• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.03.2025 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    06.03.2025 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    06.03.2025 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.03.2025 11:05

Detail zákazky Z2025745

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.03.2025 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    06.03.2025 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    06.03.2025 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.03.2025 11:05

Základné údaje

Z2025745

OF-297983

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10517548

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

36365556

LABO - SK, s.r.o.

Slávičie údolie 102/A, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chemikálie do laboratória

HPLC, štandard, chemikália

  • 24310000-0 - Základné anorganické chemikálie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chemikálie do laboratória
Funkcia
vybavenie pracoviska pri prebiehajúcom výskume
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. 2,2-Diphenyl-1-picrylhydrazyl g 1
2. (±)-6-Hydroxy-2,5,7,8- tetramethylchromane-2-carboxylic acid 97% g 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. 2,2-Diphenyl-1-picrylhydrazyl 1. Štandard pre HPLC a iné spektrofotometrické merania - 2,2-difenyl-1-pikrylhydrazyl je voľný radikál, ktorý vykazuje schopnosť akceptovať vodík voči antioxidantom.
2. (±)-6-Hydroxy-2,5,7,8- tetramethylchromane-2-carboxylic acid 97% 2. Štandard pre HPLC a iné spektrofotometrické merania - Kyselina (±)-6-hydroxy-2,5,7,8-tetrametylchróman-2-karboxylová (Trolox) vykazuje lapač radikálov a antioxidačné aktivity
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy.
2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
3. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale, ktorý zodpovedá Slovenským technickým normám a normám EÚ.
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny ( rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH ) a presnú identifikáciu ním ponúkaného tovaru (značka, typ, výrobca), prípadne podkladov tak, aby objednávateľ vedel jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických a funkčných špecifikácií a vlastností ponúkaného tovaru.
4a. Nepreukázanie splnenia všetkých požadovaných technických a funkčných špecifikácií a vlastností ponúkaného tovaru bude považované za nesplnenie predmetu zmluvy a za podstatné porušenie zmluvných podmienok, s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
5. V prípade preukázania splnenia všetkých požadovaných technických a funkčných špecifikácií a vlastností ponúkaného tovaru zašle objednávateľ dodávateľovi bezodkladne emailom informáciu o prijatí/akceptácii. Informácia o prijatí bude obsahovať okrem toho aj údaje o kontaktnej osobe plnenia zmluvy a tiež podrobnosti o náležitostiach FA.
6. V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa na predmet zákazky/zmluvy. Kúpna cena je cena určená vrátane všetkých služieb a dokladov požadovaných v rámci predmetu zmluvy.
7. Dodanie sa požaduje v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Dodávateľ spresní a oznámi termín dodania tovaru najneskôr 2 pracovné dni pred jeho dodaním kontaktnej osobe, definovanej v oznámení o akceptácií.
8. Po odovzdaní predmetu zmluvy podľa zmluvných podmienok, dodávateľ vyhotoví a podpíše preberací protokol, resp. dodací list, ktorý objednávateľ po prevzatí tovaru písomne potvrdí podpisom kontaktnej osoby a odtlačkom pečiatky.
9. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo k tovaru dňom jeho prevzatia v mieste plnenia, ktorý je zároveň aj dňom potvrdenia o prevzatí tovaru, potvrdeného podpisom objednávateľa a odtlačkom pečiatky na dodacom liste ako aj podpisom dodávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol, resp. dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar.....
.....Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevzatie chybnej, poškodenej alebo nekompletnej dodávky.
10. Nedodržanie v tejto zmluve uvedenej funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
11. Splatnosť faktúry je 60 dní od doručenia objednávateľovi.
12. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu: fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
12a. Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
12b. Faktúra musí obsahovať aj náležitosti a údaje, týkajúce sa zdroja financovania predmetu zmluvy, predovšetkým identifikáciu projektu, a ostatné údaje, ktoré budú objednávateľom uvedené v oznámení o akceptácii (podľa bodu 5b. tejto zmluvy). Dodávateľ je zároveň povinný uviesť na faktúre odkaz na zastrešujúci projekt POO: „Early stage granty – UVLF“, kód projektu: 09I03-03-V05-00017
12c. Súčasťou faktúry musí byť kópia/sken dodacieho listu/preberacieho protokolu, potvrdeného objednávateľom (podľa podmienok tejto zmluvy).
13. Predmet plnenia - požadovaný tovar, musí spĺňať všetky, v špecifikácii definované kvalitatívne a kvantitatívne parametre a úžitkové vlastnosti, z dôvodu ich použitia v nastavenej metodike výskumu verejného obstarávateľa/objednávateľa, a zároveň, aby nebola ovplyvnená porovnateľnosť výsledkov kontinuálneho výskumu a/alebo diagnostiky (v prípade zmeny diagnostickej súpravy by mohlo dôjsť k falošne zmeneným, pozitívnym, resp. negatívnym, výsledkom).
14a. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k stanovenej špecifikácii, požaduje objednávateľ do dvoch pracovných dní po uzavretí zmluvy, písomné oznámenie dodávateľa (emailom kontaktnej osobe objednávateľa), že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne s tým predloží objednávateľovi aj dokumentáciu k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že ponuka spĺňa všetky požiadavky, uvedené v špecifikácii pri zadaní zákazky.
14b. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle technickej aj funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
14c. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, potom požaduje objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že tento produkt spĺňa zadané požiadavky na ekvivalentný produkt.
14d. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa všetky požadované minimálne parametre a špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
15. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým a funkčným požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle tu požadovanej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
16. Nedodaním predmetu zákazky/zmluvy v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu.
17. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, alebo Dodávateľ je oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebudú pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musia uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. V prípade nedodržania uvedenej podmienky to bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na jej odstúpenie. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
18. Predmet tejto zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ - z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti, projekt "Early stage granty - UVLF" , kód projektu: 09I03-03-V05-00017
19. Dodávateľ má povinnosť, v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, strpieť výkon kontroly/auditu Oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu, predovšetkým v súvislosti so zdrojom financovania predmetu tejto zákazky/zmluvy - podľa povinnosti a do uplynutia lehôt, definovaných v Zmluve o PPM PO, a tiež povinnosť poskytnúť Oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť. Nedodržanie uvedenej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na jej odstúpenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

10.03.2025 08:00 — 30.04.2025 14:00

2,00 bal

262,00

212,82

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.03.2025 10:11

06.03.2025 10:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.03.2025 10:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 153
 15
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.03.2025 16:35 - Vstupná ponuka 258,30 € Cena s DPH
06.03.2025 08:13 - Najvýhodnejšia ponuka 257,07 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS