• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.02.2025 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    04.03.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.03.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.03.2025 10:50

Detail zákazky Z2025660

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.02.2025 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    04.03.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.03.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.03.2025 10:50

Základné údaje

Z2025660

OF-297886

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10505445

Objednávateľ

17335795

Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach

Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK

Dodávateľ

31589561

VIDRA a spol. s.r.o.

Štrková 8, Žilina, 01196, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sterilizačný materiál (vrecká papierové, rolky plazma)

obalový materiál, sterilizačné obaly, obaly z papieroviny

  • 33198200-6 - Papierové sterilizačné vrecká alebo odevy z papieroviny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Papierové vrecká na parnú sterilizáciu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
sáčok sterilizačný skladaný 75x30x480 ks 500
sáčok sterilizačný skladaný 90x50x170 ks 62000
sáčok sterilizačný skladaný 90 x 50 x 250 mm ks 36 000
sáčok sterilizačný skladaný 110 x 30 x 190 mm ks 59 000
sáčok sterilizačný skladaný 125 x 30 x 150-170 mm ks 20 000
sáčok sterilizačný skladaný 125 x 50 x 250 mm ks 32 000
sáčok sterilizačný skladaný 140 x 50 x 330 mm ks 32 500
sáčok sterilizačný skladaný 140 x 75 x 250-260 mm ks 4 000
sáčok sterilizačný skladaný 180 x 95 x 380-384 mm ks 12 000
sáčok sterilizačný skladaný 190 x 65 x 330 mm ks 15 000
sáčok sterilizačný skladaný 250 x 100 x 380 mm ks 12500
sáčok sterilizačný skladaný 300 x 75 x 530 mm ks 10250
sáčok sterilizačný skladaný 300 x 125 x 610 mm ks 1 500
sáčok sterilizačný skladaný 380 x 125 x 610 mm ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
trieda indikátorov 1 v súlade s ISO 11140-1
súvisiace normy ISO 11607, časť 1 v súlade s normou EN 868-5
certifikát spĺňajúce normy EÚ
 2. Obalový materiál na plazmovú sterilizáciu - rolka plazma
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmer 50 mm x 100 m ks 11
rozmer 75 mm x 70 m ks 3
rozmer 75 mm x 100 m ks 15
rozmer 100 mm x 70 m ks 3
rozmer 100 mm x 100 m ks 10
rozmer 150 mm x 70 m ks 11
rozmer 150 mm x 100 m ks 25
rozmer 200 mm x 70 m ks 3
rozmer 200 mm x 100 m ks 15
rozmer 250 mm x 70 m ks 3
rozmer 250 mm x 100 m ks 15
rozmer 300 mm x 70 m ks 3
rozmer 300 mm x 100 m ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru. Miestom plnenia sú dve zdravotnícke zariadenia v Trenčianskom kraji: Bojnice, Považská Bystrica
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. Doklady musia byť v slovenskom alebo českom jazyku.
Plnenie bude poskytnuté dvom zdravotníckym zariadeniam v Trenčianskom kraji - Bojnice, Považská Bystrica. Jednotlivé plnenia tejto Rámcovej dohody sa budú realizovať na základe čiastkových objednávok jednotlivých zdravotníckych zariadení, ktoré budú mať formu písomnej objednávky v zmysle ustanovení tejto Rámcovej dohody a budú v nej špecifikované všetky podmienky predmetu dodania (ďalej len "objednávka").
Objednávateľ a Dodávateľ sa pri zadávaní a plnení jednotlivých objednávok budú riadiť platnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Obchodný zákonník"), ak táto Rámcová dohoda neustanovuje inak.
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní doklady: kópia Certifikátu CE, dokladu o pridelení kódu ŠUKL k tovarom, ktoré sú predmetom zákazky(ak je relevantné). Doklady musia byť v slovenskom alebo českom jazyku.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vyžiadanie bezplatných skúšobných vzoriek v minimálnom počte - 1balenie pre každú nemocnicu. Predávajúci je povinný do troch pracovných dní odo dňa vyžiadania skúšobných vzoriek tieto doručiť objednávateľovi. Posudzovať sa bude, či predložená vzorka vyhovuje alebo nevyhovuje v danom kvalitatívnom parametri. Ak verejný obstarávateľ vyhodnotí minimálne u jedného parametra, že predložená vzorka nevyhovuje, zmluva s víťazným uchádzačom bude zrušená.
Tovar musí byť dodaný v neporušenom obale, v pracovných dňoch do 14,00 hod. Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu tovar v lehote do 3 dní odo dňa doručenia objednávky kupujúceho, pričom do lehoty dodania tovaru sa nezapočítava čas v termíne od piatku 15,00 do pondelka 8,00 hod, a taktiež dni pracovného voľna a štátne sviatky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 75% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami.
Označenie na balení: číslo šarže, dátum výroby, dátum expirácie, EAN základné informácie o výrobku v slovenskom jazyku, CE s kódom, výrobca informácie o výrobku vo forme piktogramov.
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
Ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie od akéhokoľvek dodávateľa (t.j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, objednávateľ vyzve dodávateľa k vypracovaniu dodatku predmetom, ktorého bude úprava ceny. Ak dodávateľ nesúhlasí s nižšou cenou, má právo na okamžité odstúpenie od zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnúzľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytnutou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, predávajúci nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je neplatné. Súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepožiada tretiu osobu o plnenie za poskytnutie predmetu zmluvy za objednávateľa a v prípade, ak prijme plnenie za poskytnutie predmetu zmluvy od tretej osoby odlišnej od objednávateľa, takéto plnenie odmietne a bezodkladne ho vráti tretej osobe, pokiaľ nie je medzi zmluvnými stranami dohodnuté inak. V prípade nesplnenia predmetného záväzku vzniká objednávateľovi voči poskytovateľovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške takto požiadaného, resp. prijatého plnenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a vtomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľazákona č. 222/2004 Z.z..
V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a/alebo v kvalite nespĺňajúcej podmienky podľa požiadaviek uvedených v tejto zmluve, je objednávateľ oprávnený v lehotách podľa podmienok OPET uplatniť reklamáciu a požiadať dodávateľa o dodanie/výmenu tovar. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcim požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia o reklamácii tovaru objednávateľom.
Uvednené množstvá sú len orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstovm tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať a nezaplatiť za tovar, ktorý nezodpovedá požadovanej kvalite a kvantite uvedenej v čiastkovej objednávke.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

31 996,23

31 996,23

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.02.2025 08:23

04.03.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.03.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 331
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.02.2025 11:11 - Vstupná ponuka 31 996,23 € Cena bez DPH
03.03.2025 14:49 - Najvýhodnejšia ponuka 30 268,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS