30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
54786860
BEPO PD s. r. o.
Domovina 742/176, Zemianske Kostoľany, 972 43, SVK
Kontrola - revízia prenosných hasiacich prístrojov
hasiaci prístroj, kontrola, revízia
Služba
|
1. Kontrola - revízia prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kontrola (revízia) prenosných hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z., zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Práškový P6 | ks | 6 | ||
| Práškový P6Te | ks | 17 | ||
| Snehový S5KTe | ks | 9 | ||
| Práškový P2 | ks | 1 | ||
| Práškový P1 | ks | 5 | ||
| Snehový 5S KT 05.05/EN | ks | 1 | ||
| Snehový 5S KT 05.05/EN3 | ks | 1 | ||
| HP práškový ABC 1 kg | ks | 1 | ||
| Snehový S5KT | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1. Revízia hasiacich prístrojov | Revízia hasiacich prístrojov v zmysle Vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich .... |
| 1. Revízia hasiacich prístrojov | ....prenosných prístrojov podľa zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi. |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Úspešný uchádzač predloží ponukovú cenu podľa požadovanej špecifikácie. Ponuková cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov dodávateľa (vypracovanie protokolov o kontrole, štítkov o kontrole, dopravné náklady). |
| Úspešný uchádzač - požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy/dohody. |
| Úspešný uchádzač predloží kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy/dohody. |
| Úspešný uchádzač musí do 3 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy predložiť originál alebo overenú kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti vykonávať revíziu hasiacich prístrojov. |
| Výsledkom kontroly (revízie) musí byť správa revízneho technika o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá objednávateľovi. |
| Realizácia predmetu zákazky sa bude vykonávať na základe písomných, resp. e-mailových objednávok. |
| Realizácia predmetu zákazky je do 10 dní odo dňa prevzatia objednávky. |
| Dĺžka splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Súčasťou faktúry budú protokoly o kontrole. Objednávateľ neposkytuje žiaden preddavok. |
| Fakturácia bude realizovaná na základe jednotlivých objednávok |
| Miesto plnenia: Jilemnického 6, Martin 036 01 |
| Nedodržanie určených požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy/dohody. |
| V zmysle ustanovení OPET si objednávateľ vyhradzuje právo odobrať niektoré služby vo väčšom a iné v menšom rozsahu než ako je definované v týchto podkladoch. Rozsah odobranej služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy o poskytovaní služieb , ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
Jilemnického 6, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
10.03.2025 08:00 — 31.03.2025 12:00
1,00 súbor položiek
231,00
231,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.02.2025 08:10
28.02.2025 08:30
28.02.2025 08:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 25.02.2025 12:18 - Vstupná ponuka | 231,00 | € | Cena bez DPH |
| 26.02.2025 10:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 224,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: