00596825
"FÉNIX"Zariadenie sociálnych služieb Levice
Komenského ul. 1033/29, Levice, 93401, SVK
36008338
CHRIEN, spol. s r.o.
Lieskovská cesta 13, Zvolen, 96001, SVK
hlboko mrazená hydina a mrazené filé
potraviny, hydina, ryby
Tovar, Služba
|
1. hlboko mrazená hydina a mrazené rybe filé
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| zabezpečenie potravín v kvalite podľa platných noriem podľa potrieb objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Mrazené kuracie stehná kal. , trieda A (220g - 250g) | kg | 1430 | ||
| Mrazené kuracie prsia nesolené bez kosti a kože tr.A, porcované na tácke | kg | 800 | ||
| Mrazená kuracia pečeň, cena za kg, bal. 0,5 kg | kg | 60 | ||
| Mrazené kačacie stehná tr. A (240g-250g) | kg | 300 | ||
| Mrazené morčacie prsia nesolené bez kosti a kože tr. A | kg | 160 | ||
| Mrazené rybie filé porcované aljašská treska 100% (140g-150g) GASTRO | kg | 320 | ||
| Mrazené kura bez drobkov, trieda A | kg | 400 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby | Akosť 1. trida |
| Množstvá tovaru sú určené od súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá upraviť podľa aktuálnych stavov. | Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné. |
| Názov |
| vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovných dňoch od 7,00 - do 15,00 hod., dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi |
| Splatnosť faktúry od doručenia je 30 dní, faktúra musí obsahovať číslo objednávky, súčasťou faktúry je dodací list, podpísaný zástupcami oboch zmluvných strán. V prípade, že faktúra nespĺňa požadované náležitosti, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť bez zaplatenia v lehote splatnosti. Dňom doručenia opravenej faktúry začína plynúť nová lehota splatnosti v zmysle dohodnutých platobných podmienok. Dodávateľ požaduje 1x faktúru v listinnej podobe . |
| Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu predmetu zákazky. |
| Obaly , označenie a preprava tovaru bude v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v platnom znení vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, platných právnych predpisov k tomu zákonu, hygienických noriem a Potravinového kódexu SR, bez viditeľných známok poškodenia a kontaminácie. Dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby. |
| Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávok kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu. |
| Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo mailom podľa potrieb objednávateľa. |
| Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy. |
| Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť nacenenie predmetu zákazky v ktorom dodávateľ uvedie jednotkové ceny všetkých tovarových položiek aj bez DPH aj s DPH. |
| Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v opise predmetu zákazky alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia zmluvy ešte nebol dostupný na trhu. |
| V prípade porušenia platných právnych predpisov, týkajúcich sa zabezpečenia bezpečnosti potravín zo strany predávajúceho a prípadného zistenia tohto porušenia zo strany kontrolného orgánu, preberá predávajúci na seba všetky náklady, súvisiace s prípadným sankčným postihom kupujúceho kontrolným orgánom. |
| Predpokladané množstvá tejto časti predmetu zákazky sú iba orientačné, určené na základe predchádzajúcej spotreby verejného obstarávateľa a budú verejným obstarávateľom upravované počas platnosti rámcovej dohody podľa aktuálnych potrieb. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Kupujúci požaduje doklad o oprávnení dodávať tovar(fotokópia, nie na právne účely) |
| Názov | Upresnenie |
| Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie uvedených surovín. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy pred samotným plnením zmluvy predložiť doklad o oprávnení dodávať tovar. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: Certifikát bezpečnosti potravín ISO 22000:2005 - Systémy manažérstva bezpečnosti potravín alebo Značky kvality SK alebo HACCP alebo podobnej kvality, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Komenského 1033/29, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 súhrn položiek zákazky
19 806,50
19 806,48
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.02.2025 11:04
07.03.2025 10:00
07.03.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 27.02.2025 15:02 - Vstupná ponuka | 19 754,00 | € | Cena s DPH |
| 03.03.2025 19:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 231,57 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: