• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2025 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    05.03.2025 14:09
  •    Ukončenie zákazky
    05.03.2025 15:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.03.2025 15:15

Detail zákazky Z2025730

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2025 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    05.03.2025 14:09
  •    Ukončenie zákazky
    05.03.2025 15:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.03.2025 15:15

Základné údaje

Z2025730

OF-297783

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10511466

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

31651518

EUROVIA SK, a.s.

Osloboditeľov 66, Košice, 04017, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie studených asfaltových zmesí

Studená asfaltová zmes, asfalt, bitúmen

  • 44113700-2 - Materiály na opravu ciest
  • 44113600-1 - Bitúmen a asfalt
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Studená asfaltová zmes
Funkcia
Studená asfaltová zmes predstavuje zmes kvalitného drveného kameniva frakcie 0-8 mm, asfaltu a špeciálnej modifikovanej aditívnej prísady (na báze organických rozpúšťadiel), ktorá zmesi dodá dobrú spracovateľnosť a rýchle vytvrdnutie. Je použiteľná aj pri nepriaznivých poveternostných podmienkach (dážď, sneh, mráz), za podmienky dodržania technologického postupu a pri maximálnej mínusovej teplote 10 °C . Po zhutnení je ihneď schopná prevádzky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mínusová teplota, pri ktorej je zmes použiteľná °C - -10
Predpokladané množstvo: Región 1 tona - 50
Predpokladané množstvo: Región 2 tona - 100
Predpokladané množstvo: Región 3 tona - 100
Hmotnosť balenia (plastové vrece alebo plastové vedro) kg - 25
Doba skladovateľnosti prevzatej zmesi (od podpísania preberacieho protokolu ďalej len „doklad o prevzatí“) mesiac 6 12
Frakcia mm 0 8
Minimálne množstvo zmesi v jednej objednávke kg 500 -
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba Čierna
Požiadavky na technické vlastnosti/parametre:
Parameter č. 1 Studená asfaltová zmes musí byť použiteľná v súlade s Technickými podmienkami technických predpisov rezortu Slovenskej Správy ciest 047 (TP 08/2011), - ...
Parameter č. 1 ... „Katalóg technológií na opravy základných typov porúch vozoviek“ schválených Ministerstvom dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej Republiky s účinnosťou od 15.08.2011.
Parameter č. 2 Musí byť použiteľný celoročne aj pri nepriaznivých poveternostných podmienkach (dážď, sneh, námraza).
Parameter č. 3 Musí byť použiteľný na opravu poškodeného krytu vozovky aj v zimnom období, pre vyplnenie výtlkov, prasklín, opravu a dvíhanie kanalizačných šachiet, otvorov po jadrových vývrtoch, ...
Parameter č. 3 ... vyrovnanie výškových rozdielov a pod.
Parameter č. 4 Po vykonaní opravy musí byť možné na predmetnom mieste okamžite obnoviť dopravu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzavretia dohody nasledujúce dokumenty:
- Oprávnenie na podnikanie v predmete Rámcovej dohody,
- Fotokópiu Certifikátu v súlade s normou ISO 14001 Environmentálny systém manažérstva, pričom platnosť tohto certifikátu bude počas celej doby trvania zmluvného vzťahu,
- Písomnú dokumentáciu, súvisiacu s predmetným tovarom, čím preukáže zrnitosť použitého kameniva a množstvo použitého spojiva (napr. vyhlásenie o parametroch, technický list, prípadne iné).
- Podrobný aktualizovaný rozpočet (pre každý región samostatne)
- Špecifikáciu ceny
- Návrh na plnenie kritéria
Za účelom preukázania funkčných a technických špecifikácií uvedených v opisnom formulári, Dodávateľ bezodplatne dodá 1 (jeden) ks vzorky tovaru, spolu s technickým postupom jeho aplikácie. Pre upresnenie, požadované minimálne množstvo vzorky je 2 (dva) kg. Dodávateľ dodá vzorku na adresu: Národná diaľničná spoločnosť, a. s., Odbor laboratórnych činností, Domkárska 268/9, 821 05.
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa, spojené s realizáciou predmetu plnenia, ako dopravné náklady na dodanie tovaru, vrátane vyloženia tovaru na určené miesto a všetky súvisiace náklady, a tiež zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti, spojené s plnením predmetu plnenia.
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto dohode a Dodávateľ už preukázateľne za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol alebo ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto dohody, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi na takéto objednané plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto dohody a nižšou cenou.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v nepoškodenom obale.
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia.
Ku každej čiastkovej výzve bude priložený aj technologický postup pre použitie tovaru v slovenskom, resp. českom jazyku.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar na miesta plnenia - strediská správy a údržby diaľnic a rýchlostných ciest (ďalej len SSÚD alebo SSÚR) podľa regiónov:
- Región 1: SSÚD 1 Malacky; SSÚD 2 Bratislava; SSÚD 3 Trnava; SSÚD 4 Trenčín; SSÚR 1 Galanta
- Región 2: SSÚD 5 Považská Bystrica; SSÚD 6 Martin; SSÚR 2 Nová Baňa; SSÚR 3 Zvolen; SSÚR 6 Čadca; SSÚR 7 Lučenec
- Región 3: SSÚD 8 Liptovský Mikuláš; SSÚD 9 Mengusovce; SSÚD 10 Beharovce; SSÚD 11 Prešov, SSÚR 4 Košice
Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek doplniť nové miesto plnenia.
Zoznam osôb, zodpovedných za prevzatie tovaru a presné adresy doručenia budú zaslané Dodávateľovi po nadobudnutí platnosti dohody.
Miesta dodania tovaru a požadované množstvá budú uvedené v samostatných objednávkach.
Dodávateľ je povinný dodať požadovaný tovar najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky.
Dodávateľ oznámi dodanie tovaru minimálne 24 hodín vopred kontaktnej osobne Objednávateľa, uvedenej v konkrétnej objednávke.
Doručenie tovaru je možné v pracovné dni, od pondelku do piatku, v čase od 7:00 do 14:00hod.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvá uvedené v technických požiadavkách sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb.
Objednávateľ si pri zistených vizuálnych chybách vyhradzuje právo tovar neprevziať a dodávateľ je povinný obratom dodať nový, nepoškodený tovar.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný tovar, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru, na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy.
Faktúra musí mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, číslo objednávky, číslo Dohody, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Súčasťou každej dodávky tovaru bude dodací list/preberací protokol.
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru spolu s prílohami v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa, alebo elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od dohody, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú podmienky OPEP, a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

1,00 celok

72 490,00

72 490,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.02.2025 14:11

05.03.2025 14:09

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.03.2025 14:24

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 336
 41
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.03.2025 07:51 - Vstupná ponuka 72 250,00 € Cena bez DPH
04.03.2025 15:59 - Najvýhodnejšia ponuka 72 200,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS