• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2025 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    07.03.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.03.2025 12:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.03.2025 12:15

Detail zákazky Z2025762

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2025 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    07.03.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.03.2025 12:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.03.2025 12:15

Základné údaje

Z2025762

OF-284540

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10522656

Objednávateľ

00603406

Mestská časť Bratislava - Dúbravka

Žatevná 2, Bratislava, 84402, SVK

Dodávateľ

31318762

FCC Slovensko, s.r.o.

Bratislavská 18, Zohor, 90051, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odvoz odpadu veľkokapacitnými kontajnermi a jeho likvidácia

odvoz odpadu, likvidácia odpadu, veľkokapacitné kontajnery

  • 90513000-6 - Služby na spracovanie a likvidáciu nie nebezpečného odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odvoz odpadu veľkokapacitnými kontajnermi a jeho likvidácia
Funkcia
Zber a odvoz odpadu veľkokapacitnými kontajnermi s jeho následnou likvidáciou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veľkokapacitný kontajner (pristavenie, odvoz, likvidácia odpadu, vrátane prípadného dočistenia) - objem 7 m3 (iné objemy kontajnerov nebudú akceptované) ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Poskytovateľ garantuje, že počas trvania zmluvného vzťahu s objednávateľom je držiteľom povolenia na nakladanie s príslušnými druhmi odpadu v zmysle Zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a od momentu jeho prevzatia je osobou zodpovednou za nakladanie s ním. Príslušné povolenie poskytovateľ predkladá objednávateľovi pri uzatvorení zmluvy.
Objednávateľ vyžaduje od poskytovateľa dočistenie stojiska a okolia veľkokapacitného kontajnera, ak je dočistenie potrebné, bez zbytočného odkladu a v ten istý pracovný deň ako bol odvezený kontajner. Náklady na prípadné dočistenie stojiska a okolia veľkokapacitného kontajnera sú súčasťou ceny za veľkokapacitný kontajner a nesmú byť účtované naviac. Odpad z dočisťovania, ktorý sa už nezmestí do pristaveného veľkokapacitného kontajnera bude naložený do ďalšieho veľkokapacitného kontajnera.
Poskytovateľ musí mať počas trvania zmluvného vzťahu s objednávateľom uzatvorenú zmluvu s obcou podľa § 81 ods. 13 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch na nakladanie s príslušnými druhmi odpadov s ktorými nakladá na základe tejto zmluvy. Príslušnú zmluvu poskytovateľ predkladá objednávateľovi pri uzavretí zmluvy.
Poskytovateľ je zodpovedný za dodržiavanie VZN 6/2020 o nakladaní s komunálnymi odpadmi a drobnými stavebnými odpadmi na území hlavného mesta SR Bratislavy vrátane jeho zmien a doplnkov a uplatňovať povinnosti z neho vyplývajúce.
Poskytovateľ musí mať minimálne 2 ročnú prax v poskytovaní rovnakého predmetu služieb.
Poskytovateľ nesmie poskytovať službu formou subdodávky ale musí byť schopný plniť poskytovanie služby v plnom rozsahu sám.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Interval opakovaných plnení každý mesiac pri rámcovej dohode
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Názov Upresnenie
Predmetom zákazky je: 1) pravidelné pristavenie a odvoz kontajnerov na zber objemného odpadu z domácnosti a likvidácia tohto odpadu. Týždenne treba pristaviť 3 ks kontajnerov na max. dva dni na miesta podľa rozpisu. Kontajnery sa po dohode s objednávateľom nebudú pristavovať v období kedy to klimatické podmienky neumožňujú.
Predmetom zákazky je ďalej: 2) pristavenie a odvoz kontajnerov na zber objemného odpadu z domácností a likvidácia tohto odpadu na základe objednávky. Dvakrát ročne je potrebné pristaviť po 30 kontajnerov pre účely jarného a jesenného upratovania v MČ. Presný rozpis miest poskytne objednávateľ vopred, doba pristavenia je min.1-max.3 dni.
Predmetom zákazky je ďalej: 3) pristavenie a odvoz kontajnerov na zber objemného odpadu z domácností a likvidácia tohto odpadu na základe objednávky. Objednávateľ si môže podľa potreby objednať pristavenie kontajnerov aj naviac k bodom 1) a 2). Presný rozpis miest poskytne objednávateľ vopred, doba pristavenia je min.1-max.3 dni.
Poskytovateľ zabezpečuje pristavenie veľkokapacitného kontajnera, dočistenie stojiska po odvoze, stojné a odvoz veľkokapacitného kontajneru na miesto spracovania a likvidácie odpadu. Cena likvidácie odpadu vrátane dočistenia je konečná a nie je možné ju navyšovať bez ohľadu na druhovú skladbu odpadu alebo množstva odpadu v kontajneri.
Poskytovateľ obdrží harmonogram pristavovania kontajnerov pre pravidelný odvoz objemného a drobného stavebného odpadu obyvateľov s názvami ulíc a termínmi pristavenia vždy na minimálne 7 pracovných dní vopred. Poskytovateľ je povinný pristaviť kontajnery na dohodnuté miesto a v dohodnutom termíne.
Poskytovateľ je povinný vyhotovovať tesne pred odvozom fotodokumentáciu naplnenosti kontajnera a okolia kontajnera za účelom potreby dočisťovania miesta. V prípade ak poskytovateľ nepredloží fotodokumentáciu kontajnerov pred dočistením a po ňom, nie je oprávnený faktúrovať dodatočný kontajner použitý na odvoz odpadu z dočisťovania. Poskytovateľ je oprávnený faktúrovať len dostatočne naplnený kontajner z dočisťovania.
Poskytovateľ je povinný byť poistený v súvislosti s vykonávaním predmetu tejto zmluvy platnou poistnou zmluvou na poistenie svojej zodpovednosti za škodu počas platnosti tejto zmluvy
Zmluva je podpísaná na dobu určitú resp. do vyčerpania celkového počtu vysúťažených kontajnerov.
V prípade, že kontajner nie je možné pristaviť na dohodnuté miesto, poskytovateľ telefonicky upovedomí objednávateľa a ten určí náhradné miesto pristavenia. V prípade, ak sa mu nepodarí skontaktovať s objednávateľom poskytovateľ pristaví kontajner na iné vhodné miesto nie však ďalej ako 50 m od miesta určenom v harmonograme.
Miesto pristavenia veľkokapacitných kontajnerov: kataster mestskej časti Bratislava-Dúbravka
Poskytovateľ predkladá k fakturácii fotodokumentáciu kontajnerov pred odvozom spolu s originálmi vážnych lístkov.
Poskytovateľ musí byť schopný na žiadosť objednávateľa odstraňovať a zlikvidovať veľkoobjemový odpad uložený na verejnom priestranstve
Objednávateľ má právo na uplatnenie zmluvnej pokuty voči poskytovateľovi vo výške 0,05 % z ceny príslušného plnenia za každý začatý deň porušenia dohodnutých podmienok zo strany poskytovateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žatevná 2, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

17.03.2025 12:00

1,00 celok

79 000,00

79 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.03.2025 09:26

07.03.2025 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 241
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.03.2025 20:10 - Vstupná ponuka 73 431,00 € Cena s DPH
07.03.2025 11:48 - Najvýhodnejšia ponuka 71 955,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS