• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.03.2025 15:20
  •    Predkladanie ponúk
    12.03.2025 16:16
  •    Ukončenie zákazky
    12.03.2025 17:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.03.2025 17:25

Detail zákazky Z2025798

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.03.2025 15:20
  •    Predkladanie ponúk
    12.03.2025 16:16
  •    Ukončenie zákazky
    12.03.2025 17:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.03.2025 17:25

Základné údaje

Z2025798

OF-298112

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10540372

Objednávateľ

00328758

Mesto Rožňava

Šafárikova 29, Rožňava, 04801, SVK

Dodávateľ

56214863

fpoho s.r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Univerzálne využiteľné darčekové poukážky

darčekové poukážky, poukážky na regeneráciu,

  • 30199750-2 - Poukážky
  • 98390000-3 - Iné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Viacúčelové poukážky na regeneráciu pracovnej sily
Funkcia
Univerzálne využitie darčekových poukážok - kultúrne a športové podujatia, nákup drogérie, potravín, kozmetiky, liekov a vitamínov, elektroniky, kníh, oblečenia, obuvi, vzdelávanie, wellness, prípadne iné využitie.
Darčekové poukážky v papierovej forme.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota poukážky EUR 5
Predpokladané množstvo poukážok v hodnote á 5,- € ks 2600
Nominálna hodnota poukážky EUR 10
Predpokladané množstvo poukážok v hodnote á 10,- € ks 4498
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
poukážka obsahuje lehotu platnosti,  nominálnu hodnotu poukážky, názov a logo dodávateľa
Platnosť poukážok do 31.12.2026
Požadovaný počet zazmluvnených prevádzok na území SR min. 1500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Uvedený počet darčekových poukážok je len predpokladaný. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo - na základe čiastkových objednávok -  môže byť nižšie alebo rovné ako uvedené predpokladané množstvo tovaru a je viazané na potreby objednávateľa. Počet plánovaných čiastkových objednávok je 2. Prvá v termíne 3-4/2025 a druhá v 9-10/2025.
Objednávateľ požaduje dodanie objednávaného množstva poukážok na miesto plnenia podľa písomnej objednávky. Miesto dodania: mesto Rožňava.
Celková cena za poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty poukážky v mene EUR (euro) a výškou provízie v mene EUR (euro) vrátane DPH.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním, plnením predmetu zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nebude účtovať objednávateľovi žiadne ďalšie poplatky a provízie iné ako tie, ktoré sú uvedené v zmluve.
Objednávateľ uhradí oprávnenému (dodávateľovi) účtovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Požaduje sa predložiť k faktúre /alebo vo faktúre/ podrobný rozpis ceny za jednotlivé položky a cena spolu. Faktúru za dodanie poukážok doručí dodávateľ do sídla objednávateľa.
Objednávateľ požaduje dodanie poukážok zviazaných v knižke alebo v obálke na meno a priezvisko zamestnanca. Na obálke bude uvedená celková hodnota poukážok a meno zamestnanca.
Dodanie poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od doručenia objednávky.
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie poukážok v papierovej forme.
Objednávku na dodanie poukážok môže objednávateľ zadať poštou, alebo e-mailom, kontaktnou osobou objednávateľa. Počet objednávok - 2.
Dodávateľ doloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy zoznam obchodných miest, kde je možné použiť darčekovú poukážku (minimálne okres Rožňava, mesto Košice) a aktualizovaný rozpis jednotkových cien.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Názov Upresnenie
Poukážky musia byť zviazané v knižke alebo v obálke na meno a priezvisko zamestnanca. Úspešnému uchádzačovi - dodávateľovi bude po uzavretí zmluvy bez zbytočného odkladu dodaný zoznam zamestnancov (v rozsahu meno a priezvisko), s konkrétnym počtom poukážok, resp. sumy na osobu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

12

1,00 súbor

57 980,00

57 980,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.03.2025 15:20

12.03.2025 16:16

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.03.2025 16:31

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 464
 54
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.03.2025 07:42 - Vstupná ponuka 57 979,99 € Cena s DPH
07.03.2025 07:42 - Najvýhodnejšia ponuka 57 979,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS