• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2025 15:19
  •    Predkladanie ponúk
    06.03.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.03.2025 12:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.03.2025 12:45

Detail zákazky Z2025733

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2025 15:19
  •    Predkladanie ponúk
    06.03.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.03.2025 12:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.03.2025 12:45

Základné údaje

Z2025733

OF-298037

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10517544

Objednávateľ

00314072

Mesto Krásno nad Kysucou

1. mája 1255, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK

Dodávateľ

45289204

QUADMOTO s.r.o.

Landererova 8, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Záchranné terénne vozidlo pre hasičov

Štvorkolka

  • 34113300-5 - Terénne vozidlá
  • 34113000-2 - Vozidlá s náhonom štyroch kolies
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Štvorkolka
Funkcia
Pracovná štvorkolka  s príslušenstvom určená na prácu v teréne, prepravu osôb, hasičskej výbavy, záchranných nástrojov  a materiálov na likvidáciu požiaru v teréne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Počet miest na sedenie ks 3
Objem motora cm3 900
Výkon motora kW 50
Rozmer - dĺžka cm 280
Rozmer - šírka cm 150
Rozmer - výška cm 180
Dĺžka ložnej plochy cm 80
Šírka ložnej plochy cm 1100
Výška ložnej plochy cm 20
Kapacita ložnej plochy kg 300
Odhadovaná čistá hmotnosť kg 500 1000
Rázvor cm 200 220
Palivová nádrž l 30 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ motora 4-taktný, dvojvalcový do V alebo radový, chladený kvapalinou
Prevodovka automatická
Pohon - hnací systém voliteľný režim - 2WD / 4WD, elektricky prepínateľný
Uzávierka diferenciálu áno
Elektronická kontrola zjazdu z kopca áno
Posilňovač riadenia elektrický/ hydraulický
Brzdy hydraulické, kotúčové vpredu aj vzadu
Pneumatiky - predné a zadné terénne, 27 x 9 / 11 x 14 palcov
Kolesá min. 14 palcové, liaty hliník
Ťažné zariadenie homologizované a zapísané v TP
Ťažná sila min. 1000 kg
Typ homologizácie vozidla T1b
Farba karosérie červená, polepy HASIČI Krásno nad Kysucou v reflexných farbách + reflexné pásy na oboch stranách vozidla
Ložná plocha - korba oddelená od priestoru pre pasažierov, otváracia
Požadované doplnky/ príslušenstvo I. kompletné hliníkové kryty podvozku z odolného duralu leteckej kvality alebo ekvivalent , montážne otvory pre jednoduchú údržbu, výrezy na čistenie, vrátane integrovaných krytov nášľapov
Požadované doplnky/ príslušenstvo II. spájacie zariadenie na ťahanie prípojného vozidla + zásuvka na zapojenie
Požadované doplnky/ príslušenstvo III. vybavenie elektrickým lanovým navijakom, pevne zabudovaný v šasi (popis v bode 2 v osobitných požiadavkách)
Požadované doplnky/ príslušenstvo IV. 1x predný ochranný nárazník s nosičom, 2x bočné ochranné nárazníky, 1x zadný ochranný nárazník s nášľapom, 1x strešný
Požadované doplnky nadstavby I. nádrž na vodu z plastu alebo nerezu, min.objem 200l s ukazovateľom množstva vody, vybavená 2 vnútor. vlnolammi, 2 otvory-napúšťanie vody a prúdenie vzduchu + odtok, kotviace body na pripojenie
Požadované doplnky nadstavby II. benzínové čerpadlo umožňujúce čerpanie vody z nádrže, pracovný tlak čerpadla: 0,1 -  40bar, min. prietok 25 l/min., pevne spojené s nádržou na vodu.
Požadované doplnky nadstavby III. navijak hadíc vybavený vysokotlakovou hadicou s dĺžkou min. 30 m, hadica musí byť ukončená pištoľovou kombinovanou prúdnicou s nastaviteľným prietokom a funkciou preplachu.
Kabína vodiča a požiarneho družstva celokapotovaná pre posádku, výklopné bezpečnostné predné okno, zadné čelo kabíny musí byť vybavené priehľadným oknom, vnútorné osvetlenie, uzamykateľné, ľahko odnímateľné dvere s posuvnými oknami.
Strecha štvorkolky ľahká strecha z materiálu nepodliehajúceho korózii, na streche musia byť umiestnené predná a zadná LED lampa
Čelné sklo bezpečnostné, výklopné dohora pomocou vzpier, min. do vodorovnej roviny, v zavretej polohe uzamykateľné, vybavené elektrickým stieračom a ostrekovačom ovládané z miesta vodiča
Vozidlo musí byť vo vyhotovení s možnosťou namontovania pásov bez nutnosti ďalšej úpravy pásový systém pre celoročné použitie, montážna sada k pásom, náradie nutné pre montáž a upevnenie pásov.
Vozidlo musí byť vo vyhotovení s možnosťou namontovania snehovej radlice bez nutnosti ďalšej úpravy snehová radlica, min. šírka 130cm,pevná nehrdzavejúca mrazuvzdorná konštrukcia s výstužnými rebrami, odpružená, nastaviteľná doprava+doľava vrátane montážnej sady a univerzálneho adaptéra
Vozidlo musí byť vybavené profesionálnou rádiostanicou áno,1x pevná viackanálová s displejom a 3x ručná analógová vysielačka Motorola alebo ekvivalent, vrátane montážneho držiaka, návodu na obsluhu a dobíjaním vysielačiek
Povinná výbava áno
Rezervné koleso - terénne áno, rovnaké s obutím vozidla
Zásuvka 12V/ autozapaľovač áno
Zásuvka na externé dobíjanie + nabíjačka áno
Sedadlo vodiča a spolujazdca musí byť vybavené opierkou hlavy áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požadované doplnky/ príslušenstvo:  Svetelná časť (modrá farba) - na streche kabíny. Zvuková časť - siréna min. 120 db, s možnosťou zmeny tónov, mikrofón vybavený tlačidlom pre hlásenie umožňujúci potlačiť sirénu a vydať hlásenie pre verejnosť cez reproduktor.
Požadované doplnky/ príslušenstvo III:  vývod lana smerom dopredu, s istením proti preťaženiu, so syntetickým lanom dĺžky najmenej 15 m, vzťažnou silou min. 2 kN, s diaľkovým ovládaním dĺžky minimálne 2 m, so zásuvkou diaľkového ovládania umiestnenou v kabíne, s príslušenstvom - 2 ks ťažná reťaz, 2 ks uväzovací popruh, 4 ks uväzovacie oko, 1 ks taška k príslušenstvu).
Objednávateľ požaduje dodať s motorovým vozidlom kompletnú dokumentáciu k prevádzke vozidla. K vozidlu je potrebné dodať v zmysle rozsahu príslušnej legislatívy doklady ako je: technický preukaz, návod na obsluhu, prehlásenie o zhode, resp. príslušný certifikát .Objednávateľ požaduje dodať túto dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku vrátane manuálu.
Objednávateľ požaduje školenie k prevádzke, údržbe a obsluhe  pre maximálne 3 osoby.
Dodávateľ dodá  nový a nepoužívaný predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodaný tovar musí vyhovovať európskym a slovenským technickým normám a požiadavkám pre prihlásenie vozidla na premávku na pozemných komunikáciách a získanie povolenia na prevádzku a poistenie.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v čase odovzdania vozidla do užívania, doručenie dokladov súvisiacich s prihlásením vozidla do evidencie, t.j. doručiť osvedčenia o evidencii a ostatnú dokumentáciu potrebnú v čase odovzdania predmetu zákazky na zápis do osvedčenia o evidencii , a to zmysle platnej legislatívy, najmä zák. č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších pred.
V prípade, ak pri samotnej dodávke bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprevziať a to bez nároku na akúkoľvek finančnú náhradu na náklady spojené s jeho dodaním.
Objednávateľ nie je povinný prevziať predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia zistených vád. Náklady na odstránenie zistených vád znáša dodávateľ.
Objednávateľ požaduje záruku minimálne 36 mesiacov vrátane záručného servisu. Objednávateľ požaduje aby dodávateľ zabezpečil servisné stredisko v rámci územia Žilinského kraja na autorizovaný servis predmetu zmluvy.
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia riadne dodaného predmetu zmluvy objednávateľom v mieste sídla obstarávateľa.
Ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatnú opravu. V prípade, ak objednávateľom namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky (napr. z dôvodu neodborného zásahu), je povinný na túto skutočnosť objednávateľa pred uskutočnením servisného zásahu upozorniť a tiež jej existenciu exaktným spôsobom preukázať.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená.
Dodávateľ neručí za škody, ktoré vznikli neodborným prevádzkovaním, zásahom alebo inými mimoriadnymi okolnosťami zo strany objednávateľa.
Záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si objednávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať verejného obstarávateľa, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ.
Splatnosť faktúry 30 dní od doručenia tovaru.
Náklady týkajúce sa prepravných služieb na miesto dodania obstarávaného vozidla a ďalších tovarov, náklady súvisiace s odskúšaním funkčnosti vozidla, ako i zohľadnenie rizík a predvídateľných skutočností spojených s plnením predmetu zákazky si uchádzač zohľadní vo svojej ponuke. Uchádzač bude teda povinný zakalkulovať náklady na predmet zákazky a ostatné požadované prídavné služby vrátane nákladov na záručný servis do svojej cenovej ponuky.
Dodávateľ doručí objednávateľovi predmetný tovar do 6 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto doručenia nachádzajúcom sa v okrese Čadca.
Požaduje sa predložiť do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Úspešný uchádzač predložením ponuky a akceptovaním všeobecných zmluvných podmienok EKS berie tiež na vedomie skutočnosť, že táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu financovaného z fondov EÚ: Názov projektu: Zlepšenie spolupráce v oblasti krízového riadenia poľských a slovenských záchranných zložiek -  Operačný program: Program Interreg Poľsko-Slovensko 2021-2027 Priorita 1: K prírode ohľaduplné a bezpečné pohraničie. Kód výzvy: PLSK.01.01-IP.01-001/22 Kód projektu: PLSK.01.01-IP.01-0017/23
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti kúpnej zmluvy oznámi objednávateľovi obchodnú značku a typ ponúkaného vozidla. Predloží prospektový materiál vrátane podrobnej technickej špecifikácie a technických vlastností podľa opisu uvedeného v Technickej špecifikácii, prípadne ďalšie vhodné doklady ako napr. Katalógový list (resp. technický alebo produktový list). Doklady budú slúžiť na osvedčenie zhodnosti s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. Ak z predložených dokladov nebude možné posúdiť zhodu, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokladov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia opakovanej žiadosti/výzvy. Ak ani po opätovnom doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť, bez nároku dodávateľa na akékoľvek odškodné.
Objednávateľ požaduje do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti kúpnej zmluvy predložiť zo strany dodávateľa platný výrobcom potvrdený certifikát, ktorý ho oprávňuje k uskutočňovaniu autorizovaného servisu.
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi analýzu životného cyklu vozidla do 30 dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodržať energetickú účinnosť a emisie vozidla - požiadavka na splnenie konkrétnych emisných štandardov, normy Euro pre emisie CO2 a škodlivých látok, ktoré platia pre záchranné vozidlá.
Dodávateľ má možnosť zvážiť ponuku vozidla s alternatívnym pohonom ako elektromobil, hybridné vozidlo alebo vozidlo na stlačený zemný plyn (CNG).
V prípade, že vymedzenie predmetu zákazky, jeho opis alebo technická špecifikácia odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími/vyššími parametrami. Nedodržanie ponúkaných parametrov pri plnení bude považované za podstatné porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť vyplnená, podpísaná a opečiatkovaná Príloha č. 1 - Čestné vyhlásenie  - do 07.03.2025 na e-mailovú adresu t.kristek229@gmail.com
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. 1.mája 1255, 023 02 Krásno nad Kysucou, Krásno nad Kysucou, Čadca, Žilinský, Slovenská republika

10.03.2025 11:00 — 11.09.2025 11:00

1,00 ks

78 000,00

63 414,63

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.02.2025 15:19

06.03.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.03.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 270
 41
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.03.2025 11:13 - Vstupná ponuka 77 995,00 € Cena s DPH
06.03.2025 10:54 - Najvýhodnejšia ponuka 77 900,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS