00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
47454547
MONASTER, s.r.o.
Osuského 2476/1A , Bratislava-Petržalka, 85103, SVK
Skrine na uskladnenie chemických látok
chemická látka, skriňa
Tovar, Služba
|
1. Skrine na uskladnenie chemických látok
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| vybavenie pracoviska |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Skriňa na uskladnenie chemických látok č. 1 | ks | 6 ks | ||
| rozmery - výška | mm | 1175 | 1180 | |
| rozmery - šírka | mm | 945 | 950 | |
| rozmery - hĺbka | mm | 495 | 500 | |
| počet políc | počet | 2 | ||
| nosnosť police | kg | 60 | ||
| nosnosť korpusu | kg | 300 | ||
| 2. Skriňa na uskladnenie chemických látok č. 2 | ks | 4 ks | ||
| rozmery - výška | mm | 1945 | 1950 | |
| rozmery - šírka | mm | 945 | 950 | |
| rozmery - hĺbka | mm | 495 | 500 | |
| počet políc | počet | 4 | ||
| nosnosť police | kg | 60 | ||
| nosnosť korpusu | kg | 300 | ||
| 3. Skriňa na uskladnenie chemických látok č. 3 | ks | 4 ks | ||
| rozmery - výška | mm | 1175 | 1180 | |
| rozmery - šírka | mm | 500 | 505 | |
| rozmery - hĺbka | mm | 495 | 500 | |
| počet políc | počet | 2 | ||
| nosnosť police | kg | 60 | ||
| nosnosť korpusu | kg | 300 | ||
| 4. Skriňa na uskladnenie chemických látok č. 4 | ks | 4 ks | ||
| rozmery - výška | mm | 1945 | 1950 | |
| rozmery - šírka | mm | 495 | 500 | |
| rozmery - hĺbka | mm | 420 | 422 | |
| počet políc | počet | 4 | ||
| nosnosť police | kg | 50 | ||
| nosnosť korpusu | kg | 250 | ||
| 5. Rošt pre záchytnú vaňu | ks | 10 ks |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1. Skriňa na uskladnenie chemických látok č. 1 | |
| typ | skriňa na uskladnenie chemikálií s vaničkami na zachytenie kvapalín |
| požadované vnútorné členenie | 2 prestaviteľné police v tvare vaničky s perforovaným pozinkovým roštom a jedna hlbšia vanička na dne skrine bez roštu |
| objem zachytených kvapalín | min. 2x 19 l a 1x 20 l |
| uzamykanie | dvojbodové |
| dvere | perforované, s kapsou na uloženie dokumentov k uskladneným kvapalinám |
| farba | sivá/žltá |
| 2. Skriňa na uskladnenie chemických látok č. 2 | |
| typ | skriňa na uskladnenie chemikálií s vaničkami na zachytenie kvapalín |
| požadované vnútorné členenie | 4 prestaviteľné police v tvare vaničky s perforovaným pozinkovým roštom a jedna hlbšia vanička na dne skrine bez roštu |
| objem zachytených kvapalín | min. 4x 19 l a 1x 20 l |
| uzamykanie | dvojbodové |
| dvere | perforované, s kapsou na uloženie dokumentov k uskladneným kvapalinám |
| farba | sivá/žltá |
| 3. Skriňa na uskladnenie chemických látok č. 3 | |
| typ | skriňa na uskladnenie chemikálií s vaničkami na zachytenie kvapalín |
| požadované vnútorné členenie | 2 prestaviteľné police v tvare vaničky s perforovaným pozinkovým roštom a jedna hlbšia vanička na dne skrine bez roštu |
| objem zachytených kvapalín | min. 2x 9 l a 1x 10 l |
| uzamykanie | dvojbodové |
| dvere | perforované, s kapsou na uloženie dokumentov k uskladneným kvapalinám |
| farba | sivá/žltá |
| 4. Skriňa na uskladnenie chemických látok č. 4 | |
| typ | skriňa na uskladnenie chemikálií s vaničkami na zachytenie kvapalín |
| požadované vnútorné členenie | 4 prestaviteľné police v tvare vaničky |
| uzamykanie | dvojbodové |
| dvere | perforované, s kapsou na uloženie dokumentov k uskladneným kvapalinám |
| farba | sivá/žltá |
| 5. Rošt pre záchytnú vaňu | |
| kompatibilné so skriňou na chemické látky uvedenou v bode č. 4 | áno |
| farba | šedá |
| Názov |
| I. Požiadavky a súčasť predmetu zmluvy |
| I.1 Dodávateľ dodá predmet zákazky a tj. rámcovej dohody (ďalej aj „zmluva“), ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom, platným na území SR. |
| I.2 Požaduje sa dodávať nepoužitý a nepoškodený tovar, v originálnom balení. Tovar má zodpovedať prevedeniu podľa obrazovej prílohy. |
| I.3 Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti, uvedené v špecifikácii. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky/zmluvy, tu uvedené, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka a plnenie dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky/zmluvy je prípustná. Objednávateľ si vyhradzuje právo na dodanie vzorky z niektorých položiek za účelom zistenia kvality predmetu zákazky v lehote 7 dní pred predpokladaným dodaním predmetu zákazky |
| I.4a Predmet zákazky/zmluvy je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol zrozumiteľne vyšpecifikovaný. Ak niektorý z použitých názvov alebo opisov položiek uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru. Ekvivalent musí spĺňať ..... |
| ..... minimálne funkčné a akostné parametre a požiadavky, stanovené objednávateľom a bez potreby akýchkoľvek ďalších nákladov objednávateľa. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. |
| I.4b V prípade, že dodávateľ ponúkne k určitej položke tovar, ktorý považuje za ekvivalentný, požaduje objednávateľ od dodávateľa, do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy – v rámci povinností dodávateľa podľa bodu II.1 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy, písomné oznámenie, že k danej položke predkladá ekvivalentný produkt. Súčasne predloží dokumentáciu k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na špecifikácie danej položky. Objednávateľ si ..... |
| ..... na základe podrobného porovnania dodávateľom predložených údajov o ponúkanom tovare vyhradzuje právo vyhodnotiť a rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
| I.4c Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude sa toto považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy a/alebo uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi v zmysle OPEPu. Pokutu možno uložiť aj opakovane počas trvania zmluvy. |
| I.5 Súčasťou dodania tovaru je - pri každom čiastkovom plnení, doprava na miesto plnenia - budovy definovanej v čiastkových objednávkach (výzvach) objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je považované za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy a/alebo uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi podľa čl. XIII ods. 13.1 Obchodných podmienok elektronickej platformy verzia 1.2 časť 2. „Všeobecné zmluvné podmienky“. |
| I.6 Plnenie a dodávka predmetu zákazky/zmluvy bude realizovaná priebežne, podľa potrieb, vždy na základe samostatných objednávok (výziev), vystavených objednávateľom. |
| I. 7 V zmysle ustanovení OPEP, týkajúcich sa rámcovej dohody, objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celkovej zmluvnej cene, ale množstvo skutočne odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa. |
| II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy: |
| II.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, konkrétne doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa: |
| II.1a - položkovitý rozpočet: podrobný rozpis cien pre všetky položky - cena za mernú jednotku položky v EUR bez DPH, sadzba DPH, cena za mernú jednotku položky s DPH, a celková cena položky bez- a s DPH. Celková cena položky musí byť zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Rovnaký rozpis cien bude pre dodávateľa záväzný ako maximálny pri jednotlivých faktúrach. ..... |
| ...... Zároveň:o Celková cena tohto rozpočtu nesmie presiahnuť cenu uzavretej rámcovej dohody ;;o pre uchádzača a dodávateľa, identifikovaného pre DPH v inom členskom štáte EÚ, platí podmienka sadzby DPH v ponuke a vo fakturácii tak, ako je uvedená v bode III.8 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy ;; |
| II. 1b - rozpis položiek s identifikáciou ponúkaného/zazmluvneného tovaru každej položky, s uvedením obchodného názvu alebo značky tovaru (príp. vrátane výrobcu), špecifikáciu/parametre tovaru, prípadne aj odkaz na webovú stránku. Z údajov podľa predchádzajúcej vety musí byť pre objednávateľa možné získať informácie získať tak, aby mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný/zazmluvnený tovar každej položky a vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie. |
| II.2 Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v prípadnej dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu a zmluvnú pokutu v súlade s OPEP. |
| II.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi, na vyžiadanie, karty bezpečnostných údajov k jednotlivým položkám-tovarom, príp. iné relevantné dokumenty o technickej špecifikácii tovaru - ak tento nespadá pod povinnosť evidencie kariet bezpečnostných údajov. |
| III. Objednávanie, dodanie a fakturácia tovaru. |
| III.1 Tovar bude objednávaný na základe čiastkových výziev, zasielaných elektronicky vždy do 16:00 hod. daného pracovného dňa. V čiastkovej výzve objednávateľ uvedie položky a ich množstvá, ktoré požaduje dodať v čiastkovom plnení, a tiež miesto dodania tovaru, t. j. pracovisko a budovu objednávateľa. Čiastková výzva môže byť v listinnej, elektronickej alebo telefonickej forme. |
| III.2 Lehota plnenia je pre dodávateľa dohodnutá do 10 pracovných dní od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie. V odôvodnených prípadoch môže objednávateľ túto lehotu primerane skrátiť. |
| III.3 Dodanie sa požaduje v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Oznámenie o termíne plnenia zabezpečí dodávateľ minimálne 1 pracovný deň vopred, osobe, uvedenej ako kontakt pri danej objednávke/výzve. |
| II.4 Dodávaný tovar bude dodávateľom identifikovaný (označený) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej čiastkovej výzvy. |
| III.5 Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nedodržania požiadaviek, tento tovar neprevziať. |
| III.6 Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom termíne a kvalite bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, a objednávateľ si vyhradzuje právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
| III.7a Fakturácia sa uskutoční ku každej objednávke samostatne. Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi so splatnosťou 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Súčasťou faktúry budú aj kópie dodacích listov, potvrdených objednávateľom o prevzatí fakturovaného tovaru a uvedením názvu pracoviska, kde bol tovar dodaný. |
| III.7b Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti. |
| III.7c Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk . Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. |
| III.7d Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| III.8 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, alebo Dodávateľ je oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebudú pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| III.9 V prípade, ak bude súčasťou čiastkovej výzvy aj požiadavka na doklady podľa bodu II.3 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy, dodávateľ tieto predloží (dodá) ako súčasť dodávaného tovaru čiastkovej výzvy. |
| IV. Ďalšie ustanovenia o plnení zmluvy: |
| IV.1 Požaduje sa, aby sa výsledná cena predmetu zákazky/zmluvy, ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie, nevymykala reálnym (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) na trhu obvyklým cenám jednotlivých položiek predmetu zákazky. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie na určenom pracovisku/ v určenej budove, a ostatné nevyhnutné náklady na plnenie predmetu zmluvy. |
| IV.2 Požaduje sa, aby dodávateľ v súlade s čl. XVI bod 16.1.8 až 16.1.10 časti II. "Všeobecné zmluvné podmienky" OPEPu poskytol súčinnosť objednávateľovi pri prehodnocovaní cien tovaru, s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu. |
| IV.3 Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
| IV.4 V prípade, ak dodávateľ nedodá predmet zákazky/zmluvy tu definovaný, v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
| IV.5 Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
8 372,00
6 806,62
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.02.2025 08:54
04.03.2025 10:00
04.03.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 26.02.2025 09:29 - Vstupná ponuka | 8 371,38 | € | Cena s DPH |
| 03.03.2025 20:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 241,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: