• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.02.2025 13:39
  •    Predkladanie ponúk
    07.03.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.03.2025 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.03.2025 11:00

Detail zákazky Z2025711

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.02.2025 13:39
  •    Predkladanie ponúk
    07.03.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.03.2025 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.03.2025 11:00

Základné údaje

Z2025711

OF-297902

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10522612

Objednávateľ

00226840

Domov dôchodcov

Pažítková 2, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

44473214

MGU s. r. o.

Snežienková 74, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Energetický audit budovy

energetický audit, audit, audítor, zákon č.321/2014 Z. z. o energetickej efektívnosti

  • 79212300-6 - Zákonom predpísané audítorské služby
  • 71314000-2 - Energetika a súvisiace služby
  • 71314300-5 - Poradenské služby pre oblasť efektívneho využitia energie

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Energetický audit budovy
Funkcia
Predmetom zákazky je vypracovanie energetického auditu budovy verejného obstarávateľa v zmysle platného zákona č. 321/2014 Z. z. o energetickej efektívnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Energetický audit (ďalej len "EA") musí byť vypracovaný v súlade s vyhláškou Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky č. 179/2015 Z. z. o energetickom audite a v zmysle platných STN EN, STN noriem a vyhlášok a musí byť spracovaný v súlade s „Odporúčaniami na spracovanie energetického auditu verejnej budovy SIEA“, ktoré sú zverejnené na webovom sídle Slovenskej inovačnej a energetickej agentúry.
Predmet zákazky zahŕňa minimálne:
- miestne šetrenia,
- vyhotovenie a spracovanie fotodokumentácie z jednotlivých fáz miestnych šetrení,
- vyhodnotenie teplotných meraní a súvisiace analytické činnosti s tým súvisiace,
- vypracovanie textovej časti posudku vrátane kvalifikovaných záverov.
EA musí obsahovať posúdenie súčasných technických systémov a tepelno-technických vlastností stavebných konštrukcií v budove verejného obstarávateľa. Výsledkom EA je návrh opatrení na obnovu budovy, opatrení na rekonštrukciu a modernizáciu technických systémov v budove, stanovenie potenciálu úspor energie, ich ekonomické a environmentálne hodnotenie.
EA bude slúžiť ako nástroj v rozhodovacom procese verejného obstarávateľa o možnostiach pri rekonštrukcii budov a ako podklad projekčných a konštrukčných prác.
EA bude zahrnovať požiadavky výzvy pre získanie nenávratného finančného príspevku / grantu
Počet vyhotovení: - v 2 rovnopisoch v tlačenej verzii  - 1 x na elektrickom nosiči (CD/USB) v pdf formáte.
Úspešný uchádzač zodpovedá za to, aby pri spracovaní dokumentácie zabezpečil vlastné odborné zastúpenie, ktoré je nevyhnutné k riadnemu spracovaniu predmetu zákazky v súlade s platnými právnymi predpismi.
Do navrhnutej celkovej ceny je potrebné zahrnúť všetky náklady spojené so zabezpečením celého predmetu zákazky, teda aj súvisiace činnosti. Uchádzačovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ide o objekt ktorý je rozdelený na tri bloky "A" , "B1" , "B2" .
 2. Blok "A" Hotelová časť
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Blok "A" je štvorpodlažný objekt:
1.PP má technicko-prevádzkový charakter (kotolňa, rozvodňa elektroinštalácií, práčovňa, sušiareň, sklady)
2.PP kancelárie, serverovňa
3.PP ubytovacie bunky
4.PP ubytovacie bunky
 3. Blok "B1"
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.PP má technicko-prevádzkový charakter (kuchyňa, sklady, pivnica)
2.PP recepcia, spoločenská miestnosť, kancelárie, ambulancia, výdajňa stravy, jedáleň
 4. Blok "B2" Lôžková časť
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.PP podzemné podlažie
2.PP ubytovacie bunky, kancelárie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ (energetický audítor) sa zaväzuje vypracovať a dodať predmet zmluvy riadne, včas, v súlade s platnou legislatívou a na požadovanej odbornej úrovni, na vlastné náklady a v dohodnutom termíne plnenia. Dodávateľ, resp. s ním spolupracujúce právnické a fyzické osoby sú povinné spĺňať profesijné a odborné predpoklady na výkon energetického auditu.
2. Dodávateľ je povinný odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti energetického audítora podľa § 12 zákona o energetickej efektívnosti - kópiu rozhodnutia o zápise do zoznamu energetických audítorov MH SR,
3. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi potrebnú súčinnosť, najmä všetky dostupné podklady, súvisiace so spracovaním EA a prístup do objektu objednávateľa.
4. Dodávateľ splní predmet zmluvy protokolárnym odovzdaním EA na pracovisku objednávateľa v lehote do 5 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
5. Dodávateľ odovzdá objednávateľovi predmet zmluvy - EA v počte 2 x v tlačenej verzii  a 1 x na elektrickom nosiči (CD/USB) v pdf formáte.
6. Cena za predmet zmluvy je konečná a je zhodná s cenou z ponuky úspešného uchádzača, ktorého ponuku prijal objednávateľ ako verejný obstarávateľ v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a zahŕňa všetky náklady dodávateľa, súvisiace s plnením predmetu zmluvy, vrátane dopravných nákladov a nákladov na obhliadku objektov objednávateľa.
7. Cenu predmetu zmluvy uhradí objednávateľ dodávateľovi po splnení predmetu zmluvy na základe dodávateľom vyhotovenej faktúry, ktorú je dodávateľ oprávnený vystaviť po protokolárnom odovzdaní a prevzatí plnenia predmetu zmluvy v súlade s touto zmluvou. Prílohou faktúry bude preberací protokol podpísaný oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
8. Porušenie povinností dodávateľa, uvedených v Osobitných podmienkach pre plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa, zakladajúce právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy a o dodávateľovi bude podaná negatívna referencia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pažítková 814/2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

21.03.2025 10:00 — 14.04.2025 15:00

1,00 ks

9 717,00

7 900,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.02.2025 13:39

07.03.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.03.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 492
 19
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.02.2025 14:18 - Vstupná ponuka 9 700,00 € Cena s DPH
06.03.2025 11:25 - Najvýhodnejšia ponuka 9 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS