pero. Potlač: jednofarebná potlač loga biela. kus 100
Súprava na nápoje z recyklovaného skla. Karafa (1 l) s korkovým viečkom a 4 poháre, laserové gravírovanie 4x4cm. Potlač: jednofarebná potlač loga čierna. kus 10
Plsťový peračník RPET s bambusovým vekom a integrovaným držiakom na telefón. Pravítko: 5,5 palca a 13,5 cm. Elastický uzatvárací pásik. Potlač: biely nápis FINANČNÁ SPRÁVA. kus 100
Kuchynská zástera z bavlny, 12 druhov farieb po 10 ks. Potlač: jednofarebná potlač loga biela/čierna. kus 120
Dvojstenný termopohár, 300 ml, farba modrá. Potlač: jednofarebná potlač loga biela. kus 100
Ľahký batoh z PP plastu s gramážou 80 g/m2, 42 x 34 cm. Potlač: jednofarebná potlač loga čierna. kus 1500
Fľaša na pitie z rPET (500 ml) s viečkom z nehrdzavejúcej ocele a šnúrkou na zápästie. Potlač: jednofarebná potlač loga čierna. kus 1500
Transparentné pončo v jednotnej veľkosti, vo farebnom plastovom obale s karabínkou, rozmer: 102 x 127 cm, rôzne farby. Potlač: jednofarebná potlač loga biela. kus 1500
Okrúhla sklenená trofej v čiernej darčekovej krabičke, priemer 10 cm. Potlač: logo FS + nápis Kriminálny úrad finančnej správy. kus 25
Sklenená dekoračná plaketa, rozmer 20 x 9 cm. Potlač: logo FS + nápis Kriminálny úrad finančnej správy. kus 15
Malá darčeková papierová taška (50 % recyklovaný papier, 90 g/m²), 8 x 21x18 cm. Potlač: logo FS + nápis Kriminálny úrad finančnej správy. kus 100
Kovové guľôčkové pero s otočným mechanizmom, lesklý povrch, modrý atrament, v darčekovej krabičke. Potlač: logo FS + nápis Kriminálny úrad finančnej správy. kus 100
Tmavozelený keramický hrnček v darčekovej krabičke, objem 330 ml. Potlač: jednofarebná potlač loga biela. kus 50
Plastové guľôčkové pero, farba zelená. Potlač: biely nápis Akadémia finančnej správy. kus 2000
Blok A4 lepeny v hlave s prvym listom, počet listov 20 - 80 g BO, vnútorné listy - 1 farba, čierna jednostranne, prvý list 150 g natieraný leský papier, kartónova podložka 300 g lepenka. Potlač: farebné logo FS, nápis AKADÉMIA FINANČNEJ SPRÁVY v strede, dole nápis www.financnasprava.sk kus 2000
Taška biela farba, lesklé lamino, bavlnené držadlá (rozmer v cm 25x11x31). Potlač: jednofarebná potlač loga čierna. kus 100
Taška biela farba, lesklé lamino, bavlnené držadlá (rozmer v cm 16x8x25). Potlač: jednofarebná potlač loga čierna. kus 100
2 napolitánky v obale, 75 g. Potlač: farebné logo FS, nápis www.finacnasprava.sk kus 500
Lízatká (10g), plnofarebná potlač bieleho papierového obalu, príchute ovocný mix. Potlač: farebné logo FS. kus 1000
Vejár, farba zeleno-biela. Potlač: čierny nápis FINANČNÁ SPRÁVA kus 500
Dvojfarebná mini plážová lopta - Green. Potlač: jednofarebná potlač loga biela (na zelenej časti) kus 500
Slnečník s potlačou s vlastnou plnofarebnou grafikou, kruhový priemer 2m, plastový podstavec plniteľný vodou. Potlač: farebná potlač loga a biely nápis www.financnasprava.sk kus 3
Hodvábna kravata tmavomodrá v darčekovej krabičke z čierneho kartónu. Potlač: farebná potlač loga na krabičke. kus 10
 2. 2. Propagačné predmety s termínom dodania do 15.08.2025
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Darčeková súprava guľôčkového a guľôčkového pera Lucetto z recyklovaného hliníka - strieborná alebo ekvivalent. Potlač: farebná potlač loga kus 50
Guľôčkové pero so stylusom, kovové telo, modrá náplň, farba modrá. Potlač: biely nápis FINANČNÁ SPRÁVA. kus 200
Hrnček z nerezovej ocele s dvojitou stenou, 300 ml, v darčekovej krabičke. Potlač: jednofarebná potlač loga biela. kus 100
Plechovka s mentolkami, farba modrá. Potlač: jednofarebná potlač loga biela. kus 500
Skladací dáždnik s ochranným puzdrom, polyester, farba šedá. Potlač: jednofarebná potlač loga biela. kus 100
Poznámkový blok A5 s vlastnou potlačou, lesklý obal (250 g / m2) a 50 listov (80 g / m2) bieleho papiera. Potlač: vlastná grafika. kus 500
Pamätná plaketa na podstavci z bukového dreva v darčekovej škatuľke, rozmer 12 x 20 cm. Potlač: jednofarebná potlač loga čierna. kus 10
Vonná sviečka v plechovej krabičke s vôňou škorice. Potlač: jednofarebná potlač loga čierna. kus 100
Nepremokavá bunda, 190T polyester, farba zelená, veľkosti S 10 ks, M 10 ks, L 10 ks, XL 10 ks, XXL 10 ks. Potlač: biely nápis FINANČNÁ SPRÁVA kus 50
Bublifuk s objemom 30 ml, farba zelená. Potlač: čierny nápis FINANČNÁ SPRÁVA. kus 500
RPET plsť, puzdro na ceruzky, farba antracitová. Potlač: jednofarebná potlač loga biela. kus 300
Balzam na pery z recyklovaného ABS s vanilkovou príchuťou, farba svetlozelená. Potlač: čierny nápis FINANČNÁ SPRÁVA. kus 200
Nákupná taška s dlhými ušami, farba jablkovo zelená. Potlač: jednofarebná potlač loga biela. kus 300
Recyklovateľný papierový, 60 stránkový blok s papierovým gulôčkovým perom, červená farba, rozmer 131 x 171 mm. Potlač: jednofarebná potlač loga čierna. kus 500
Kľúčenka s karabínkou a s odnímateľným žetónom na nákupné vozíky, farba biela. Potlač: farebná potlač loga. kus 1000
Čiapka Detská Malfini® 6P Kids - Green Apple / nastaviteľná alebo ekvivalent. Potlač:  jednofarebná potlač loga čierna. kus 500
Ohybná a nastaviteľná reflexná páska, farba červená, rozmer: 235 x 29 mm. Potlač: jednofarebná potlač loga a nápisu www.financnasprava.sk čierna. kus 1000
Ohybná a nastaviteľná reflexná páska, farba modrá, rozmer: 235 x 29 mm. Potlač: jednofarebná potlač loga a nápisu www.financnasprava.sk biela. kus 1000
Ohybná a nastaviteľná reflexná páska, farba biela, rozmer: 235 x 29 mm. Potlač: jednofarebná potlač loga a nápisu www.financnasprava.sk čierna. kus 1000
Papierová taška, biela farba, rozmer 26x12x36 cm. Potlač: logo a nápis Výcvikové stredisko služobnej kynológie v anglickom jazyku, zelená farba kus 250
Aromatická visačka do auta, tvar obdĺžnik, farba biela. Potlač: logo a nápis Výcvikové stredisko služobnej kynológie Gajary. kus 250
Otočný USB kľúč v krabičke, materiál kov/plast, farba zelená - strieborná, 8 GB. Potlač: nápis Výcvikové stredisko služobnej kynológie Gajary v Anglickom jazyku. kus 200
Porcelánový hrnček, 250 ml, výpal do keramiky. Potlač: logo a nápis Výcvikové stredisko služobnej kynológie. kus 200
Tričko, 100% bavlna, farba čierna, logo s nápisom a obrázkom na prednej strane - potlač impact full front - digitálny transfer, veľkosti S-30 ks, M-50 ks, L-50 ks, XL-70 ks, XXL-30 ks.  Potlač: logo, nápis SLUŽOBNÁ KYNOLÓGIA a obrázok K9 na prednej strane, potlač na výšku v rozmere min. 25 cm. kus 230
Živicová magnetka vo vlastnom tvare, rozmer 7x9cm, plnofarebná vlastná grafika. Potlač: obrázok psa, logo služobná kynológia kus 300
Dámske funkčné športové tričko Imola z recyklovaného polyesteru s krátkym rukávom, technická tkanina alebo ekvivalent. Veľkosť S-30 ks, M-50 ks, L-30 ks. Potlač: biele logo FS na prednej strane vľavo, biely nápis Medzinárodný maratón mieru na chrbte, výška písma min. 3 cm kus 110
Pánske funkčné športové tričko Imola z recyklovaného polyesteru s krátkym raglánovým rukávom, technická tkanina alebo ekvivalent. Veľkosť M-60 ks, L-60 ks, XL-30 ks, XXL-10 ks. Potlač: biele logo FS na prednej strane vľavo, biely nápis Medzinárodný maratón mieru na chrbte, výška písma min. 3 cm kus 160
Polokošeľa piqué, rebrovaný golier a manžeta s gombíkmi, pletené manžety na rukávoch, 180 g/m², 100 % česaná bavlna ring-spun alebo ekvivalent. Dámske S-5 ks, M-5 ks + pánske XL-10 ks. Potlač: 2x biely nápis FINANČNÁ SPRÁVA, na prednej strane vľavo s min. výškou 1,5 cm, na chrbte v strede s min. výškou písma 3 cm, farebné logo (nášivka) na ľavom rukáve. kus 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.3.1 PLATOBNÉ PODMIENKY
1.3.1.1 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Rozpočet musí obsahovať jednotlivé jednotkové ceny bez DPH, cenu celkom bez DPH a cenu celkom s DPH vrátane dopravy. Dodávateľ je povinný uvádzať všetky ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.1.2 Cena je stanovená vrátane dopravy a všetkých ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru/služby na miesto plnenia.
1.3.1.3 Cena je konečná a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k Zmluve.
1.3.1.4 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.
1.3.1.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť objednávateľovi faktúru až po dodaní a prevzatí predmetu plnenia Zmluvy objednávateľovi. Súčasťou faktúry je objednávateľom potvrdený dodací list. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Cena bude dodávateľovi uhradená jednorazovo.
1.3.1.6 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti.
1.3.1.7 Na predmet plnenia Zmluvy objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
1.3.2 OSTATNÉ DOJEDNANIA
1.3.2.1 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi za účelom preukázania splnenia požadovaných technických a iných požiadaviek v Objednávkovom formulári predmetu obstarávania funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu Zmluvy, s uvedením presných názvov (obchodných značiek a typových označení) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
V prípade nesplnenia požadovaných technických a iných požiadaviek objednávateľa podľa prvej vety tohto ustanovenia, toto porušenie povinnosti je považované za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.2.2 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu oprávnenú konať za dodávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
1.3.2.3 Dodávateľ je povinný dodať riadne a včas tovar nový, nepoužitý, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami podľa funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v predmete Zmluvy a/alebo v Opisnom formulári predmetu obstarávania. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.2.4 Dodávateľ je povinný dodať tovar naraz, nie čiastkovo, na miesto dodania: Mierova 23, Bratislava., v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 14:00 hod.
1.3.2.5 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi termín a čas dodania aspoň 2 dni vopred.
1.3.2.6 Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy (Rámcovej dohody, Kúpnej zmluvy) predložiť výsledný návrh plnenia zákazky, ktorý bude o. i. obsahovať podrobnú kalkuláciu, pričom podrobná cenová kalkulácia bude obsahovať jednotkové ceny všetkých položiek bez DPH, výšku DPH, jednotkové ceny všetkých položiek s DPH, celkovú cenu s DPH a obsah spotrebiteľského balenia.
Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.2.7 Objednávateľ požaduje predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky.
1.3.2.8 Vlastný návrh plnenia zákazky je opis predmetu plnenia vytvorený Dodávateľom na základe opisu predmetu zákazky určeného Objednávateľom v Objednávkovom formulári. Uchádzač uvedie opis ponúkaného tovaru predmetu zákazky spôsobom, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý Objednávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, t.j. ponúkaný tovar dodávateľ identifikuje názvom, obchodnou značkou a pod., tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie.
Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí dodávateľ preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované Objednávateľom v opise predmetu zákazky
1.3.2.9 Objednávateľ bezodkladne po uzavretí Zmluvy, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky, a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje.
Ak Objednávateľ do lehoty podľa predošlej vety neoznámi Dodávateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia zákazky uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný Objednávateľom a uplynutie lehoty podľa predošlej vety má účinky odstúpenia od Zmluvy Objednávateľom podľa bodu 18.2 písm. u) Všeobecných zmluvných podmienok OPEP.
1.3.2.10 Objednávateľ posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa (predložený Dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú Objednávateľom v opise predmetu zákazky.
1.3.2.11 Objednávateľ zašle Dodávateľovi do 3 pracovných dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy podklady nevyhnutné pre plnenie predmetu zákazky (texty, logá, nápisy).
1.3.2.12 Dodanie predmetu zákazky bude rozdelené na 2 termíny ako je uvedené v názvoch položiek: 1. Propagačné predmety s termínom dodania do 28.05.2025 a 2. Propagačné predmety s termínom dodania do 15.08.2025. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierová 23, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

18.03.2025 10:00 — 15.08.2025 23:59

2,00 súbor

48 392,35

39 343,37

Vlastný návrh plnenia zákazky je opis predmetu plnenia vytvorený Dodávateľom na základe opisu predmetu zákazky určeného Objednávateľom v Objednávkovom formulári. Uchádzač uvedie opis ponúkaného tovaru predmetu zákazky spôsobom, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý Objednávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, t.j. ponúkaný tovar dodávateľ identifikuje názvom, obchodnou značkou a pod., tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí dodávateľ preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované Objednávateľom v opise predmetu zákazky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.03.2025 09:18

13.03.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.03.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 169
 61
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.03.2025 15:31 - Vstupná ponuka 46 725,00 € Cena s DPH
11.03.2025 15:31 - Najvýhodnejšia ponuka 46 725,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS