• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2025 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    04.03.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.03.2025 08:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.03.2025 09:00

Detail zákazky Z2025692

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2025 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    04.03.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.03.2025 08:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.03.2025 09:00

Základné údaje

Z2025692

OF-297929

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10511444

Objednávateľ

186490

Technické a záhradnícke služby mesta Michalovce

Partizánska 55, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

52700763

RAMOTECH s. r. o.

Richvald 123, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Asfaltový penetračný lak

Asfaltový penetračný lak

  • 24300000-7 - Základné anorganické a organické chemikálie
  • 44800000-8 - Náterové farby, laky a tmely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Asfaltový penetračný lak
Funkcia
Asfaltový penetračný lak určený na penetráciu suchých a mierne vlhkých podkladoch pod asfaltové izolačné krytiny a izolácie, ako spojovací náter pri výspravkach povrchov cestných komunikácii.
Po prevedení náteru vniká hlboko do pórov a vytvára tak pevné spojenie podkladu s ďalšou živičnou izolačnou vrstvou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hmotnosť balenia kg 8 10
Spotreba kg/m2 0,2 0,4
Hustota g/cm3 0,89
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zmes mierne modifikovaná syntetickým kaučukom, obsahuje chemické prísady umožňujúce hĺbkovú penetráciu a použitie pri mierne vlhkých podkladoch. áno
Schopnosť nivelovať mikrotrhliny v podklade. áno
Odolný voči slabým kyselinám a zásadám. áno
Na suchý i vlhký podklad. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zákazky je nový, doposiaľ nepoužitý tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie.
Zmluvné strany za zaväzujú navzájom si oznámiť svoje kontaktné osoby, ich e-mailové adresy a telefónne čísla do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. V rovnakej lehote je Dodávateľ povinný predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy, najmä prijať a potvrdiť objednávku predmetu plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet - záväzný rozpis všetkých položiek tovaru v zložení: obchodný názov tovaru, jednotková cena za každú položku bez DPH, cena položky v požadovanom množstve bez DPH, cena celkom bez DPH. Záväzný rozpis položiek tovaru bude neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy (príloha Rámcovej dohody). Nepredloženie aktualizovaného rozpočtu je porušenie povinnosti dodávateľa podstatným spôsobom.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 3 dní. Prebratie tovaru Objednávateľom je možné iba v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00 hod
Pri tejto Rámcovej dohode - periodicita zasielania objednávok Objednávateľa počas platnosti tejto Rámcovej dohody je štandardne 1x mesačne. Objednávateľ si vyhradzuje právo zasielať objednávky aj kedykoľvek podľa svojej aktuálnej potreby.
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá tovaru a sortiment bližšie špecifikuje podľa aktuálnej potreby v jednotlivých objednávkach.
Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za danú položku obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy a tiež všetky dane, clá, poplatky, (doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste plnenia, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na požadované miesto plnenia : Partizánska 55. 07101 Michalovce
Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru až po riadnom odovzdaní a prevzatí predmetu plnenia Objednávateľom na základe dodacieho listu potvrdeného Objednávateľom a Dodávateľom. Lehota splatnosti faktúry je stanovená na 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dodávateľ doručí faktúru okrem korešpondenčnej adresy aj na e-mailovú adresu tazsmi@tazsmi.sk.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet kúpy uvedený v technickej špecifikácií tejto zmluvy spoločne s dokladmi, ktoré sú potrebné na prevzatie a užívanie predmetu kúpy a ktorými sú dodací list so základnými údajmi o dodávke.
Objednávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením výrobku, uvedením zloženia výrobku, dátumu spotreby a s návodom na použitie v slovenskom resp. českom jazyku. V prípade, ak sa označenie výrobku, uvedením zloženia výrobku, dátumu spotreby a návodu na použitie v slovenskom resp. českom jazyku nenachádza na etikete výrobku, nebude Objednávateľom prevzatý.
Dodávateľ sa zaväzuje jednotlivé tovary dodať s vyznačenou minimálnou trvanlivosťou (záručná doba) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacom liste. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar najmenej v 1/2 lehoty záručnej doby garantovanej výrobcom či príslušnou normou.
Ak Dodávateľ poruší povinnosť dodať plnenie riadne a včas podľa tejto zmluvy, je Objednávateľ oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu podľa bodu 13.1 VZP. Zmluvná pokuta účtovaná Dodávateľovi v súlade s touto zmluvou a jej prílohami je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty Dodávateľovi, a to na bankový účet Objednávateľa.
Za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje porušenie povinnosti dodať plnenie riadne a včas podľa zmluvy v súlade s požiadavkami špecifikovanými v technickej špecifikácii predmetu zmluvy a pokynmi Objednávateľa. Dodávateľ berie na vedomie, že v súlade s bodom 18.2 písm. a) VZP je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy, ak Dodávateľ podstatne poruší zmluvu, alebo VZP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Partizánska 55, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

10

800,00 kg

2 890,00

2 890,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.02.2025 08:38

04.03.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.03.2025 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 435
 28
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.03.2025 13:09 - Vstupná ponuka 2 800,00 € Cena bez DPH
03.03.2025 22:11 - Najvýhodnejšia ponuka 2 749,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS