• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.03.2025 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2025 09:50

Detail zákazky Z2025790

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.03.2025 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2025 09:50

Základné údaje

Z2025790

OF-298090

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10558102

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

36574988

EUROVIA - Kameňolomy, s.r.o.

Osloboditeľov 66, Košice, 04017, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drvené kamenivo frakcie 2-5 pre opravy vozovky vysprávkovou súpravou TURBO s dopravou

drvené kamenivo frakcie 2-5

  • 44113900-4 - Materiály na údržbu ciest
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Drvené kamenivo frakcie 2-5 pre opravy vozovky vysprávkovou súpravou TURBO.
Funkcia
Drvené kamenivo frakcie 2-5 pre ručné vysprávky vozoviek alebo opravy tryskovou metódou vysprávkovými súpravami TURBO  spĺňajúce normu STN EN 13043 a KLK 1/2021.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.1. Stredisko Ružomberok tona 150
1.2. Stredisko Liptovský Hrádok tona 150
Parametre - frakcia (granulometria - zrnitosť) mm 2 5
Obsah jemných častíc menších ako 0,063 mm ʄ 1
Trieda zrnitosti Gc 90/15
Nasiakavosť WA24 2
Odolnosť proti rozdrobovaniu, súčiniteľ Los Angeles LA 20
Odolnosť proti zmrazovaniu alebo rozmrazovaniu F 1
Odolnosť proti vyhladzovaniu PSV ≥ 55
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
druh kameniva- petrografický opis kyslé kamenivo (andezit - droba)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesta plnenia - stredisko Ružomberok a Liptovský Hrádok.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane nakládky, dopravy, vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania požiadaviek.
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy poskytne rozpis - jednotkové ceny bez DPH, s DPH na uvedený druh tovaru.
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy predloží doklady /originály alebo kópie / potvrdzujúce vhodnosť kameniva pre opravy vozovky v zmysle STN EN 13043  a KLK 1/2021.
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom.
Tovar bude odoberaný podľa potreby objednávateľa, na základe objednávok. Termín dodania: do 48 hodín od prijatia e-mailovej objednávky. Minimálny jednorázový  odber na miesto dodania bude 25 ton, prípadne po dohode medzi objednávateľom a dodávateľom aj iné množstvo.
Termín a miesto dodania predmetu zákazky bude upresnený v objednávke (písomne, mailom, telefonicky).
Dodávateľ berie na vedomie, že maximálny počet tovaru nemusí byť odobratý.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.
Faktúra bude vystavená na základe potvrdených dodacích listov.
Fakturácia bude vykonávaná raz mesačne podľa skutočne odobratého množstva.
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi.
Ak v momente uzavretia zmluvy, nie je dodávateľ (ak má povinnosť) zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Ak k zápisu nedôjde ani do 10 dní od momentu uzavretia Zmluvy, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Stráňami 4, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

12

300,00 tona

8 769,00

8 769,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.03.2025 12:42

17.03.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.03.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 314
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.03.2025 08:06 - Vstupná ponuka 8 760,00 € Cena bez DPH
17.03.2025 08:06 - Najvýhodnejšia ponuka 8 760,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS