• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.03.2025 12:27
  •    Predkladanie ponúk
    10.03.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.03.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.03.2025 13:50

Detail zákazky Z2025789

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.03.2025 12:27
  •    Predkladanie ponúk
    10.03.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.03.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.03.2025 13:50

Základné údaje

Z2025789

OF-297989

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10528623

Objednávateľ

186490

Technické a záhradnícke služby mesta Michalovce

Partizánska 55, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

45329478

ŠTÝL EU s.r.o.

Vyšný Kazimír 23, Vyšný Kazimír, 09409, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náhradné diely na krovinorezy STIHL

STIHL, náhradné diely, krovinorez, strunová kosačka

  • 16311100-9 - Kosačky trávnikov, parkov alebo športovísk
  • 34913000-0 - Rôzne náhradné diely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náhradné diely na krovinorezy STIHL
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cievka AutoCut AC 25 - 2 ks 2
Cievka AutoCut AC 30/40-2 ks 40
Cievka AC AutoCut 36/46-2 ks 20
Dvojramenný popruh ku krovinorezu Nevada ks 20
Filter vzduchu pre krovinorez FS460 ks 10
Žacia struna nylon, priemer 2,4 mm, dĺžka 253 m/balenie,  kruhový profil ks 12
Žacia struna nylon, priemer 3,0 mm, dĺžka 162 m/balenie,  kruhový profil ks 50
Palivová pumpička s rozmermi 21,6 mm*18 mm ks 20
Púzdro vyžínacej hlavy AutoCut 36-2 ks 30
Púzdro vyžínacej hlavy AutoCut 46-2 ks 30
Pružina hlavice ks 40
Dolný diel  cievky Autocut AC 25-2 ks 2
Dolný diel  cievky Autocut AC 36-2, 46-2 ks 25
Mazací tuk na prevodovky balenie 80g ks 15
Žacia hlava AutoCut 46-2 ks 15
Zapaľovacia sviečka 2-takt PR17YC BRISK ks 20
Zapaľovacia sviečka pre FS130 ks 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zákazky je nový, doposiaľ nepoužitý tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie.
Zmluvné strany za zaväzujú navzájom si oznámiť svoje kontaktné osoby, ich e-mailové adresy a telefónne čísla do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. V rovnakej lehote je Dodávateľ povinný predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy, najmä prijať a potvrdiť objednávku predmetu plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet - záväzný rozpis všetkých položiek tovaru v zložení: obchodný názov tovaru, jednotková cena za každú položku bez DPH, cena položky v požadovanom množstve bez DPH, cena celkom bez DPH. Záväzný rozpis položiek tovaru bude neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy (príloha Rámcovej dohody). Nepredloženie aktualizovaného rozpočtu je porušenie povinnosti dodávateľa podstatným spôsobom.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 3 dní. Prebratie tovaru Objednávateľom je možné iba v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00 hod.
Pri tejto Rámcovej dohode - periodicita zasielania objednávok Objednávateľa počas platnosti tejto Rámcovej dohody je štandardne  1x mesačne. Objednávateľ si vyhradzuje právo zasielať objednávky aj kedykoľvek podľa svojej aktuálnej  potreby.
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá tovaru a sortiment bližšie špecifikuje podľa aktuálnej potreby v jednotlivých objednávkach.
Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za danú položku obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy a tiež všetky dane, clá, poplatky, (doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste plnenia, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na požadované miesto plnenia : Partizánska 55. 07101 Michalovce.
Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru až po riadnom odovzdaní a prevzatí predmetu plnenia Objednávateľom na základe dodacieho listu potvrdeného Objednávateľom a Dodávateľom. Lehota splatnosti faktúry je stanovená na 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dodávateľ doručí faktúru okrem korešpondenčnej adresy aj na e-mailovú adresu tazsmi@tazsmi.sk.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet kúpy uvedený v technickej špecifikácií tejto zmluvy spoločne s dokladmi, ktoré sú potrebné na prevzatie a užívanie predmetu kúpy a ktorými sú dodací list so základnými údajmi o dodávke.
Objednávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením výrobku, uvedením zloženia výrobku, dátumu spotreby a s návodom na použitie v slovenskom resp. českom jazyku. V prípade, ak sa označenie výrobku, uvedením zloženia výrobku, dátumu spotreby a návodu na použitie v slovenskom resp. českom jazyku nenachádza na etikete výrobku, nebude Objednávateľom prevzatý.
Dodávateľ sa zaväzuje  jednotlivé  tovary dodať s vyznačenou minimálnou trvanlivosťou (záručná doba) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacom liste. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar najmenej v 1/2 lehoty záručnej doby garantovanej výrobcom či príslušnou normou.
Ak Dodávateľ poruší povinnosť dodať plnenie riadne a včas podľa tejto zmluvy, je Objednávateľ oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu podľa bodu 13.1 VZP. Zmluvná pokuta účtovaná Dodávateľovi v súlade s touto zmluvou a jej prílohami je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty Dodávateľovi, a to na bankový účet Objednávateľa.
Za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje porušenie povinnosti dodať plnenie riadne a včas podľa zmluvy v súlade s požiadavkami špecifikovanými v technickej špecifikácii predmetu zmluvy a pokynmi Objednávateľa. Dodávateľ berie na vedomie, že v súlade s bodom 18.2 písm. a) VZP je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy, ak Dodávateľ podstatne poruší zmluvu alebo VZP.
Objednávateľ požaduje dodanie originálnych dielov STIHL.  Objednávateľ nepripúšťa  ekvivalentné plnenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Partizánska 55, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

10

1,00 súpis

3 148,00

3 148,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.03.2025 12:27

10.03.2025 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.03.2025 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 335
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.03.2025 10:14 - Vstupná ponuka 2 559,35 € Cena bez DPH
10.03.2025 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka 2 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS