30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31331785
RICOH Slovakia s.r.o.
Vajnorská 100/B, Bratislava, 83104, SVK
Diagnostika porúch a nacenenie opráv fotokopírovacích strojov RICOH
kopírka, RICOH
Služba
|
1. Diagnostika porúch a nacenenie opráv fotokopírovacích strojov RICOH
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Diagnostika porúch a nacenenie opráv fotokopírovacích strojov RICOH s uvedením náhradných dielov a materiálu potrebného na odstránenie poruchy. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| RICOH Pro C5200 | ks | 1 | ||
| RICOH Aficio 700 | ks | 1 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia služby |
| Požaduje sa diagnostika - špecifikovanie poruchy každého stroja osobitne, s rozpisom úkonov, originálnych náhradných dielov a materiálu potrebných na odstránenie poruchy |
| Cena originálnych náhradných dielov a materiálu musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase diagnostiky |
| Protokol o diagnostike poruchy a nacenení opravy sa požaduje vyhotoviť a dodať objednávateľovi nasledujúci deň od realizácie diagnostiky |
| Objednávateľ požaduje od dodávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu, alebo výrobcom autorizovaného dovozcu / distribútora pre SR, že uchádzač je oprávnený / autorizovaný vykonávať údržbu, vykonávať záručný a mimozáručný servis fotokopírovacích strojov značky RICOH |
| Objednávateľ požaduje od dodávateľa predloženie potvrdenia v podobe aspoň troch fakturačných dokladov, ktoré preukazujú, že v poslednom roku vykonal dodávateľ sám ( nie subdodávateľsky) činnosť týkajúcu sa diagnostiky a opráv farebných a čiernobielych fotokopírovacích strojov. Tieto doklady musia byť anonymizované |
| Plnenie služby v Bratislave III |
| Doba splatnosti faktúry 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
| Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou. |
| Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
| Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia. |
| Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky, uvedených v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Námestie gen. Viesta 2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
07.03.2025 08:00 — 14.03.2025 12:00
1,00 súbor položiek
160,00
160,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.02.2025 10:12
03.03.2025 16:00
04.03.2025 08:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 27.02.2025 14:09 - Vstupná ponuka | 160,00 | € | Cena bez DPH |
| 27.02.2025 14:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 160,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: