• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.02.2025 11:04
  •    Predkladanie ponúk
    07.03.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.03.2025 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.03.2025 12:00

Detail zákazky Z2025709

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.02.2025 11:04
  •    Predkladanie ponúk
    07.03.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.03.2025 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.03.2025 12:00

Základné údaje

Z2025709

OF-298010

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10522610

Objednávateľ

00596825

"FÉNIX"Zariadenie sociálnych služieb Levice

Komenského ul. 1033/29, Levice, 93401, SVK

Dodávateľ

36008338

CHRIEN, spol. s r.o.

Lieskovská cesta 13, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

hlboko mrazená hydina a mrazené filé

potraviny, hydina, ryby

  • 15896000-5 - Hlboko zmrazené výrobky
  • 15112000-6 - Hydina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15220000-6 - Mrazené ryby, rybie filé a ostatné rybie mäso

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. hlboko mrazená hydina a mrazené rybe filé
Funkcia
zabezpečenie potravín v kvalite podľa platných noriem podľa potrieb objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mrazené kuracie stehná kal. , trieda A  (220g - 250g) kg 1430
Mrazené kuracie prsia nesolené bez kosti a kože tr.A, porcované na tácke kg 800
Mrazená kuracia pečeň, cena za kg, bal. 0,5 kg kg 60
Mrazené kačacie stehná tr. A (240g-250g) kg 300
Mrazené morčacie prsia nesolené bez kosti a kože tr. A kg 160
Mrazené rybie filé porcované aljašská treska 100% (140g-150g) GASTRO kg 320
Mrazené kura bez drobkov, trieda A kg 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby Akosť 1. trida
Množstvá tovaru sú určené od súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá  upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovných dňoch od 7,00 - do 15,00 hod., dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi
Splatnosť faktúry od doručenia je 30 dní, faktúra musí obsahovať číslo objednávky, súčasťou faktúry je dodací list, podpísaný zástupcami oboch zmluvných strán. V prípade, že faktúra nespĺňa požadované náležitosti, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť bez zaplatenia v lehote splatnosti. Dňom doručenia opravenej faktúry začína plynúť nová lehota splatnosti v zmysle dohodnutých platobných podmienok. Dodávateľ požaduje 1x faktúru v listinnej podobe .
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu predmetu zákazky.
Obaly , označenie a preprava tovaru bude v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v platnom znení vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, platných právnych predpisov k tomu zákonu, hygienických noriem a Potravinového kódexu SR, bez viditeľných známok poškodenia a kontaminácie. Dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávok kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo mailom podľa potrieb objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť nacenenie predmetu zákazky v ktorom dodávateľ uvedie jednotkové ceny všetkých tovarových položiek aj bez DPH aj s DPH.
Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v opise predmetu zákazky alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia zmluvy ešte nebol dostupný na trhu.
V prípade porušenia platných právnych predpisov, týkajúcich sa zabezpečenia bezpečnosti potravín zo strany predávajúceho a prípadného zistenia tohto porušenia zo strany kontrolného orgánu, preberá predávajúci na seba všetky náklady, súvisiace s prípadným sankčným postihom kupujúceho kontrolným orgánom.
Predpokladané množstvá tejto časti predmetu zákazky sú iba orientačné, určené na základe predchádzajúcej spotreby verejného obstarávateľa a budú verejným obstarávateľom upravované počas platnosti rámcovej dohody podľa aktuálnych potrieb.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Kupujúci požaduje doklad o oprávnení dodávať tovar(fotokópia, nie na právne účely)
Názov Upresnenie
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie uvedených surovín. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy pred samotným plnením zmluvy predložiť doklad o oprávnení dodávať tovar. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: Certifikát bezpečnosti potravín ISO 22000:2005 - Systémy manažérstva bezpečnosti potravín alebo Značky kvality SK alebo HACCP alebo podobnej kvality, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 1033/29, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 súhrn položiek zákazky

19 806,50

19 806,48

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.02.2025 11:04

07.03.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.03.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 152
 116
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.02.2025 15:02 - Vstupná ponuka 19 754,00 € Cena s DPH
03.03.2025 19:14 - Najvýhodnejšia ponuka 18 231,57 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS