• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.02.2025 15:47
  •    Predkladanie ponúk
    03.03.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.03.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.03.2025 10:50

Detail zákazky Z2025674

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.02.2025 15:47
  •    Predkladanie ponúk
    03.03.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.03.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.03.2025 10:50

Základné údaje

Z2025674

OF-297958

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10499933

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

34144994

REGALSISTEM s.r.o.

Soblahovská 7040, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Policové regále určené na archiváciu dokumentov

regál, archivácia, registratúra

  • 39151100-6 - Regály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Policový regál , rozmer: 1424 (d)  x  2500 (v) x  407 (h) mm  16ks
Funkcia
Regál na archiváciu dokumentov
Police musia byť vyrobené z plného materiálu, aby nedochádzalo k prepadávaniu uložených záznamov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
dĺžka mm 1424
výška mm 2500
hĺbka mm 407
nosnosť jednej police kg 130
nosnosť stĺpca regálu kg 1500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Povrchová úprava rámy, nosníky, podlážky, pätky pozinkované
Ukladacie úrovne políc na výšku v stĺpci nad sebou 6x vyžaduje sa
Rozmer 1 x police, povrchová úprava: pozinkované 1350 x 800 mm
Stĺpec regálu výška 2500 mm
6 ukladacích úrovní stĺpcov vedľa seba vyžaduje sa
Povrchová úprava krytky stĺpov PVC
Výšková prestaviteľnosť políc 33 mm bez nutnosti skrutkovania
 2. 2. Policový regál  rozmer: 1424 (d) x 2500 (v) x 815 (h) mm  9 ks
Funkcia
Regál na archiváciu dokumentov
Police musia byť vyrobené z plného materiálu, aby nedochádzalo k prepadávaniu uložených záznamov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
dĺžka mm 1424
výška mm 2500
hĺbka mm 815
nosnosť jednej police kg 130
nosnosť stĺpca regálu kg 1500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Povrchová úprava rámy, nosníky, podlážky, pätky pozinkované
Ukladacie úrovne políc na výšku v stĺpci nad sebou 6x vyžaduje sa
Rozmer 1 x police, povrchová úprava: pozinkované 1350 x 800 mm
Ukladacie úrovne políc na výšku v stĺpci nad sebou 6x vyžaduje sa
Stĺpec regálu výška 2500 mm
Povrchová úprava krytky stĺpov PVC
Výšková prestaviteľnosť políc 33 mm bez nutnosti skrutkovania
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia bez montážnych prác : Fakulta zdravotníctva SZU so sídlom v Banskej Bystrici Sládkovičova 21, 974 05 Banská Bystrica
Bez montážnych prác v mieste plnenia zákazky
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi podrobný popis - prospekt predmetu zákazky, v ktorom budú uvedené parametre výrobku v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky.
V cene za predmet zákazky sú započítané všetky náklady Dodávateľa.
Predfaktúra sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu faktury@szu.sk. Faktúra bude prílohou emailu, ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
V prípade zistených vád, resp. nekompletnosti dodávky pri preberaní je Objednávateľ oprávnený neprevziať  tovar.
Nedodržanie technických vlastností predmetu zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a osobitných požiadavkách na plnenie v objednávkovom formulári, sa takéto porušenie považuje za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť. Obstarávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy aj z dôvodov uvedených v zákone č. 343/2015 Z.z.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako sú finančné možnosti verejného obstarávateľa.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet spĺňa technické a funkčné parametre a osobitné požiadavky na plnenie Objednávateľa v zmysle objednávkového formulára.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru, ak pri prevzatí zistí vadu, poškodenie zapríčinené prepravou alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej objednávateľom.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 12, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

06.03.2025 00:00 — 17.03.2025 00:00

1,00 sada

5 162,75

5 162,75

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.02.2025 15:47

03.03.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.03.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 254
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.02.2025 16:00 - Vstupná ponuka 5 162,00 € Cena bez DPH
27.02.2025 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka 3 328,53 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS