• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2025 13:49
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2025 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2025 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2025 09:05

Detail zákazky Z2025815

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2025 13:49
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2025 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2025 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2025 09:05

Základné údaje

Z2025815

OF-298127

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10535125

Objednávateľ

31701914

Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť

Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK

Dodávateľ

31720943

Steeling, s.r.o.

Plzenská 8/1843, Košice - Západ, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náhradné diely na autobusy Sor NB12,NB18 - podvozok

Náhradné diely, autobus,Sor NB12,NB18,podvozok

  • 34121100-2 - Autobusy verejnej dopravy
  • 34139200-2 - Samotný podvozok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náhradné diely na autobusy Sor NB12,NB18
Funkcia
Nákup náhradných dielov na autobusy Sor NB12,NB18 za účelom výmeny poškodených alebo opotrebovaných dielov za nové
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
40X1000   Hadica silikónová 40x1000 ks 5
4324100022   Sada opravárenská sušiča vzduchu Wabco ks 10
55701005053000   Puzdro poistné AC9 005 053 ks 10
55701010078   Viko horné úplné AC1 010 078- A náprava /veľké/ ks 5
55701062096   Skrutka A 8 AC1   062 096 (213196008) ks 10
55790010009   Teleso pravé ks 2
990736008084   Skrutka spojovacia   0736008084 ks 12
99304130065   Sada opr. K0009 ks 4
993119420530   Kardan AXL 3A   119 900 ks 3
99733406   Hrdlo uhlové T ks 10
99741626   Hrdlo odlučovača ks 10
99743302   Hrdlo ks 12
999563205   Rozdeľovač progresívny PRA 03-751 ks 1
D50/150/150   Koleno silikónové 50x150x150 ks 20
K0009   Opravárenská sada KNORR K0009 ORIGINÁL ks 5
KS16*150/K90   Hadica koleno silikónové 16x150/90° ks 20
OKR20030   O-krúžok 20,0x3,0 DIN3771 ks 100
SH3250/12W2   Spona hadice 32-50 (označenie na spone W2) ks 100
SPA6  Spojka komplet PA 6 ks 10
VPA6   Vložka spojky PA 6 ks 22
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predávajúci poskytne jednotkové ceny bez DPH do 24 hodín od uzatvorenia zmluvy na základe ktorých bude vystavená objednávka
Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru
Náhradné diely musia byť nové, originálne alebo kvalitatívne rovnocenné s originálmi.
Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky
Súčasťou dodávky pri doručení tovaru musí byť aj dodací list s číslom objednávky a cenami jednotlivých náhradných dielov uvedených bez DPH
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, kupujúci vráti predávajúcemu faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od doručenia
Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu.
Kupujúci si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy ak: 1.nebude dodržaná kvalita n.d., 2.nebude dodržaná lehota dodania n.d., 3.nebude dodržaná cena a množstvo n.d.
V prípade reklamácie v záručnej dobe, je dodávateľ povinný osobne prevziať reklamovaný tovar, alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia zákazky na servisné miesto na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vybaviť reklamáciu do 30 dní od dňa uplatnenia reklamácie objednávateľom a oznámiť výsledok jej vybavenia. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady doručiť opravený resp. vymenený tovar na miesto plnenia zákazky, termín doručenia oznámiť e-mailom objednávateľovi. V prípade, že dodávateľ závadu neodstráni a nevie ani vykonať výmenu tovaru za iný, vybaví reklamáciu vrátením kúpnej ceny tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornádska 10, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

18.03.2025 13:30

1,00 celok

4 010,00

4 010,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.03.2025 13:49

11.03.2025 08:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.03.2025 08:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 261
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.03.2025 13:11 - Vstupná ponuka 4 010,00 € Cena bez DPH
10.03.2025 13:11 - Najvýhodnejšia ponuka 4 010,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS