• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2025 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    14.03.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.03.2025 11:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.03.2025 12:10

Detail zákazky Z2025806

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2025 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    14.03.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.03.2025 11:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.03.2025 12:10

Základné údaje

Z2025806

OF-298125

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10552475

Objednávateľ

00596825

"FÉNIX"Zariadenie sociálnych služieb Levice

Komenského ul. 1033/29, Levice, 93401, SVK

Dodávateľ

48294454

Limas s.r.o.

Obchodná ul. 1667, Krupina , 96301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mäso a mäsové výrobky

potraviny, bravčové mäso, hovädzie mäso, mäsové výrobky

  • 15131400-9 - Bravčové výrobky
  • 15113000-3 - Bravčové mäso
  • 15111100-0 - Hovädzie mäso
  • 15100000-9 - Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
  • 15131220-3 - Slanina
  • 15131230-6 - Saláma
  • 15131410-2 - Šunka
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mäso a mäsové výrobky
Funkcia
zabezpečenie potravín v kvalite podľa platných noriem podľa potrieb objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
bravčová krkovička čerstvá bez kosti kg 293
bravčové karé čestvé bez kosti kg 1007
bravčové kosti kg 250
bravčové plece bez kosti kú.čerstvé kg 4669
bravčové stehno bez kosti kú.čerstvé kg 900
hovädzie zadné bez kosti čerstvé kg 40
jaternice čerstvé,podiel bravčového mäsa min 45%,ryža min 25% kg 40
udená klobása ,podiel mäsa min. 60% kg 208
oškavky kg 100
párky bratislavské,podiel bravčového mäsa min 60%,hov.mäsa min 21% kg 350
Bravčová pečeň kg 120
pečeňový syr,podiel bravčovej pečene min.38%,bravč,mäso min 34% kg 190
parizer saláma kg 20
saláma jemná - so zeleninou kg 130
Párky obyčajné kg 50
bravčová šunka podiel bravčového mäsa min 50% kg 450
Šunka bravčová - nárez 100g, podiel mäsa min 75% ks 532
slanina údená Iberia kg 100
špekačky,podiel bravčového mäsa min 54% hovädzie mäso min 26% kg 210
údená krkovička bez kosti podiel min. 75% brav. mäsa kg 100
Malokarpatská saláma kg 120
Šunka debrecínska kg 30
Údená bravčová krkovička BK podiel min 75% brav. mäsa kg 128
Oškvarky kg 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby Akosť 1. trida
Množstvá tovarov sú určené od súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné.
Pri položkách 8,14,15 a 19 sa pripúšťa ekvivalent v názve výrobku pri dodržaní požadovaného zloženia.
Všetky položky predmetu zákazky musia byť dodávané v chladenom nie mrazenom stave na chladenom mäse sa nevyskytujú známky po zamrznutí respektíve zmrazení
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovných dňoch od 7,00 - do 14,00 hod., dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi
Splatnosť faktúry od doručenia je 30 dní, faktúra musí obsahovať číslo objednávky, súčasťou faktúry je dodací list, podpísaný zástupcami oboch zmluvných strán. V prípade, že faktúra nespĺňa požadované náležitosti, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť bez zaplatenia v lehote splatnosti. Dňom doručenia opravenej faktúry začína plynúť nová lehota splatnosti v zmysle dohodnutých platobných podmienok. Dodávateľ požaduje 1x faktúru v listinnej podobe
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé a schválené s náležitými dokladmi RVaPS na prepravu predmetu zákazky.
Obaly , označenie a preprava tovaru bude v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v platnom znení vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, platných právnych predpisov k tomu zákonu, hygienických noriem a Potravinového kódexu SR, bez viditeľných známok poškodenia a kontaminácie.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávok kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu. Pri každej dodávke čerstvého mäsa žiadame priložiť doklad o pôvode mäsa (chov), zabití a delení.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo mailom podľa potrieb objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť nacenenie predmetu zákazky v ktorom dodávateľ uvedie jednotkové ceny všetkých tovarových položiek aj bez DPH aj s DPH.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Názov Upresnenie
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na prevádzkovanie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy pred samotným plnením zmluvy predložiť doklad o oprávnení dodávať tovar. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: Certifikát bezpečnosti potravín ISO 22000:2005 - Systémy manažérstva bezpečnosti potravín alebo Značky kvality SK alebo HACCP alebo podobnej kvality, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: doložiť doklad opravidelnosti veterinárneho dohľadu za posledných 5 mesiacov Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 1033/29, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 súhrn položiek zákazky

42 027,00

42 027,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.03.2025 11:16

14.03.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.03.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 148
 41
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.03.2025 11:23 - Vstupná ponuka 42 020,00 € Cena s DPH
14.03.2025 07:22 - Najvýhodnejšia ponuka 42 002,51 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS